Zoals de titel al zegt hebben we opeens twijfels bij onze jongensnaam. Mijn zoontje heet J.ulian en voor deze spruit hadden we naam R.obin in gedachten maar ineens twijfelen zowel mijn vriend als ik of deze naam geschikt is. We kunnen er allebei niet echt aan wennen en noemen de baby nog steeds baby Wat vinden jullie van de combinatie of hebben jullie misschien leuke namen die passen bij de naam van onze zoon. Alvast heel erg bedankt.
Ik vind het prima passen, maar als het voor jullie niet dé naam is, is het nooit verkeerd om even verder te kijken toch? Namen die ik vind passen: Tobias Yannick Daniël Marijn Pepijn Thijmen Ruben Lukas Felix Kasper Jonne Elias Maxim Matthijs Thomas Yorick
Dank je wel voor het meedenken Ik vind de naam Fabian heel erg leuk maar vraag me af of dat niet heel vreemd is omdat hij zo op de naam van onze zoon lijkt.
Fabian heb ik ook nog aan gedacht voor je, maar twijfelde inderdaad omdat hij op dezelfde letters eindigt. Nu ik de namen achter elkaar zeg, vind ik het eigenlijk wel leuk! En manlief ook zegt hij, haha
Thanks voor jullie reacties. Bosi333, Floris vind ik echt super leuk maar mijn vriend vind hem niet leuk. Floris was ook echt mijn eerste keus maar helaas we moeten hem echt beiden helemaal super vinden. Brent, vind ik wel leuk eigenlijk. Ik zal is vragen of mijn vriend het wat vind.
Ik vind de naam Robin persoonlijk niet geweldig. Julian wel! Misschien dit: Sebas Sebastiaan Milan Morris Ravi Vigo Glenn Finn Melvin Tigo Tristan Maxim Toby Elias Duuk Sill Seth Dani Chris Justin Quint Boaz Aiden Owen Noël James Hugo Simon Marijn Jochem Tobias Fabian vind ik op zich wel kunnen.
Julian vind ik te gek. Maar Robin echt niet... Houd persoonlijk niet van unisex namen. Matthijs of Lucas vind ik dan ook leuker. Fabian, kan wel omdat de klemtoon op de eerste lettergreep ligt bij beide. Maar mijn voorkeur heeft Lucas! Suggestie ; Jesse, Joost, Justin, Jannick
Dank jullie wel voor jullie mening en suggesties. Vriend en ik gaan nu toch maar weer even opnieuw alle lijsten door. Zet de namen joost, Jesse, Lucas, Milan op het lijstje. Thijmen vind ik heel leuk maar vriend niet.