hey bianca ik hoop dat je dit topic vind en ik hoop dat de andere meiden hem ook vinden Edit mod: Dit topic is ontstaan door meiden van een ander forum. Hier kunnen ze elkaar blijven volgen en nieuwe meiden leren kennen.
Graag in je titel duidelijk vermelden waar het over gaat (of in je eerste berichtje) anders ga ik hem toch op slot doen. Elmo
Dan weten we nog niks... Graag (mag via pb) duidelijke uitleg over wat dit clubje inhoudt. Hij gaat anders alsnog op slot. Elmo
Leuk dat we weer open zijn! Meiden ik hoop dat we hier gezellig kunnen kletsen en elkaar in de gaten kunnen houden! Hier alles rustig.... Damian gaat morgen naar Sinterklaas met opa en oma! Liefs
hahaha ik heb sinds gister avond laat buikpijn vindt het niet echt prettig. had gister na de behandeling wel zoiets het is wat aan het rommelen en zo , maar dat vindt ik dan niet zo gek, maar nu echt steekjes de hele tijd.
Hey meis, Hoe is het nu met je? Hier zit de schrik er goed in, vandaag tijdens het winkelen werden we op gebelt door mijn schoonvader dat mijn schoonmoeder in het ziekenhuis is opgenomen op de hart bewaking Ze werd in eens helemaal niet goed... ze denken dat er iets niet goed zit bij haar hart... Ze zijn nu nog aan het onderzoeken hoe of wat, we gaan er vanavond heen en hopen dan wat meer te weten te komen. Liefs, Bianca
hey bianca dat is zeker schrikken hoe is het nu met der? heb het met mijn vader gehad die kreeg een hartaanval en is gedotterd (of hoe je het ook schrijft) en daarna heeft die nog 3 omleidingen gehad. hoop dat het bij je schoonmoeder meevalt. hier nog steeds wat rommelig in de buik af en toe steekjes en een opgeblazen gevoel
Hey meis, Vervelend dat je buik nog zo aan het rommelen is, hopelijk is het een goed teken! Mijn schoonmoeder ligt nog in het ziekenhuis, ze kunnen het moeilijk vinden. morgen moet ze een fiets test doen om te kijken hoe haar hart het houd. Vanacht was het weer even mis, maar nu voelt ze zich weer wat beter. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs
is nog te vroeg voor een goed voorteken hoor hihi nou wel erg spannend zo met je schoonmoeder, hoop dat ze het snel vinden en er wat aan kunnen doen
Hey meis, Ze is sinds gister weer thuis met medicijnen voor haar hart. Ze heeft een beginnende hart invarkt gehad (hoop dat ik het goed schrijf zo) Ze moet rustig aan doen en niet te druk maken. Hoe is het met jou meis? nog steeds last van je buik? Hier gaat alles goed, druk druk... Liefs
oke dus dat wordt even goed in de gaten houden die schoonmoeder. hier alles wel goed buikpijn is bijna weg dus gaat de goeie kant op.