Wisselend maar de lijn is stijgend. Hij heeft veel pijn van krampen maar dat is een teken dat de darmen weer op gang komen en dus van herstel. Verder is zijn koorts op het moment weg en heeft hij al een paar keer leuk gespeeld met de babygym. Maar het volgende moment ligt hij te krijsen van de pijn. Heel lastig.
Ach wat sneu zeg!! Gelukkig wel een stijgende lijn, hopelijk zet dat door en mogen jullie snel weer naar huis. Sterkte
Jeetje heel veel sterkte! Donderdag bij kinderarts geweest.. conclusie was dat Caylen zich niet kan ontspannen en nog niet zichzelf kan reguleren. Hiervoor krijgen we fysio aan huis. Hadden meer kids dat? Hij is nu gecorrigeerd 6 weken.
Elisabeth, beterschap voor je mannetje. Wat voel je je weer vreselijk teruggeworpen in de tijd als zoiets gebeurt, hè. Hopelijk is hij snel weer de oude. MamaChantal, ja hoor, dat hebben wij hier wel een jaar gehad. Veel dragen had effect, en in bad vond ze ook heerlijk. Dat deden we dus ook vaak.
Als alles goed gaat mag hij morgen mee naar huis! Hij is nu volledig zonder toeters en bellen, drinkt al zijn flessen en eet sinds vandaag ook hapjes. En hij is zooooo vrolijk, heerlijk! Nog even 24 uur duimen dus.
Hier kan mijn meisje sinds vandaag zelf staan! Dus een week na de fysio afspraak waar zij verwachtte dat ze met 2 weken wel zou staan
Ja mega trots en ze is ontzettend eenkennig aan het worden en zodra ik uit beeld ben is het brullen. Stiekem denk ik dan yes ze ontwikkelt normaal....!
Vandaag weer op controle geweest met Luc. We mogen tot januari wegblijven nu! Hij had weinig zin om mee te werken bij de fysio, maar uiteindelijk nog redelijk wat kunnen laten zien. Kinderarts was ook wel tevreden. Ik maak me soms zorgen om zijn longen omdat hij altijd verkouden is, maar ze heeft niks raars gehoord. Hij is goed gegroeid qua lengte, gewicht blijft wat achter, maar niet zorgelijk. Ik ben inmiddels weer zwanger. Hoop echt dat deze kleine wat langer wil blijven zitten. De verloskundige gaat aan dat de kans op herhaling niet zo groot is, dus daar gaan we maar van uit!
Gefeliciteerd Hanneke! Ik ben even kwijt waarom Luc te vroeg is gekomen? Fijn dat de controle zo goed was dat jullie even niet meer hoeven te komen. Mijn meisje is ook eeuwig verkouden. Ben blij als ze een week een open neusje heeft!
Mijn vliezen waren plotseling gebroken/gescheurd. Hoge vliesscheur. Paar uur daarna begonnen de weeën. Niks gevonden van een infectie ofzo, dus waarschijnlijk gewoon pech. Ik hoop het maar. Ik vind het zo zielig dat hij telkens verkouden is. Maar over het algemeen heeft hij er geen last van lijkt het. Hij is ook vaak moe, maar dat komt ook omdat hij het lopen nu ontdekt heeft en de hele dag heel veel indrukken opdoet. Dus komt allemaal wel goed