Algemeen frustratie topic

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik ben gefrustreerd dat we alweer een jaar bezig zijn voor een broertje of zusje voor Kenji, en dat dat allemaal niet echt wil lukken. :(
    Ik ben iedere maand té obsessief bezig; wanneer heb ik mijn eisprong? Wanneer moeten we vrijen? Wanneer word ik ongesteld?
    Grrr... :x:(

2. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    mijn bh zit niet lekker welke maat ik ook koop

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ook al ben ik niet bezig.

Ik weet precies hoe het voelt:(

Succes en sterkte

4. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ooh zijn jullie ook zo lang voor Alessandro bezig geweest dan??
    Bij Kenji duurde het ook allemaal lang hoor, dus ergens heb ik er wel rekening mee gehouden...

5. Ik mis iemand. En hoewel het best fijn is om zoiets weer te voelen na een tijdje, word ik er ook bloednerveus van en vind ik het héél frustrerend. Nog 50 uur ;)

@Jusi; Heel veel sterkte meis.. :( Volhouden!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Jusi wij zijn 2 jaar bezig geweest liepen in de MMM en voor we met IUI zouden beginnen had ik mn posi test in handen :D

7. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Dat ik nu al twee dagen me oplader kwijt ben van me mobiel kan hem nergens vinden GRRR

8. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Shaddixxx, lief van je. :)
    Enne... ben je verliefd?? :D

Alessandro, ooh dat was wel een toevalstreffer dan!
    Grappig, wij hadden net een afspraak in het ziekenhuis toen ik nét zwanger was van Kenji. :)
    Heb toen meteen een vroege echo gehad, want we hadden die afspraak gewoon laten staan. ;)
    Maar.. is 1 van jullie dan verminderd vruchtbaar?
    Sorry dat ik dat allemaal wil weten. :)

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Man mijn had iets minder als gemiddeld zaad dus niet extreem ofzo.
    Met mij was niks had elke x rond dag 13,14,15 mn eisprong en werd altijd 14 dagen na ei ongesteld. Kijk operatie alles gehad.
    Ik heb dus ook een vroege echo gehad omdat er al een afspraak stond voor iui :D

Als je meer wilt weten mag je Pben hoor :D

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ahahaha! Sorry meis, lach je niet uit, maar je situatie is heeeeeeeeeel herkenbaar! Ik heb dus vorige week mijn rijbewijs moeten laten verlengen nadat ik erachter kwam dat hij die zaterdag ervoor verlopen was. Miezerweer en met dochter verplicht op de fiets naar de PSZ. Gatver, gatver! Gelukkig heb ik hem 2 dagen geleden op mogen halen :D

Vandaag nog geen frustraties gehad, gister wel... Ben je lekker vrij, kun je weer van alles en nog wat in en om het huis doen, terwijl ik eigelijk lekker wilde tutten...pfffff.. :)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn frustratie van vandaag

De werkgever van mn man die vent belooft dingen maar komt ze niet na. En mijn man de goedzak pikt alles maar van die kwal:x:x

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Mijn frustratie is dat ik eindelijk een abbo heb voor mobiel bellen. En tja dis soort dingen kunnen noooooit goed gaan!! Dus telfort heeft nu een storing in het systeem waardoor ik mijn gsm niet kan gebruiken, grrrr:x

13. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben gister van zwart naar blond haar gegaan, kom thuis... mijn man vind het dus helemaal niks... ik vond het erg leuk zelf... toch maar weer wat donkerder laten kleuren vandaag... bruin met rode glans... frustratie!!! veel geld kwijt en een boze man gister... nu vind hij het wel mooi... *zucht*

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dat jij dat doet voor je vent. Die van mij zou een uitgestoken tong van me krijgen en ik zou zeggen dat ie pech heeft.:p

15. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja ik weet ook niet, normaal trek ik me niet zoveel aan van wat mensen zeggen. Maar hij vond het dus echt helemaal niks en ik was wel gekwetst plus mijn beste vriendin vond het ook niet mooi... ik voelde me gewoon *** en ben vanmorgen gelijk weer terug gereden naar de kapper... stom he :)

16. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Boos omdat je je haar blond hebt geverfd?:(

17. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! stom he! Ja ik weet ook al dat iedereen zwart bij mij gewend is en iedereen (schoonmoeder, schoonzus, 2 vriendinnen) die het hoorde hebben mij opgebeld... ik denk nou... :( :( Wat zijn sommige mensen toch bekrompen!!!!

18. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

Oct 22, 2010
    1,358
    0
    0
    Rotterdam
    pff mannen.. slaat ook werkelijk nergens op hoor! Maar ik snap je wel.. A;s iedereen dan ineens tegen is zogezegd heb je daar ook weinig zin in..

19. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nou ja, ik dacht laat me toch lekker als ik daar zin in heb... pffff!!! Maar ik ben nu weer brunette, toch geen zwart meer hoor!

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik moet echt ff mijn frustratie kwijt!! Het gaat om Telfort. Ik heb sinds 8 november een sim only abo. Door storing in hun pc kon ik de simkaart niet activeren en dus geeft gebruik maken van mijn telefoon. Nou ja uiteindelijk 3 dagen later ben ik dan aangemeld en kan ik gaan bellen en sms-en. Voorheen stuurde ik altijd via Hi graits sms-jes via de pc. Dus ik net ook smsje verstuurd via de telfortsite. Moet ik daarvoor gewoon 8 cent voor betalen, iets wat gewoon via internet verloopt!! Het gaat mij helemaal niet om die 8 cent, maar vind het gewoon belachelijk dat er in deze tijd nog zoveel voor betaald moet worden!! Zooooo dat was mijn frustratie ;)

Share This Page