Algemeen frustratie topic

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    hihi, veel voorkomend probleem denk ik ...

maar jouw jochie heeft ook nog eens een echt jongenskoppie...

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    ohh nee toch truus! Jeetje wat K! gaan ze het nog wel doen vandaag?

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dank je :D

Wbt de achternaam
    Ik heb de naam van mijn man aangenomen en mijn naam weggelaten.
    Mijn post krijg ik dus op naam van mijn man en in het zh en bij de dokter gebruiken ze nog steeds mijn meisjes naam waardoor er elke x verwarring ontstaat bij mn ziekenfonds want daar kunnen ze mijn meisjesnaam niet meer:D

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nou daar ben je echt de enige niet in hoor. Ik vind ze prachtig, maar vreselijk onpraktisch en pijnlijk:p

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier nog 1!

Ik draag alleen hakken als ik weet dat ik vanuit de auto een klein stukje hoef te lopen en zo ergens neer kan ploffen :D

6. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Had ik ook! Lizzy zat in de maxi-cosistoel met een zwart broekje (kan volgens mij voor allebei) ze had een truitje met bloemetjes en een grote ROZE poes erop aan! En ROZE sokjes!!!! Zegt de mw bij de albert heijn aan de kassa,, ow wat een lief jongetje.. Ik zeg nee tis een klein homootje( heb ik niks tegen hoor maar ja een domme opmerking krijgt van mij een dom antwoord terug)... ze trok zo'n gezicht :(:$... tis een meisje hoor!!!!

7. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    Ik raak gefrustreerd door het gedrag van mijn broertje (25). Hij is vandaag jarig, maar heeft ons geeneens uitgenodigd. Normaal zou ik me daar niet zo druk over maken, maar ik heb de afgelopen twee jaar ervoor gezorgd dat hij onderdak had. Hij heeft bij mij gewoond zonder dat ik daar iets voor terug verwachtte. Op een gegeven moment kwam hij ineens niet meer opdagen. Bleek hij stiekem te zijn gaan inwonen bij de ouders van zijn vriendin. Van die vriendin had ik tot op dat moment ook geen weet. Na een half jaar kwam hij haar eens aan mij voorstellen..wat een arrogante @(#&$&*....Mijn broertje is de peetoom van mijn zoontje..en mijn zoontje is hartstikke gek op hem, maar mijn broertje komt nog maar heel af en toe langs..1 keer per zes weken ofzo..en daar moet dan ook een reden aan kleven. Die troela van hem heeft ook zijn hyves aangepast..alle foto s van mijn zoontje, zijn petekindje dus heeft ze ervan af gegooid:x Vandaag is hij dan jarig..dus ik smste of hij iets vierde..kreeg ik een sms terug van zijn vriendin;)...neuh hij viert niks voor jullie, alleen voor mijn familie:x Bah slecht voor mijn bloeddruk:x:)

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Mijn frustratie: ikzelf en geen idee waarom!

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    @Kristal ik had gewoon gebeld, waarom kan hij zelf niet antwoorden.. SNap zeker je frustratie!

10. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    @spikkel: Hij neemt dan gewoon niet op of hij geeft de gsm aan zijn vriendin. Ik ga binnenkort bij zijn werk staan en dan wacht ik hem daar maar op, want wil wel echt even een gesprek met hem. Mijn zoontje zag hem als een soort vaderfiguur (zijn vader negeert hem :( ) en ik wil mijn broertje dat duidelijk maken.

11. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Kristalhelder! Hier een soortgelijke situatie met de broer van mijn man. Is nu 1,5 jaar samen met zijn huidige vrouw en sindsdien is het alleen maar ruzie met haar. We kunnen hem niet bellen want zij neemt op en laat hem niet terugbellen (als wij dat vragen). Maar er zit meer achter deze situatie bij ons... wordt je echt niet blij van. Mijn man heeft ook nog een zus en ze hebben alledrie een kindje gekregen dit jaar. Alleen dat kindje van die broer hebben we dus nog nooit gezien.. hij is in januari geboren.. zo erg is het al..

12. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    @Siren: Rottig zijn die dingen he. Het doet gewoon pijn. Ik probeer er niet teveel in te blijven hangen, maar ik ben gewoon een familiemens en als familie je dan zo behandelt dan vraag je je af waarom?? Vooral met de naderende feestdagen begint het weer te knagen. En vandaag ook..Heb mijn zoontje de hele week beloofd dat we naar D (mijn broertje) zouden gaan..Mijn zoontje helemaal blij..nja kon ik hem dus vertellen dat het niet doorging.. Mijn zoontje is nu 2.5 , maar toch was hij superverdrietig. Hij vraagt ook wel elke dag naar mijn broertje..komt D vandaag? Komt die met de auto he mama?

13. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Mijn frustratie: Hondenpoep!!!! En dan vooral als het aan je schoenen zit of zoals eerder aan de banden van je wandelwagen. Zo irritant!! Je laat je hond toch niet midden op de stoep poepen of op grasvelden waar een bordje staat dat je ze daar niet mag uitlaten (en dan toch gewoon doen!!!) Arghhh daar kan ik dan zo boos over worden als er een dikke lading poep onder je nieuwe schoenen zit! Wat ik dan altijd erg netjes vind zijn de mensen die een zakje meenemen en dan daar de poep mee oprapen.

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn frustratie vandaag:

Het UWV die me voor de 3e keer een vragenlijst stuurt die ik al 2x ingevuld heb en terug gestuurd heb en hun ook ontvangen hebben.
    Met de stomste vragen!!

15. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    @ KNor: Sterker nog, mensen zijn het verplicht om zo n zakje mee te nemen en het op te rapen. Ik kan daar ook ontzettend boos van worden als het niet gebeurd is.

16. mroos

mroos Niet meer actief

Ik frustreer me enorm dat ik nog niet bevallen ben.

17. Hier hetzelfde probleem.. in veel systemen kan je dan kennelijk getrouwde naam invullen en meisjesnaam. Dan komt automatisch de combinatie van mans naam-meisjesnaam en dat kan je dan niet veranderen :x. Ik heet ook overal ergens anders geloof ik *zucht*

@ kristalhelder
    hee jouw broertje is precies even oud als ik ben :p ook vandaag 25 geworden :p (voel me echt ouddd :))
    Ahh wat sneu dat je je zoontje nu moest teleurstellen.. als ik je verhaal lees denk ik dat die vriendin van hem niet helemaal zuiver is.

18. Bij Boaz was je toch ook een paar dagen overtijd? Komt vast snel!

19. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    @Desiree: Gefeliciteerd :) Heb je het een beetje gevierd of toch maar niet?

Die vriendin is ook niet zuiver, maarja mijn broertje laat zich door haar onder de duim houden. Nooit gedacht dat hij zo zou zijn.

20. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    pfff, was ik alweer!! Raak er namelijk erg gefrustreerd van dat mijn zoontje koorts heeft! Heeft een dubbele oor ontsteking, en de koorts wil dmv zetpillen niet eens zakken. Loopt op het moment tegen de 40 graden. Gelukkig kan ik zo over een half uurtje terecht bij onze huisarts..

Share This Page