Algemeen klaagtopic

Discussion in 'De lounge' started by SushiLover123, Dec 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Nou petje af voor jou dat je het zo opgelost hebt zeg! Dat was mij niet gelukt vrees ik:$. Mijn god, wie denkt die vrouw wel niet dat ze is? Te bizar voor woorden.

2. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Weet je, ik had inderdaad ook wel anders kunnen reageren maar ik had er zo geen zin in. Ik had zo'n lol met die onbekende vrouw in de rij over zo'n kinderfles champagne, ging werkelijk nergens over :D dus de reactie van die zuurpruim vrouw was eigenlijk te triest om nog meer aandacht aan te schenken en eigenlijk best grappig om te zien hoe gestrest ze was. Dr man schaamde zich trouwens erg, die zei niets en hing zijn hoofd naar beneden. Was gewoon in een goede bui, maar het had ook anders kunnen zijn ;)

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

De middelste maakt er echt een drama van dat wij zo uiteten gaan en zij thuis moet blijven. Kan daardoor niet relaxed optutten en omkleden. Maaaaaaar, heb er super veel zin in dus mag eigenlijk niet klagen.

4. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Dat mijn zoon van ruim 1.5 nog nooit een nacht heeft doorgeslapen. Elke nacht gemiddeld 3 uur lang wakker.. probeer het te accepteren. En weet dat er mensen zijn waarbij dit misschien nog meevalt.. Maar ben nu toch echt heeeel moe.. ooit zal het beter gaan..

Pfff en mensen die zeuren over de drukte met kerstboodschappen doen.. Dat weet je toch denk ik dan...

5. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,540
    1,551
    113
    Dat is zeker zwaar tika

6. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik zou willen dat mijn dochter even 5 minuten dr kwebbel zou houden. Vanaf vanmorgen 7u Is ze denk ik in totaal 10 seconden stil geweest. En nu heb ik hoofdpijn en een tuut in mn oren....en dan moet ik nog 2 weken vakantie doorkomen :/

7. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

Sep 1, 2016
    878
    65
    28
    wel lekker goedkoop :p beterschap. Zoontje hier klaagt ook over buikpijn, ik hoop dat het meevalt..

8. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

Sep 1, 2016
    878
    65
    28
    wow dat is klote...

9. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

Sep 1, 2016
    878
    65
    28
    jeetje wat een azijnpisser inderdaad!

10. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

Sep 1, 2016
    878
    65
    28
    heeft het geen medische oorzaak? oorontsteking oid?
    bij ons eerste anderhalf jaar ook zo, tot zijn amandelen werden geknipt. sterkte!

11. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Thanks! Alles is al gecheckt. Mijn man was ook zo. En overdag is het echt een ontzettend actief vrolijk ventje. (Stuiterbal) Dus waarschijnlijk gewoon een hoop prikkels te verwerken. En een deel tanden die zo verschrikkelijk langszaam bij hem doorkomen.

12. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Hoofdpijn, pijn in nek en schouders van de drukte, een krijsend kind die veelte vaak wakker wordt 's nachts en alleen morgen samen vrij met mijn man en dan moeten we naar schoonfamilie (contact loopt niet zo lekker). helemaal geen zin in, wil zo graag wat tijd met mijn eigen gezin :(
    Man werkt zes dagen in de week en ik verlang zó naar een heel weekend samen. Ben er echt klaar mee soms :(

Er zijn natuurlijk veel ergere dingen in de wereld maar ben zó moe (zoontje slechte slaper) en heb gewoon zo'n behoefte aan even family time met zn drietjes en verder even niks!

13. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    Mijn dochter was gister jarig en mijn man afgelopen dinsdag heb niks gehoord van 2 vriendinnen ben echt teleurgesteld in ze. :x:x

14. Banana

Banana Fanatiek lid

Jun 29, 2014
    2,045
    621
    113
    Ik snap je zo goed! Die van ons is ook anderhalf en slaapt 1 nacht door, en dan weer een week niet. Medisch niets aan de hand.
    Ben sinds hij is gaan slapen om 19.30 gisterenavond, welgeteld 9 keer er uit geweest. Ben maar om 5.30 met hem beneden gaan zitten..

Pff, merry christmas everybody!

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Dat de ha het blijkbaar normaal vindt dat yoshua nog geen maand niet verkouden is geweest en daardoor slecht slaapt en ik altijd maar moe ben mede daardoor. Voel me soms zo onbegrepen en niet gehoord daardoor.
    Nu is yoshua weer verkouden, last van zn oren ,maar gelukkig heeft hij de afgelopen 2 nachten doorgeslapen. Dinsdag maar weer de ha bellen in de hoop dat ik eindelijk een keer doorgestuurd wordt naar de kno.

Ook zit mn nek en bovenrug vast en heb ik hoofdpijn.

Nu lekker kerst vieren.

16. Mjmw

Mjmw Actief lid

Dec 5, 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Oh wat vervelend. Wat hier ook vaak helpt is een ui gesneden naast het bed zetten. De kamer stinkt verschrikkelijk maar ze slaapt dan wel veel beter door! Wellicht heb je dat nog niet geprobeerd. Dokters word ik ook niet altijd vrolijker van... maar soms kun je niet zonder. Maar de trucjes van oma werken vaak toch echt wel. Sterkte ermee...
    Sorry ts geen heb geen klagen vandaag maar kon t niet laten

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,827
    881
    113
    Noord Holland
    #97 susanne85, Dec 25, 2016
    Last edited: Dec 25, 2016
    Haha uiteindelijk is t toch niet door gegaan.
    We hebben een avondje op de hap door gebracht nadat mijn zoontje plotseling t uitgilde van de oorpijn. Zit nu aan de ab en zware pijnstilling want hij kampt met een dubbele middenoor ontsteking die volgens mij elk moment open kan gaan.

T mocht gewoon niet zo zijn en hopen dat we dinsdag als t geld er is t in te gaan halen

Wat in t vat zit.....;)

En nog bedankt voor de felicitatie:)

18. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Savonds met kerst om 21 u allebei in slaap vallen op de bank. Om 21.30 maar in je bed gaan liggen omdat je zo vreselijk moe bent. Had me de avonden wel anders voorgesteld. Merry christmas...

19. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

Apr 15, 2013
    1,251
    177
    63
    Vorige week een ring naar de juwelier gebracht om een maat groter te laten maken zodat ik hem met de kerst om kan doen. Kom ik er gisteren om de ring op te halen hebben ze de ring een maat verkleind. Baal als een stekker, nu hopen dat hij deze week klaar is...

20. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Graag gedaan en jemig.. het zit je niet mee. Ik hoop dat je zoontje snel opknapt!

Share This Page