Erg vervelend mirell! Vind t best knap dat je er niet boos om bent geworden eigenlijk had ik wel gedaan denk ik hihi
Ik frustreer me momenteel heeeeeeeeel erg aan het feit dat mijn zoontje vanmiddag ijs heeft staan maken en dat dat zo goddelijk is dat ik het nu op zit te eten aaaaaaaaa,
Van mijn leidinggevende.. eerst wou ie langskomen met een collega, toen ineens weer niet.. vraagt wanneer ik weer kom werken, of ik contact heb gehad met de arbo.. terwijl ik volgens het uwv zwangerschapsverlof zou hebben?!? :x aarrrgghhh irritaties!! verder is kraamvloed irritant, bah wanneer gaat het eens weg :x
Jeetje Desiree, wat een ongelooflijke hork. Neem je tijd en laat je vooral niet gekmaken door zo n domme vragen. Het gaat nu om jou en je gezinnetje..en het helingsproces..en dat gaat op jou ritme en neem daar vooral alle tijd voor. Kan me plaatsvervangend boos maken hierover zeg.
Tsjee wat een begripvolle leiding gevende zeg Mijn algemene frustratie is dat mijn stem nu al 3 dagen elke ochtend foetsie is. Ik de hele dag door flink hees ben en soms zelfs misselijk als ik teveel praat (jaja lekker rustig enzo ) En dit niet echt handig is met uk Wendy erbij....pfff...
Dit is echt niet normaal! Ik had haar de wind van voren gegeven, leidinggevende of niet. Kan je niet maken, als je als leidinggevende niet eens weet hoe dat in elkaar zit.... Je reageert er nog aardig rustig op als ik zo lees, knap.
Mijn frustratie van vandaag is dat Er altijd mensen zijn die volgens hun denken dat ze alles weten, en dus verhalen rond bazuinen wat überhaupt niet eens waar is! En ook al zullen er bijvoorbeeld wel dingen waar zijn over mij, dan is het alsnog mijn zaak wat k dus zelf kan vertellen, want heb ook leren praten!!! (en dat noemen zich dan vrienden.. :S) zoooooooo dat moest er even uit!! Verder nog dat ik het huishouden moet doen, maar totaal geen zin heb, en ik het niet leuk vind dat het buiten zoooo grauw er uit ziet, wil gewoon zon,, want door de zon krijg ik meer energie!
Mijn frustratie?! Mijn zoontje ligt in een spijkerbroek met blauwe puma'tjes een blauwe jas met babyboy erop.. Mensen kijken in de maxicosi en vragen: Is het een jongetje? Of is het een meisje? Uhhh ja tuurlijk een meisje trek ik een jas aan met baby boy
hahahaha, ja dat deden ze bij mij ook, maar dan omgekeerd. Had ik onze dochter een bloemig tuniekje aan gedaan, met allemaal hele vrolijke meisjesachtige kleuren en dan nóg vragen 'is het een jongetje of een meisje'. Ik heb er nog net niet uit geflapt 'zit er poep in je ogen ofzo'
Hier vroeg (bijna 4 jaar geleden....) iemand hoe ze heette: Blauwe muts op koppie met: Ruben. Ik zei dat hij Frits heette...vond ze een leuke / originele naam :S nah. Mijn frustratie voor vandaag...de kleuterjuf. Arme kind heeft zijn eerste schooldag net vandaag gehad en ik lijk die juf maar niet te snappen...of ze is echt niet zo aardig
Whahaha dat is toch TE erg! Of deze: Stuur je een geboorte kaartje met de volledige naam: Alessandro ( Zijn roepnaam is Sandro ) Krijg je nog kaartjes gefeliciteerd met allesandro of gefeliciteerd met sando. Of sander Uhhh misschien had ik een kaartje moeten sturen met ik heet Hans Anders?!
mijn frustratie is dat ik mijn vriend al vanaf 18.00 aan het bellen ben om te vragen hoelaat hij thuis is en tot nu toe nog steeds niet heeft opgenomen. Hij is vrachtwagenchauffeur en laat bijna nooit weten hoe laat hij thuis is :x
Whahahaha...nou moet ik zeggen dat ik bij sommige geboortekaartjes ook denk: Hoe heet ie nu? whahahah
Nee dat heb ik ook maar als je dan de naam niet meer weet pak dan het kaartje erbij en schrijf dan wel de naam goed ik kreeg dus serieus kaartjes met gefeliciteerd met de geboorte van sander
elmo, das vervelend van de juf, deed ze echt lelijk tegen je ofzo. allessandro, das erg gefeliciteerd met sander. cerberus, ik ken het;( Het is echt even omschakelen. Ben je er in het dagelijks leven net aangewend, kom je er achter dat alle officiele instanties niet meewerken.
Nou mensen gaan vaak afkorten. En wij waren erg bang dat hij dan Alex genoemd zou worden en persoonlijk heb ik helemaal niks met die naam. Dus ipv Alessandro is zijn roepnaam Sandro Edit. En dat ze zijn volledige naam gebruiken vind ik niet erg hoor. Maar schrijf het goed!
mijn frustratie is dat ik vanmiddag een deuk heb gereden in onze spiksplinternieuwe familiewagen en ik die deuk zelf niet had gezien dus ik het niet tegen mijn vriend had gezegd, waardoor hij mij later een uitbrander gaf omdat hij de deuk had ontdekt en ik hem niets gezegd had En het frustreert mij ook dat ik nu nooit meer waardig geacht zal worden om die auto te nemen want dan krijg ik elke keer een referentie naar "die ene keer dat je een deuk in de auto hebt gereden"... Grrr