Algemeen klaagtopic

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Hier is t salaris niet gestort terwijl t er voor kerst op zou staan.

We zijn morgen 8 jaar getrouwd en zouden lekker uit eten gaan maar dat kan nu geen doorgang hebben omdat we gewoon geen geld meer hebben:x:x:x

2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik kom ook even klagen over stomme pakjetbezorgers. Gisteren een flinke stapel behangrollen besteld bij de bouwmarkt en ik vond het de verzendkosten wel waard om te laten leveren omdat het gewoon te zwaar is om te sjouwen (Geen auto).
    Komen ze uitgerekend in de 5 minuten dat ik op het schoolplein sta, en in plaats van een nieuwe bezorgpoging mag ik hem ophalen bij het pickup-point "want hij is maar 15 kilo, en onder de 20 geven wij geen 2e bezorgpoging".
    Ironie, het pickuppoint is dezelfde bouwmarkt als waar ik de rollen had besteld. :(

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik was vorige week zaterdag al uitgerekend, maar nog altijd niks. Voor mijn gevoel schiet het ook nog niks op en nu staat ook de kerst nog voor deur. En ik heb helemaal geen zin om volgende week gestript te worden en ik wil al helemaal geen inleiding. Ik wil gewoon NU spontaan bevallen!!

Pfff, klaagmodus weer uit.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oww dat is k*t. Kan je niet ergens naar bellen? Misschien komt die straks weer bij je in de buurt.

Mijn geklaag, gisteren om 10u boodschappen gedaan. Wat een drukte! Daar kan ik echt niet tegen he en als iedereen gewoon de boodschappen zou doen zou het nog meevallen. Maar het is dan zo druk dat velen bekenden tegenkomen en midden op de gangen gaan praten, net waar jij moet zijn. Of ze hebben niet door dat je langs moet. En dan dat getreuzel aan de kassa's aaaarghhh.
    en uiteindelijk kom je erachter dat je iets bent vergeten, ga vanavond wel zo laat mogelijk :)

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat is onzin! Dan hadden ze het in eerste instantie ook niet moeten bezorgen, want het is maar 15 kilo...
    Je hebt betaald voor een dienst... dan moeten ze hem ook komen bezorgen.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh... ik heb nu medelijden met mijn man, die ik er op uit heb gestuurd voor de boodschappen... Was vergeten dat het nu enorm druk is :(

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha als je de auto hoort stoppen zou ik alvast een koffieke of theetje voor hem maken. :)

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ha ha...sorry moest ik een beetje om lachen....

9. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Oei ik wil ook even klagen;

Salaris niet gestoord.

Morgen jarig. Wat een k*t datum toch altijd.

Stel me blijkbaar aan dat ik m'n baby van 5 maanden niet bij ons nichtje met RS virus wil hebben.

Moet van 10 tot 1930 werken.

Zo. Dat lucht op.

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dat deze dagen geen klap aan zijn voor mijn oudste dochter. Als de dingen niet lopen zoals 'normaal' raakt ze helemaal van slag.
    Ze is vandaag jarig en op het Kdc is daar genoeg aandacht aan besteed, nu is ze een uur thuis mega overstuur. :( vind het zo sneu, zou een leuke dag moeten zijn maar ze heeft te veel prikkels gehad.
    Morgen vieren we onze verjaardagen, dus weer een gekke dag, en zondag met kerst ook nog visite, dus houd m'n hart vast.

En ik mag geen wijn boehoeeee :D

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Man, man, man! Ben ik de enige of hopen er meer mensen dat de komende week snel voorbij vliegt? Ik vind het best gezellig hoor, kerst enzo. Maar ik zie zo op tegen al het "moeten", het rennen en vliegen, het verplicht iets lekkers op tafel zetten, alle rommel weer opruimen, elk jaar weer veel te veel geld uit geven aan het kerst gebeuren. Ik voel me een ontzettende zuurpruim als ik het terug lees, maar van mij hoeft het allemaal niet zo. Ben blijkbaar erg gehecht aan het normale ritme en kan er echt tegenop zien dat alles en iedereen de komende week uit zn doen is :(

12. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Klaagmodus: ik ben zoooo moe. Loop alleen maar dingen te regelen voor anderen en nog steeds geen tijd gehad om kleren voor mezelf te kopen :(

(en dan mag ik nog blij zijn dat mijn partner het eten regelt en de cadeaus voor onszelf)

13. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik moet het weekend werken en daarnaast de verplichte bezoekjes afleggen aan ouders en schoonouders.....

14. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    We moeten nog tot 20 januari wachten voor we de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. Die wil ik nu. Dan kan ik daar ontsnappen voor de drukke dagen die we nu weer verplicht hebben.

15. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb een zenuwbeklemming ergens in mijn rug en lig al bijna een week plat met zenuwpijn. Ik verveel me zoooo erg! Enige voordeel is dat ik met de kerst gewoon aanschuif aan tafel in mijn joggingbroek zonder ook maar iets te doen.

16. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    We zijn al 3 maanden bezig in de woonkamer wat we eigenlijk in 2 weken zouden doen. Ik was aan het behangen wat voor geen eter wou en waar ik al van baalde. Want ik bende zooi in mn woonkamer spuugzat.

Verder was mn broertje hier en die speelde samen met mn zoontje achter in de tuin. Hebben ze verf spullen uit de achuur gepakt en de hele muur geverft. Inclusief hunzelf natuurlijk :x

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Deze dagen, de drukte, vliegen, rennen etc.. ik krijg het allemaal niet geregeld in mijn hoofd. Vandaag eerst werken, door naar België om te tanken en shag te halen, ongelukje op de snelweg gebeurt, dus file! Snel naar huis, kopje thee en door! Action, Plus, intertoys, AH. Allemaal mensen die, net als ik, als een kip zonder kop rondrennen.

Nu heb ik altijd een boodschappenlijstje en race ik door de appie heen en klaar. Maar deze mensen doen alles op hun oje dooie, treuzelen, staan in de weg. Pfff... Nu knallende koppijn.

Straks pootjes languit en helemaal niets meer!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik wou het net zeggen, je haalt me de woorden uit mijn mond!

19. In your eyes

In principe zijn ze geweest, ik was alleen net om de hoek ;)
    Ik ben alleen gewend dat er een 2e bezorgpoging volgt (van een betere bezorgdienst ;) ) en dat is bij deze dus niet het geval. Als ik dat had geweten had ik geregeld dat de kinderen met de buurvrouw mee naar huis kwam, maar ik dacht dat ze morgen/dinsdag wel een 2e poging zouden doen als ik ze net had gemist. Ook een stukje eigen schuld dus. Shit happens, probeer er maar om te lachen nu, kan er niks meer aan veranderen.

20. In your eyes

Probeer ik nu ook maar :p

Deel Deze Pagina