Hyves

Discussion in 'Algemene clubs' started by Veertje1979, Dec 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi!

Ik weet dat er ooit een onderwerp over Hyves is geopend maar kan hem niet vinden...Mocht iemand de link wel kunnen vinden dan mag deze dicht.

Tot die tijd....Mijn adres is vniek.hyves.nl :)

Wie nog meer? En voeg mij maar toe ;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk erom dat iedereen je adres kan zien (niet dat we straks weer allemaal adressen moeten gaan verwijderen.

3. Profiel staat bij mij helemaal dicht. Niemand zonder mijn toestemming kan daar iets op zien.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er zijn zoveel anderen die dat niet hebben ;)

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ik hoorde van mijn vader dat ze willen dat je vanaf Januari 2009 moet gaan betalen voor Hyves.
    Wel 25 euro per kwartaal!
    Echt belachelijk, als ze dat doorzetten cancel ik mooi mijn site.

6. Heb ik ook gehoord idd. Maar er schijnt al een actie te lopen tegen dit besluit. Ben benieuwd...

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

dit staat op mijn hyves:

We hebben veel bezorgde emails ontvangen over het gerucht dat Hyves betaald zou worden. Dat is natuurlijk niet waar, Hyven blijft altijd gratis. Overigens zijn alle geruchten die per groepsbericht worden rondgestuurd nep, dan weet je dat voor de volgende keer.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat noemen ze nou spam.
    Net als dat Poke een virus zou bevatten ;)

9. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Hahaha, ik ben er gisteren ook ingetrapt. Wordt gratis goldmember als je dit naar 100 personen verstuurd. Sorry vriendjes! ;)

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    :oops: :oops: :oops: Ha Ha!

11. vondt dat ookzo raar die mailtjes dacht als ze echt geld willen gaan vragen hadden ze allang zelf een mailtje of zo verstuurd , toch!

maar las later dus ook wat moesje schreef hihi.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kreeg van sommige dat mailtje over Goldmembers 3x (vraag me dan meteen af hoeveel vriendjes ze hebben ;)).

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Hahaha, ook van mij? Ik heb hem toch echt maar 1 x verstuurd. Ik kreeg dat mailtje van anderen ook weer 3 x terug. Misschien hebben ze dat zo ingesteld.

Share This Page