RTL kerstpakket, wie heeft hem al ontvangen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik heb mijn man opgegeven, al 3 jaar op rij zonder resultaat, omdat hij altijd voor ons klaar staat en zo hard werkt voor zijn gezin. Wie heeft hem al ontvangen en is het een mooi pakket. Benieuwd wat er in zit. En voor wie je hem hebt aangevraagd en waarom.

2. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ja!
    Heel mooi pakket!
    Ik heb hem gekregen namens een vriendin na een heel zwaar jaar met intens, intens verdriet.
    Dus echt heel erg lief, zat te huilen om de mooie brief erbij!

3. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik ook zaterdag binnen gekomen.
    heel leuk!

4. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan toch ook zelf een pakketje samenstellen met de kinderen en dit aan je man geven als dank voor het harde werken? Zo iets hoeft toch niet perse via een televisie programma?

Leuke tekeningen van de kinderen, mooie brief van jou en zijn favoriete spulletjes? Op deze manier is het ook echt persoonlijk!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hoe weet je of diegene die je hebt opgegeven hem krijgt? Ik heb mijn vriendin destijds opgegeven.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mijn moeder!

omdat ze altijd voor ons klaar staat en nog wat meer ;)
    Ze had hem.zaterdag..

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb hem 2 jaar geleden gekregen, mijn man had die voor mij aangevraagd omdat ik nooit wat kreeg (ben afgekeurd) en dat vond hij zielig :D

Hij kreeg toen een bevestigingsmail dat ik er eentje kreeg dus als je niks krijgt van een bevestigingsmail of zo dan krijg je volgens mij ook geen pakket?

8. KimK

KimK Niet meer actief

Inderdaad...

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik heb hem aangevraagd voor mijn man. Kreeg iets van 3 dagen later een mailtje en afgelopen zaterdag kwam de doos binnen :)

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Jaaaa, vind ik ook! Veel persoonlijker! Maar verder een harstikke lief idee van je TS. :)

11. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    ik had mijn vriendin opgegeven omdat ze het zwaar jaar heeft gehad. Ik kreeg binnen 3 dagen een mail dat ik geselecteerd was. Ze heeft hem vorige week binnen gehad. Als je binnen een week niks hoort ben je niet geselecteerd.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dan krijg je een mail dat je geselecteerd bent.

Ik had mijn man opgegeven omdat hij er altijd voor ons is en ik hem wilde verrassen. Hij heeft hem ontvangen :D allebei zo blij.
    Ik zag al een foto voorbijkomen. Echt een supermooi pakket is het.

Hier trouwens na eenpaar dagen ook al de mail dat hij hem kreeg.
    Leuke is ook dat de reden waarom je hem hebt aangevraagd ook in het pakket zit.

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb mijn moeder vrijdag avond opgegeven.
    Hoop zo dat ze hem krijg, ze verdient het!

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Aawh oke jammer, zij krijgt dan niks

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Toevallig gisteren mijn moeder opgegeven, hoop dat ze hem krijgt, want dat verdient ze echt! En anders maken we zelf een mooi pakketje!

16. adi

adi Niet meer actief

Ik ken dit helemaal niet... via welk programma loopt dit?

Bij buren, kennissen ed vind ik het een heel leuk idee, maar ik snap het idee niet van' eigen man bedanken omdat ie voor je klaar staat' eerlijk gezegd niet.

Dat is toch de definitie van een relatie, dat je voor elkaar en je gezin klaarstaat? Dat doen alle partners in Nederland voor elkaar neem ik aan, moet een tv programma iedereen daarvoor een pakket sturen?
    Ik zou dit initiatief gebruiken voor onbaatzuchtige mensen die anderen in nood helpen, en zelf mijn eigen man in het zonnetje zetten.

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    De mogelijkheid is er om zo'n pakket aan te vragen, dus waarom zou ik dat niet doen dan? Hij krijgt cadeautjes onder de boom van ons 😉

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat is juist niet het idee van zo'n kerstpakket. Je mag iedereen hiervoor bedanken. Je eigen moeder, man, zus etc. Dit is via RTL Boulevard. Bekende Nederlanders mogen ook zo'n pakket weggeven. Nicolette van Dam heeft hem bijvoorbeeld aan haar kraamverzorgster gegeven.

19. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    ik heb mijn moeder opgegeven een week of 2 geleden al een mail gehad dat ze geselecteerd is maar nog niks ontvangen helaas :(

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ooh je kan iedereen opgeven?
    Ik dacht eigenlijk dat het net als met de jumbo reclame was zoals die voedsel pakketten.

Deel Deze Pagina