Of andere kerstdorpen? ik verheug me al op de kerst en heb weer wat kersthuisjes erbij van Dickensville. Ik heb nog geen foto's, vorig jaar kon ik niet versieren omdat we toen zijn verhuisd dus dit jaar wordt het uitpakken geblazen. Nog meer mensen met een Dickensville verslaving en toevallig ook foto's daarvan? Ik wacht wel netjes tot sinterklaas weer terug is naar spanje hoor, al zit ik al op hete kolen...
JA! Dickensville is echt heel mooi!!! Lemax is ook een aanrader! Mijn moeder heeft een volle tafel in combi van deze 2!
Lemax is ook erg mooi en die twee kun je zeker goed bij elkaar neerzetten. heb je toevallig foto's? Ik ben nog aan het bedenken hoe ik het ga 'etaleren'.
ja volgens mij wel, momentje ff zoeken. Is van mijn moeder en ze heeft dacht ik vorig jaar wel foto's gemaakt ervan
Ik vind het heel mooi! Ik bekijk het elk jaar hier in het tuincentrum Ik heb het zelf niet in Huis (geen ruimte voor) maar vind het wel heel mooi.
Ja ik vind het ook prachtig!!! Mijn moeder spaart het al een aantal jaartjes, elk jaar koopt ze 2 stukjes bij ofzo.. of wij willen ook weleens een stukje cadeau doen. Kost echt heel erg veel geld! Jammer dat ik niet meer thuis woon!, toen kon ik er zoooooo van genieten!
@Siren, wat leuk!! Ze heeft het ook leuk uitgestalt. Ik vind het ook zo lekker gezellig. Maar goed idee zo'n witte ondergrond en ik koop nog wat losse poppetjes erbij.
Ja! Als je goed kijkt kun je zien dat ze een soort berg heeft. Daar staan ook huisjes op, krijg je mooi dat hoogteverschil. En die kleine steentjes enzo... En poppetjes indd, die maken het af, die kleine dingetjes.. ook lantaarnpaaltjes en boompjes enzo.