Algemeen klaagtopic

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Dat onze auto ALWEER kapot is!
    hebben de auto pas 1,5 jaar maar heeft al dik 1500,- gekost aan reparaties en nu komt er weer een rekening van dik 1000,- aan (staat in de garage)

2. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Ik zou dan een aantal maanden na de bevalling wraak nemen en zeggen dat ik weer zwanger ben en dat minimaal een week volhouden :D

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hahaa oh nou dan zou ze echt schrikken!

Ergerpunt: Facebook. Ik begin er steeds meer weerzin tegen te krijgen. Ik had die stomme app op mijn telefoon en merkte dat ik, gewoon uit luiheid/weet ik veel waarom, dat ding een paar keer per dag openklikte. Wat mis je dus, niks! Alleen maar onzinposten van anderen, gezeik over het een of ander, irritante 'memes' en af en toe schattige foto's. Ik heb hem van mijn telefoon gegooid, en echt, wat een rust! Nu moet ik via mijn computer inloggen en je raadt al hoe vaak ik dat doe: zo goed als nooit.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik werk in een huisartsenpraktijk en die zit in een woonhuis. Ze zijn bij de buren al weken bezig met verbouwen, en nu al 2 uur lang dat ze non stop aan het schuren zijn ofzo. Word er knettergek van! Ik heb dan vanavond extra last van mn tinnitus omdat het me zo overprikkelt. Zo in de pauze even naar buiten en een rondje wandelen in rust denk ik. :)

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Zoooooo herkenbaar :D:D
    Ik heb de app 5 dgn geleden verwijderd. Damn wat een rust. Sterker nog ik ben er al 5 dgn niet op geweest.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Fijn he! Wat ik ook altijd zo grappig vind, is mensen die aankondigen 'even wat minder op Facebook te zitten'. Als je veel volgers hebt of het is je werk begrijp ik het nog wel, maar waarom moet je aan mensen die je irl kent aankondigen dat je wat minder tijd aan FB gaat spenderen?

Ik ben er nu dagen mee gestopt en denk niet dat ik word gemist. :D

7. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

Haha ja dat is ook zoiets, ff melden dat je tijdelijk stopt, vind ik altijd zo aandacht vragend. Ik heb hem gewoon BAM verwijderd. Net wat je zegt gemist wordt ik vast niet en als dat wel zo is. Dan zoeken ze maar een andere contact manier Haha.

8. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik baal ff dat ik niet kan werken! Mijn dochter was gisteren al ziek geworden, vannacht mijn man en mijn zoon is ook niet fris.
    Natuurlijk ben ik zelf ook niet fris maar dat vind ik niet zo erg.
    Nu maar ff iedereen verzorgen en dan maandag maar weer alles inhalen!

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ongenuanceerde harde statements in de media e.d. Elk argument dat je kan weerleggen, maar wat de journalist vervolgens niet doet. Zo irritant.

Nee, ik moet tv en krant maar bannen, net als Facebook. Zit in een makkelijke 'ik erger mij' modus ;)

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Had m'n dressoir op mp, gratis afhalen. Had iemand gevraagd of ik hem kon komen brengen: nou nee dus.
    Affijn; om 16.00 kon ze m komen halen. Het is nu 16.30. Net nog bericht gestuurd of het ophalen ging lukken, maar geen antwoord.

Hoe lang zouden jullie wachten voor het naar de volgende ging?

11. k*t k*t k*t
    oooo wat baal ik!

ben zoo zuinig op mijn telefoon :(
    hij valt net, niet eens zo hard.. scherm kapot.. oo kan wel janken!!

12. Jaimio

Jaimio Fanatiek lid

5 nov 2015
    1.656
    822
    113
    Vrouw

Nee helaas :(
    Ik heb er ook niet veel verstand van, dit was het eerste rokje wat ik gemaakt heb :)
    De spoelwinder bovenop draait rond verder doet hij niks. Misschien is het iets simpels maar ik kom er maar niet achter.

13. Mjmw

Mjmw Actief lid

5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Waarschijnlijk moet de spoelwinder een tikje opzij geschoven. Óf als je een ander merk hebt kun je waarschijnlijk in de grote draaiknop het midden draaien zodat hij niet meer alleen de spoelwinder laat draaien. Heb je net een spoeltje 'gevuld?'
    Succes!

14. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Dit heb ik in 2016 dus twee keer gedaan... Tweede keer verzekering gebeld en gelukkig kreeg ik het volledig vergoed.
    Maar ook ik kon wel janken zeg:(

15. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.332
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Vriendlief zit per 1 januari bij zijn nieuwe baan en heeft nu vrij. We zijn van een lease auto naar een eigen auto gegaan en die kak auto die we hebben gekocht is nog steeds niet klaar!

Ik voel alsof er iemand mijn been heeft geamputeerd. Afhankelijk zijn van mensen die je naar huis moet brengen :x

16. Er is veel groter leed maar ik baal zo..
    Morgen de verzekering maar bellen.. inboedelverzekering

17. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik zou twee a drie uurtjes wachten en dan naar de volgende gaan.
    Kan zijn dat ze bijv in de file staan/ongeluk hebben gehad.

Maar mijn ervaring is met spullen gratis ophalen dat mensen heel makkelijk zijn.

En... zijn ze nog geweest?

18. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik baal baal baal!!!
    mijn auto start niet!
    ze heeft het koud..
    en hebben we eindelijk een bod op ons huis wat ook nog een om te janken is!

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Waarom er nog steeds mensen zijn die het nodig vinden om met hun telefoon te spelen tijdens het auto rijden. Ik ben nu een auto armer en moet weer een nieuwe kopen:x

20. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Hier is de mijne vorige week gevallen ... weet hoe je je voelt :(

Deel Deze Pagina