Oh ja dat heb ik ook zo vaak gehad.. blauwe buggy (hij was 8 mnd), blauwe kleding.. 'Ahh wat een lieverd! Is het nou een jongen? Je ziet het tegenwoordig zo slecht!' Are you kidding me?!? :x En ach ja mijn leidinggevende.. ik stoor me er niet eens meer aan. Er zijn zoveel mensen die hier niets van begrijpen merk ik. (hier niet hoor, in real life). Ben toch nog niet door de arbo gebeld. Die begrijpen ook wel wat meer
Mijn frustratie van gisteren en vandaag is mijn moeder. Aaaargh, word op dit moment echt heel erg irri van haar gedram. Ze wil weten wat we met Sinterklaas doen. Wij waren van plan om het de 5e thuis te vieren, aangezien ik niet weet of ik dan nog rondloop of dat ik al bevallen ben (en natuurlijk wanneer). Nu zit ze te drammen dat ze graag wil weten wat onze plannen zijn en is ze het er eigenlijk niet mee eens dat wij het met zijn vieren of vijven vieren. Ze wil er zelf ook bij zijn met mijn vader en broertje en zijn dochter en dan het liefst op zaterdag i.v.m. bezoekregeling van mijn nichtje. En als ik dan een paar keer aangeef dat ik echt niet weet wat we doen, omdat ik niet weet hoe ik me dan voel en hoe alles er voor staat dan blijft ze doorgaan. Zucht....
Ik ben gefrustreerd omdat ik op mijn werk een mail voorbij heb zien komen dat deze maand de salarissen niet betaald kunnen worden (beheer de mailboxen van de bazen). En mn baas denk dat ik dit niet weet, en erover praten kan dus niet.... GRRRRR
Ja gisteren gelezen.... Het gaat niet goed met de zaak. Mijn contract verlengen ze dus niet en nu las ik dit dus gisteren. Dus zit hier nu erg dubbel, waarvoor werk ik nu?! En ohja, mijn baas heeft dat mailtje snel gedelete, maar ik had het toevallig al gezien... Dus vandaar denkt hij dat ik het niet weet
Pfff ja, ik zou dus echt zo'n hork zijn het eruit te flappen... Zeker met zo'n vooruitzicht, want daar zijn jullie allemaal de dupe van. Ik vind het best aso als ze zoiets weten om mensen dan gewoon door te laten werken....of zie ik dat verkeerd?
mijn frustratie vandaag is dat mijn schoonmama niet blij is dat haar zoon mijn ten huwelijk heeft gevraagt aan alles merk ik dat zei er moeite mee heeft kreeg een trouwdagboek van vertels is en ze moest en zou antwoord op de vraag uit het boek krijgen waarom we gingen trouwen het antwoord dat ik van hem hou en gewoon weet dat het super goed zit en wij maatjes zijn voor het leven was niet goed genoeg en ze blijft er maar op terug komen ze vraagt nog net niet de vraag om niet met haar zoon te trouwen . ik denk dat ze erge moeite heeft met het feit dat haar zoon voor een tweede keer kiest te trouwen en dan ook nog met een meid in een rolstoel ..... het frustreert me zo
Pff na zoveel pech dit jaar gister de autoruit ingeslagen.. Lag niks in dus ook niks meegenomen.. Dat die hufters een hobby zoeken ipv mijn spullen weer te mollen &*%&^%$^&$^%:x Heerlijk.. Lucht op
Dat zie je helemaal goed. Het zijn hier sowieso een stelletje %&$*@... Personeel is nog het minst erg laat ik het zo zeggen. Ik heb het gevoel dat ze mensen oplichten maar zal me er niet teveel over uit laten, dan ben ik mezelf aan het boos maken. Terwijl ik er toch niks tegen kan doen....
mijn frustratie is het gebrek aan geld....we zijn een paar flinke onverwachte rekeningen aan het afbetalen. Denk je dat het goed komt, komt de volgende weer binnen AARRGHHH:x en ik had net alles zo netjes in een exel bestandje neergezet voor vriendlief en was zo blij dat het einde in zicht leek...... pfff en de belastingdienst, maar dat behoeft geen uitleg denk ik
Nou, ik zou echt wel laten merken dat ik het gelezen had! Als je contract niet verlengd wordt, en je op het moment gewoon vrijwilligerswerk aan het doen bent, staat je baan toch niet meer op het spel.
Das ook zo... Maar ze zijn hier gemeen (vastgoedwereld, dat zegt misschien iets) ik hou me er liever buiten en zp gewoon de hele dag op kosten van de zaak... Nouja kosten...
ik zit nu in het ZH, mn buurvrouw is vannacht bevallen. max 3 bezoekers per bed is de regel, maar er zitten er aan bed en nog 5 kinderen..... en de ks is vandaag al 4 keer uitgesteld..... *huil*
Ik baal dat ik maar niet kan minderen met eten terwijl dat nbodig is. Ben inmiddels dik 5 kilo te zwaar. Kon vroeger makkelijker de knop omzetten. Dus vanavond echt maar 1 bord eten en.... sporten ( ben nu al moe..)
Waarom kunnen andere vrouwen wel ( een hele dag) op hakken lopen en wil ik ze het liefst na 5 minuten alweer uitrekken???? Wil nu eindelijk eens doorzetten en heb ze al vanaf vanmorgen half 8 aan, auw!!!!
eh, zie je dan de berichten van die personen niet? ikke niet snap... (en dat met meer dan 8000 berichten )
Ik heb mijn mans naam achter mijn eigen naam gezet, maar dat snappen veel instanties ook niet... handig! (ik heb nl 2 kinderen van een andere vader die mijn achternaam hebben, en op die manier heb ik van al mijn kinderen dezelfde achternaam)