Algemeen klaagtopic

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    De ab doet goed zijn werk en hij klaagt niet meer over zijn oren. Maar ja....over 2 weken begint zwemles weer en dan is t nog maar afwachten wanneer ze weer lastig gaan doen;) Hopelijk duurt t niet lang meer voor hij mag afzwemmen.

Als t goed is gaan we morgen alsnog uit eten. Maar dan moet wel t salaris erop staan uiteraard

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dreumes van 1.5 die slecht slaapt.. zowat sinds haar geboorte eigenlijk al drama.
    Sinds ff gaat het beter.. dan weer een terugval en dan weer twee nachten goed ofzo. Dochtertje van 5 weken die snotverkouden is en erg rochelt als ze in bed ligt. Ik doe er letterlijk geen oog van dicht. Wij hebben dus al 1.5 jaar geen fatsoenlijke nachtrust. Maar nu .. pffff 3 nachten niet echt geslapen, ook niet tussendoor. Alleen vanochtend even kunnen blijven liggen. Mijn man slaapt gelukkig wel door het gerochel heen. Ik slaap vanavond op de bank als het weer zo erg is.
    Leuk kerst zo.. wil het liefst samen op de bank kruipen en een kerstfilm kijken. Maar deze mama gaat douchen en naar bed.

3. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Dat er geen snars op de tv is ..
    Dat alle dingen die stuk gaan in drievoud komen ...
    Wasmachine telefoon lievelings horloge ... ben blij als het jaar voorbij is

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dat er nog steeeeds herrie vandaan komt bij de buren..... 3.00.......

5. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Jemigg.. dat is wel heel laat..

Arm kleintje. Om 2 uur begon hij me toch een partij over te geven. Nu ben ik wakker.
    En ik baal van IS video's op mn tijdlijn.

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Het hoesten dat maar niet over gaat. Lig er al 1.5 week wakker van.

En ik maak mij zorgen om de amandelen van mijn dochter. Ze verslikt zich steeds, snurkt enorm en is altijd verkouden. Keek vandaag in haar keel en de amandelen zijn zo dik en rood dat er volgens mij niet eens fatsoenlijk eten door heen kan. :(
    Toch maar even de ha naar laten kijken.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik baal dat mijn buik weer opspeelt, 1,5 jaar geleden was dat ook zo en dat respireerde on 27 kg afvallen en constant reactie op eten . In een week opname kwam eruit dat er niets was alleen dat mijn alvleeskleer geïrriteerd en licht ontstoken was, dat vonden ze niet raar na zoveel maagen darm problemen. Nu doet het weer zeer en nu heel duidelijk bij mijn alvleesklier. Vanmiddag gaan we kerst vieren bij mijn schoonouders en ik heb een belachelijke pijngrens ( heb zenuproblwmen en al ruim20 jaar rug problemen) dus ik heb net een afspraak bij dokter gemaakt voor morgen,maar van mij mag jet wel einde middag zijn dat we kerst kunnen vieren en dat ik daarna kan slapen en dan dat ik in iedergeval morgenmiddag pijnstillers kan krijgen.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #108 SushiLover123, 27 dec 2016
    Laatst bewerkt: 27 dec 2016
    Ik neem mijn ouders nooit meer mee naar een chique restaurant!

Ik snap er niks van. Mijn moeder heeft me altijd netjes opgevoed. Ik heb ook vaak met mijn ouders in toprestaurants gegeten, dus ze weten echt wel hoe het hoort. Maar ik schaamde me rot, gisteren!

