Algemeen frustratie topic

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mijn frustratie is dat ik geen eetlust heb. Al weken, maar het lijkt wel steeds erger te worden. Het kost moeite om wat happen eten naar binnen te werken en als ik eens goed eet dan word ik als straf misselijk! :x
    's Nachts word ik ook nog eens wakker van de honger grrr. En kan nooit slapen, ben wel zo moe als wat maar ja dat maakt niet uit kennelijk.

Zo ik heb even geklaagd! :)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn Frustratie vandaag:

Man werd ziek wakker buikgriep. Ik voelde me niet op en top maar het ging wel goed. Tot een half uur terug. Ik houd niks maar dan ook echt niks binnen!!!

3. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh die vind ik juist altijd lekker! :D

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Alessandro beterschap!

Mijn frustratie: dat ik zin in chocola heb, maar geen chocola in huis heb!

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Bah moet werken vandaag.......

6. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat mijn ouders altijd "gemene" opmerkingen maken......wij hebben een leuk vrijstaand huis gebouwd waar we heeeel blij mee zijn. Vergelijkt mijn vader ons huis met een vakantiewoning:$
    Mijn moeder was aan het roddelen en zei: ja, die mensen die in dat kleine huis wonen, zo klein als die van jullie:(

7. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ik baal ontzettend dat ik denk dat mijn lichaam mij weer voor de gek houd!!! :x Ik heb afgelopen vrijdag (sowieso 2 dagen voor NOD) een klein beetje bruinverlies gehad ongeveer 1 1/2 dag, alleen met afvegen zeg maar. En ik ga ook nog elk half uur (minstens) naar de wc om te 'checken' of ik niet alsnog ongesteld word!!! :x
    Ik weet dat ik nu zal moeten testen maar ik durf niet!!! Bang dat het WEER negatief zal zijn!!! :x

8. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Mijn frustratie:
    Dat ik vrijdag de assistente aan de telefoon had om te vragen of de dokter me terug kon bellen, en ik helemaal niks heb gehoord. Ik ben er klaar mee :x

9. mamootje

mamootje Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,718
    0
    36
    Verschrikkelijk geslapen, voor het eerst op een kraammatras:( wat kraakt dat zeg! en warm!

10. Kit

Kit Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,132
    0
    36
    ZZP'er
    Mijn hoofd zit vol snot! En dat van mijn zoontje ook. Bah! Er zijn zoveel ergere dingen, maar dat is toch wel zo vreselijk irritant :x

11. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Ik word langzaam gek. Ik doe ALLES alleen hier.
    Heel het huishouden, boodschappen, dochtertje zorgen, administratie en ik werk ook nog eens 18 uur en ik kan het echt allemaal niet meer hebben.. ik ben op :(

En ik heb iets hier op het forum gelezen waar ik me ZO enorm aan ergerde dat ik nu heel erg op mijn handen moet zitten om niet te reageren.

12. Ik ben gefrustreerd door mezelf en mijn leven van niks doen. Vandaag weer veel te laat opgestaan en nog steeds geen zin om eens onder de douche te stappen. Zo is er alweer een halve dag verloren gegaan :( Wou dat ik eens wat meer om handen had.

13. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Jij bent goed in dingen maken! Net als de lamp op de kamer van Aline! Ga dingen maken en verkopen...?

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb me zojuist doodgeirriteerd aan de kassamedewerkster bij de AH, een winkel waar ik altijd heel graag kom, ze zijn er altijd heel vriendelijk en behulpzaam, nou deze dus niet, en arggg wat een irritante muts zeg!!! moeilijk doen om 10 cent. Ik was zo geirriteerd (meestal laat ik het maar gaan) dat ik naar de manager ben gestapt en die deed helemaal niet moeilijk en regelde het gelijk...
    Sjonge ben daar vaste klant, ze kennen mij allemaal, wat een zeurmens zeg...en achteraf ging ze ook nog klagen tegen de manager dat ik dus naar hem was toegestapt, hoe dom kun je zijn!

pffff zo dat ben ik kwijt.

@mamootje: heb ik nooit gedaan hoor, dat stomme ding op mijn matras leggen...daar kun je toch niet op slapen!!!

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben gefrustreerd omdat ik nog steeds ziek ben.

En nog steeds niks binnen houd. Maar wel gigantische honger heb :(:(:(

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ben alweer gefrustreerd en al op mezelf. Vandaag bij een client geweest. Hij voelde zich niet goed, het leek even te gaan en toen opeens viel hij zomaar neer!!:$ Ik was compleet in paniek. Heb wel 112 kunnen bellen, maar heb staan schreeuwen als en klein kind:). H kwam weer bij, maar weet nu niet wat er geweest is. Ben nu weer van de schrik bekomen, maar erg gefrustreerd over mijn achterlijk overdreven paniekerige actie!!

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Beterschap lieverd, ook voor je man!!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dank je wel schat!!!

19. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Meid zoals ik vanmiddag al zei....heb je prima gehandeld.
    Niet iedereen is koelbloedig als ze denken dat er iemand dood neervalt!
    Ik in ieder geval ook niet ;)

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    thans, maar denk achteraf, wat stom dat ik zo achterlijk gereageerd heb. Was een beetje overdreven, maar ja dat is achteraf.....;)

Share This Page