Caylen is echt een slaapkoppie,is weinig wakker Komt vanzelf wel.. denk dat hij 2x per dag na zijn fles nog even wakker is. Verder word hij wakker voor zn fles,drinkt en is weer nock out. Hij zal t wel nodig hebben voor zn groei was in 10dagen 300 gr aangekomen. Hoef nu over een maand pas terug.
Ze slapen nog steeds heel veel, een uur, max anderhalf zijn ze wakker. Geniet ervan, want als ze nu wakker zijn, zijn ze lastig te vermaken!
Ja die site had ik ook gezien, maar dan kom ik op de gecorrigeerde leeftijd, dat klopt dus wel? Met 5 weken te vroeg en een ruim geboortegewicht weet ik niet zo goed of ik echt volledig moet corrigeren.
O wow dat is idd kort voor m'n gevoel! Ik zit nu al dat ik denk dat ze een uur wakker moet kunnen zijn, maar dat is dus niet zo. Bedankt, ik maak me nu wat minder zorgen, ik werd er echt even onzeker van.
Volgens onze kinderarts moet je in het begin zo ongeveer alles corrigeren. Ik heb ook echt het gevoel bij onze jongens dat ze drie maanden oud zijn ipv vijf maanden. Vrees dat hun eerste verjaardag me gaat overvallen
Hier tel ik ook zo. ipv de 6 maanden die ze is, tel ik zelf vanaf de uitgerekende datum. Wordt je iig niet teleurgesteld met het achterblijven van de ontwikkeling. Gelukkig gaat ze netjes mee met de gecorrigeerde leeftijd. Idd om dan te bedenken dat ze over 6 maanden alweer haar eerste verjaardag heeft pfff.
Ja die gaat je misschien overvallen haha! Hier ook altijd gecorrigeerd zeker in het begin. Tot de uitgerekende datum zou ze er eigenlijk nog helemaal niet zijn. Maar ineens komt daar de omslag hier sinds een week of 2. En ik zie haar wèl op 19 mei 1 jaar worden ze is er helemaal klaar voor. Zo gek! Ze is alleen een maatje kleiner
Sinds dat caylen drinkt, drinkt hij slordig. Maar het was acceptabel en zou vanzelf beter gaan. Maar nou word dat steeds erger. Hij laat redelijk wat uit zijn mondje lopen bij het drinken en krijgt hoop lucht binnen. Heb ook het idee dat hij veel te gulzig is. Heb een beetje het idee van "slikken of stikken" Je ziet dat hij veel moeite moet doen om het bij te benen, en net wilde hij gewoon zijn fles niet meer verder drinken na een paar x verslikken Terwijl hij wel honger had, want heb zn fles zelfs eerder gegeven omdat hij huilde. Hij huilt alleen bij honger Hij krijgt zijn voeding met de difrax fles, dat ging altijd gewoon goed. Hij is wel wat verkouden, kan het daar aan liggen? Ik ga morgen het zh er maar over bellen.. Weet niet of hij al nutriton mag?
Wij hadden dat heel erg, in het begin maar nu nog steeds. Ze krijgen op advies van de ka zuiver johannesbroodpitmeel in de fles. Dat kan je bij de reformwinkel kopen en er zitten geen toevoegingen in. Let op dat je er niet te veel in doet, een kwart schepje is al heel wat.
Vond het net zo sneu morgen gelijk maar ff overleggen. Moet morgen toch naar stad, dan zou ik het gelijk kunnen halen
Hoi, ik heb er een prelogopedist bij laten komen omdat ze ook rare geluiden maken en ik het idee had dat ze zich verslikte. Zij luisterde tijdens het slikken met een stethoscoop. We moesten ook gaan verdikken. Misschien is dat een optie?
Hier op controle geweest; 7380 gram en 68 cm. Op de -3 van xe normale curve. Kinderarts is zeer tevreden. We gaan tot haar gecorrigeerde eerste verjaardag door met opvolgmelk en dan langzaam over op gewone melk. Als je mijn oudste met 9 maanden vergelijkt met de jongste schelen ze amper in lengte en gewicht. Oudste moest ook op controle voor de laatste keer ivm kma. Zij zit al sinds de geboorte op de -1 lijn en is met haar bijna 3 jaar pas 90,5 cm en 13, 8 kg (dat is iets wat we in de gaten houden) . Dus ee hebben geen grote meisjes hier.
Ja heerlijk pas in augustus weer terug! Nu beginnen met de voorbereidingen voor haar 1e verjaardag ik zat nog te twijfelen welke maat ik haar verjaardagsoutfit moest doen maar als het passend moet zijn dan op zoek naar iets leuks in maat 68
Wat een minimeisje heb je, Frannie! Maar maatje 68 mag je zeker wel uit de kast gaan halen. Hoe zitten broekjes bij haar? Teun is lang en dun, de helft van de broekjes kan hij bijna twee keer in of ze zijn veel te kort.
Hihi vienna was ook altijd mini Maar dat kwam niet door prematuriteit. Vandaag met kinderarts overleg gehad, ik mocht gaan indikken. Voeding van 6u ging prima ermee maar van 9u helemaal niet. Na 40 minuten maar gestopt. Had er tussendoor al extra water bij gedaan om wat dunner te maken maar hij was gewoon te moe Morgen maar een 1-2-3 speen halen. Nu krijgt hij het nog met de standaard difrax speen