Iemand behoefte om even een beetje gal te spuien, zonder adviezen, discussie of ja-knikkers? Doe het hier! Mijn Grrrr van het moment: De bestelling van bol.com, die de 22e binnen zou komen, is vertraagd en ze verwachten hem morgen. :x Als ie morgen niet komt, cancel ik hem. Ik heb deze artikelen bewust gekozen, omdat ze er bij stond 'vóór 23.59 uur besteld, morgen in huis'.
Ik trap er niet meer in. Datzelfde gehad met bcc en bol.com. Ze geven aan voor een bepaald tijdstip besteld is de volgende dag in huis en dan mag je er nog twee of drie dagen op wachten. Terwijl dat voor mij juist de reden is om te bestellen. Nu doe ik dat dus niet meer.
Hier lekte de afvoer in de keuken. Naarmate ik alles los aan het halen was liet ook de lijm los. Nu is alles schoon en gereed om in elkaar te zetten passen twee stukken wonderbaarlijk niet meer in elkaar ?????? 😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Ik kreeg vanmorgen een email dat het drie dagen langer zou duren dan verwacht.....😡.....kom ik thuis ligt er een briefje van DHL dat het bij de buren ligt....ik heb dus echt enorme mazzel. Laatse wel met post.nl ook een pakket van bol.com. Kwam niet, kreeg een email dat er niemand thuis was.....huh??? Was de hele dag thuis gebleven....dag later gaat de bel. Post.nl medewerker vraagt waar die en die straat is, dus ik zeg om de hoek, loopt weg.....maar ik verwacht mijn pakket dus vraag nog, heb je geen pakket voor dit adres? Nee zegt ie, maar gaat toch even kijken....ja lag gewoon in de auto. Geef ik dit aan bij bol.com, zegt ze gewoon, ja sorry maar dat is post.nl....wauw
Een aanpassing in ons ICT systeem werkt niet meteen i.p.v. 2 uur die ik dacht kwijt te zijn ben ik al de hele dag bezig. GRRRR
Mensen die chagrijnig/geirriteerd doen of boos worden in de supermarkt omdat het zo ontzettend druk is. Dat weeeeet je toch 2 dagen voor kerst. En van boos worden op anderen is boodschappen doen bij mij in ieder geval nog nooit sneller gegaan. Misschien bij hen wel, je weet het niet. En schoonfamilie die voor ons bepaalt welke recepten wij moeten maken met kerst, waardoor we de hele eerste kerstdag in de keuken staan, terwijl zij zelf gewoon een slaatje met stokbrood halen bij de supermarkt voor het buffet. Conclusie: Volgend jaar boek ik met kerst een hutje op de hei.
Enorme zorgen om blinde kat die ruim een week vermist is. Man die het enorm druk heeft en een hoop stress mee naar huis neemt. Overgevoelige peuter die onze stemming haarfijn oppikt en enorm dwars is. Ochtendje kapper waar ik even lekker tot rust kon komen verpest door 2 hyper kinderen die daar rond stuiterden omdat ze met mama mee moesten. Niet slapen, ben gewoon op.
Niet de hele schoonfamilie hoor, anderen doen wel meer. Maar degenen die niet kunnen koken en dus niet meer kunnen dan slaatje meenemen hebben wel de grootste eisen van wat ze willen dat er gemaakt wordt.
Aah wat sneu zeg!! Ik zou er niet van kunnen slapen, zo met oud en nieuw in het vooruitzicht. Hoop dat hij/zij snel gevonden wordt. 😢
Nou ja, eerlijk is eerlijk... het ligt niet aan bol.com, want de track & trace gaf gisteren al aan, dat het pakket in het sorteercentrum was aangekomen... Maar ja, als je niet kunt uitgaan van de dienstlevering van de pakketservice, dan moet je dat ook niet op je website zetten...
Had ik een tijd geleden ook. Had ik aangegeven dat ze het bij zo'n bezorgpunt moesten bezorgen, omdat ik overdag niet thuis zou zijn. Krijg ik een mail, dat er niemand thuis was bij de 1e bezorgpoging... Hadden ze BUITEN de openingstijden van het bezorgpunt daar proberen te leveren... kom op, dat moet je toch weten?
Kun je ook niet iets makkelijks maken en zeggen: Ja sorry, hele dag in de keuken gestaan. Totaal mislukt! Had er 200 gram zout in gedaan i.p.v. bloem.
Jaaaa ik wil ook. Alleen maar even melden dat ik doodziek wordt van de eeuwige: ik-heb-het-druk-sorry-nergens-geen-tijd-voor-modus
Alle kerstboodschappen online geregeld om niet de kerstdrukte in te moeten en nu krijg ik een mailtje dat 3 producten vandaag toch niet geleverd kunnen worden. GRRR, moet ik toch de kerstdrukte nog in.
Haha of er gewoon daadwerkelijk 200 gram zout in doen ipv 200 gram bloem en gewoon voorschotelen, dan vragen ze ons de volgende keer ook niet meer om te koken
Oh dit topic komt precies op het goede moment. Ik heb goede met de woningstichting. We huren nu een huis en zouden de 9e van januari de sleutel van ons nieuwe huurhuis krijgen. Prima. Huur opgezegd per 1 februari. Ik was overigens blij verrast dat we 9 januari de sleutel al kregen, want in eerste instantie was het ergens tussen de 16 en 20e. Werd ik gisteren gebeld. Het werd rknd de 23e. Even verhuizen in een weekje met 3 kleine kinderen zeker. Want ons huidige huis wordt per 1 februari opnieuw verhuurd natuurlijk. En dit alles met een air van wij kunnen alles maken. Goed, ik ben zelf niet zo'n harde dus heb een persoon laten bellen die onze belangen behartigt, nu staat de datum op de 16e. Hiervan wil ik een schriftelijke bevestiging, maar willen ze niet geven. Nu ml laten bellen, wordt terug gebeld, zeggen ze. Maar goed. Ze zouden al vaker terug bellen wat ze niet doen. Ik word misselijk van zulke instanties. Kunnen alles maken want hebben zoals hier een monopolie op die bepaalde woonplaats waar we graag willen wonen. Om te kotsen, de arrogantie van de medewerkers.
Grrrr, zo doet mijn maag. Ik heb gewerkt in een supermarkt achter de kassa van 9.45 tot 15.00 . Alleen een koffie pauze gekregen, kon 3 crackers met paté opeten. Om 3 uur snel de bus halen om mijn dochtertje op te halen bij het kinderdagverblijf