Om te beginnen was mijn vader al met één van de amuses aan het zwaaien, waardoor die uit elkaar viel. Bij de introductie van de gerechten werd er gewoon niet geluisterd en werd er doorheen gepraat. Mijn moeder tilde bij één gerecht het schaaltje op, half tussen zichzelf en de tafel, om zo alles goed leeg te kunnen lepelen. Mijn vader zat bij het nagerecht het hele bord leeg te schrapen. Tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik de hele tijd op het bord. Uiteraard dronk mijn vader weer veel te veel (en hij reed terug! :x). Mede hierdoor sprak hij veel te luidruchtig én met dubbele tong... en dan ook nog aan de sommelier, of hij zijn eventuele boete zou betalen. ;):(

En het ergste: Hij was buiten roken en sprak daar een vrouw. Die vrouw vroeg schijnbaar aan hem, of hij Katholiek was en er volgde een gesprek. Mijn vader vroeg aan ons: Het is toch vreemd, dat iemand een gesprek begint met de vraag of ik Katholiek ben? Eerlijk is eerlijk: Ja, dat vind ik ook vreemd. Maar nog 'vreemder' vind, is het volgende: Hij wist niet meer wie het was. Wel dat een kleine jongen haar kwam halen. Hij dacht dat dat mijn oudste zoon was (sloeg al nergens op, want mijn zoon heeft lang haar en die jongen had kort haar). Dus ik knik zo naar de tafel naast me met de vraag, of ze niet daar zit. Wat doet ie? Staat ie op om te kijken! Loopt zogenaamd onopvallend half om hun tafel (viel dus enorm op!) en gaat weer zitten. Ja, het was die vrouw... die dus heel ons gesprek heeft kunnen horen. :(

Echt, waar is het fatsoen van mijn ouders gebleven? En er iets van zeggen, heeft geen zin, want ze mogen het zelf weten. Iedereen mag hun eigen keuzes maken. En of iets 'hoort' of niet, is door een ander bedacht, dus daar hoeven zij zich niet aan te houden.... ;)

Gelukkig vorige week hier op het forum het woord geleerd, wat dit gedrag beschrijft: Decorumverlies.

9. Het buikvirus blijft maar hangen.
    Zo k*t!
    Van alles gepland deze week maar helaas..
    Nu moet ik me morgen ziekmelden maar zie daar zo tegen op.

10. wachtend

wachtend Niet meer actief

Mijn dochter ineens elke ochtend tussen 5 en 6 wakker is sinds een paar weken en ik de Teletubbies echt niet kan hebben op de vroege morgen!

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Merkwaardig inderdaad. 😳 Bij één ouder zou je nog kunnen denken dat h/zij licht begint te dementeren o.i.d. maar aangezien beiden zich zo tokkie gedragen zal die vlieger niet opgaan.

Wat betreft dat bezopen achter het stuur zou ik NOOIT toelaten en resoluut de auto sleutels afpakken. Als hij straks iemand dood rijdt vergeef je jezelf nooit meer.

12. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Facebook: leuk hoor al die berichten van iedereen maar waar ik me aan kan irriteren is al die Like-deel en win acties. En het zijn altijd dezelfde mensen die daaraan mee doen grrrr...
    Ook vet irritant dat mensen altijd dezelfde persoon bij iets taggen. Maakt het uit waar het over gaat maar ik heb 2 mensen in mijn lijst die altijd 1 van zijn/haar vrienden tagt, bij alles! GRRR
    En wat ik ook stom vind is als je een bericht op facebook gezet hebt, iemand reageert daarop dat je dan als plaatser van dat bericht daar weer op reageert! Dus reageren op alle reacties. Doe dat gewoon niet. Like gewoon de reactie en als het echt om reactie vraagt dan is het ok maar als iemand reageert met 'gefeliciteerd' hoef jij niet te reageren met 'dankje' Zo stom!

Ok klaar :D

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Waar ik vooral van baal is dat mijn jongste zoontje peuter astma heeft. Op zich geen ramp, maar ondanks de verhoging van de medicijnen wordt het alleen maar erger. Hij spuugt een paar keer per dag na een flinke hoestbui. De wasmachine maakt overuren en iedereen zegt alleen maar dat hij er wel overheen groeit. Zal best, maar ondertussen zit ik er mooi mee.
    Vanmiddag kunnen we weer terecht bij de huisarts, ik begin te denken dat er een allergie achter zit, maar ik kan geen patroon vinden in zijn eten, lijkt ook geen pijn te hebben, alleen enorm benauwd en vol met slijm.

