Loghan vind ik (met deze schrijfwijze) echt 10x niets Logan vind ik dan vele malen leuker. Bij de schrijfwijze Loghan krijg ik enorm de neiging om "log-han" te zeggen haha. Aimee vind ik mwah. Leuk, maar niet geweldig. Boas/Boaz: Super leuk!
Wat een leuke topic om ideetjes op te doen. Hier zijn we er ook nog niet over uit. Maar we hebben nog tijd. Ik vind voor een jongetje mecx een stoere naam maar ben er nog niet over uit om het als mex ef mecx te schrijven. En voor een meisje vind ik Lola erg leuk, maar heb ook een dochter die Livia heet lijkt dit niet te veel?
Boaz/Boas: hmmz... aardig, maar hoor liever Joaz Aimee: wel leuk Loghan: vind ik persoonlijk helemaal niks... Mecx/Mex: superleuk!!!! zou het wel gewoon als Mex schrijven, anders maak je het je kind wel erg moeilijk... (moet hij altijd z'n naam spellen). Lola: leuk, ook bij Livia wel leuk, lijkt niet teveel Julide:te gemaakt, niet zo heel mooi, sorry Zerrin: iets leuker, maar vind Zerra dan leuker voor een meisje (vind Zerrin ook kunnen voor een jongen).
Boaz/Boas: Vind ik niet zo leuk, idd Joaz leuker!! Aimee: Mooie naam! Loghan: Geschreven als Logan wel leuk!! Mecx/Mex: Geschreven als Mex echt heel leuk!! Lola: Coole naam, past goed hoor bij jullie dochter Julide: niet echt leuk Zerrin: moet ik ook even over nadenken hihih wel aparte namen hoor!
Dank je voor jullie reacties. Is toch weer een leuke bevestiging voor mij! Sixten vind ik wel leuk Haghar vind ik wat minder doet me denken aan een hangar.
Nou dames ik ben vorige week bevallen! En mijn mooie dochtertje heet: Min.k! (als ze een zoontje was geweest ook overigens )
Finnefant: Gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige dochter! Ik kende de naam Mink helemaal niet!
@Finnefant Gefeliciteerd met je prachtige meisje! Wat een aparte naam, leuk! Boaz/Boas: Super leuk! Aimee: Mooi! Loghan: Niet echt mijn smaak.. Mecx/Mex: Leuk! Lola: Mwah... Julide: Nee, sorry.. Zerrin: Vind ik ook niet mooi. Sixten: Vind ik niks.. Skerret: Ook niet mooi Hagar: Leuk!
Eden vind ik ook erg leuk! Zou het zelf wel uitspreken als Eeden, maar als Ieden vind ik het ook geen lelijke naam
Thanks dames! Eden vind ik ook mooi. Heel zacht Min.k ken ik van de KekMama. Daar heeft een columnist een zoontje Mi.nk. Maar ik vond hem ook zo stoer voor een meid! Het was gewoon DE naam voor ons
Gefeliciteerd, wat een leuke aparte naam zeg!!!!!!!!!!!!!!! Eden vind ik hartstikke mooi voor een meid!!!!!
Boaz/Boas: leuke naam maar niet erg mijn smaak Aimee: Hele mooie naam maar wel met accent: Aimée Loghan: vind ik niets Mecx/Mex: yech Lola: vind ik toch een hoog lolita gehalte hebben Julide: Hoe? Zerrin: Hoe? Sixten: klinkt voor mij als een automerk Skerret: Hoe? Hagar: de Verschrikkelijke... Eden: aardig Mink: voor een meisje.. moet ik erg aan wennen maar ik geloof dat ik het wel leuk vind (gefeliciteerd he!)