Al met al geen groot drama, maar op dit moment baal ik enorm 😂

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik baal enorm dat ik de eerste week van de vakantie met een ziek kind heb gezeten en dat nu de jongste ook ziek is geworden en de oudste juist weer opgeknapt is. Op deze manier kan ik niets leuks met ze ondernemen :( Arme kids. Nog nooit zo lang binnen geweest, ben eigenlijk alleen met 1e kerstdag naar buiten gegaan om te eten bij mijn ouders :(

15. jupke

jupke Niet meer actief

Goh, in het nieuwe jaar heeft nog niemand iets te klagen :)

Ik baal dat de muur achter mijn huis is afgebroken waardoor ik een open tuin heb. Iedereen kan zo mijn achtertuin in lopen

16. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Bah! Wij hadden een muur van 6 meter hoge bomen die ze weg hebben gehaald onder het mom van onderhoud en onkruid voor hebben terug gegeven.... Weg privacy!

17. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik lig ziek op bed, had mij het begin van 2017 zo anders voorgesteld... :cool:

Balen zeg dat mensen zo je tuin in kunnen lopen, jupke!

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Lijkt mij ook niet fijn als je achtertuin open is. Hier in de wijk hebben we ook iemand wonen die al 3 jaar de tuin open heeft aan de achterzijde

T eerste wat wij hebben gedaan toen we hier kwamen wonen was de gammele schutting weg halen en de tuin met een degelijke schutting dezelfde dag nog afsluiten:)

Daarna zijn we pas in huis begonnen haha

En beterschap thephantom;:)

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Vriend heeft net een week + 2 dagen vakantie gehad en werkelijk waar niks gedaan in huis :x
    Alle mooie beloftes van koken, boodschappen, schoonmaken, wassen, klusjes zoals plankje ophangen, gewoon niks.
    Hij klaagt dat hij moeier is dan voor de vakantie, maar daarbij moet je wel weten dat hij elke avond pas na 12uur naar bed ging (met wat wijn of bier op) en ook 2 nachten flink heeft doorgehaald met vrienden, dus helemaal zijneigen schuld.
    Ik ben bijna 17 weken zwanger van een tweeling en heb zelfs avonden gehad dat ik van mijn werk thuis kwam en zoontje nog niet op was gehaald van de opvang en we letterlijk niks in huis hadden om een maaltijd mee te maken. Een was aanzetten heeft hij gedaan, om hem tot 3x toe vergeten uit te hangen en weer opnieuw aan te zetten ivm de geur.
    Als ik er wat van zeg kan hij wel in de avond even snel naar de supermarkt, maar dat komt er op neer dat ik dan alleen zoontje moet douchen en op bed leggen want hij is dan naar de supermarkt.
    Ben er helemaal klaar mee.
    Ik heb donderdag 1 dag thuis zonder zoontje, besluit vriend thuis te gaan werken die dag en een halve dag vrij te nemen. Ja daaaaaag. Donderdag is MIJN dag en hij gaat maar lekker ergens anders zitten.
    Liever dat ik zelf alles doe en niet een lamzak om me heen heb hangen :p Ben blij als hij weer gewoon 4 of 5 dagen naar kantoor gaat.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat is inderdaad erg irritant!
    1) Zeggen dat je het irritant vindt en vragen om er mee te stoppen
    2) Stop met 'volgen' of hoe het ook heet bij FB. Zit geloof ik een knop je van 'minder van ... laten zien' of zo.
    3) Verwijderen als vriend. :p
    Sneu zeg! En balen voor jou. Met zulke opmerkingen kun je inderdaad niks. Als de huisarts niks weet te vinden, kun je misschien iets van bioresonantie proberen. Dat werkte bij een vriendin van me en heel haar gezin om te achterhalen waar het bij hen aan lag.

Beterschap thephantom!

Deel Deze Pagina