Hanneke: gefeliciteerd! Zag het al op kleine kanjers! Mooi mannetje! Frannie: wat een drama onderzoek! Had wel meegelezen op kleine kanjers maar zag niks over de uitslag maar die krijg je dus pas vrijdag. Hoop dat het niet voor niks is geweest en dat het anders opnieuw mag met een roesje oid want dit is geen doen met zo'n klein kind!
Het gaat op deze manier zeker niet gebeuren! Dan maar een slaapmiddeltje ofzo en zeker een andere medewerker!
Vreselijk om je kind zo te zien! Misschien hebben ze in Maastricht een ander beleid? Dat ze wel een roesje mag?
In Maastricht is gewoon een echo met gel. Die heeft ze al eens gehad en dat vond ze prima. Dus ik hoop dat ze dat nu ook pikt.
Hoop dat het goed gaat! Ligt voor een groot deel ook aan de arts! Als hij/zij een beetje met kinderen om kan gaan, scheelt dat al de helft!
Weet 1 van jullie of de baarmoeder zelf ook kan bloeden? Ik verlies steeds wat bloed, komt niet van de placenta en waarschijnlijk ook niet van de baarmoedermond maar waar dan wel? Word er onzeker van.
Ik zou niet tot donderdag wachten! Geen idee waar het dan van komt! We gaan in Maastricht naar een kinder radioloog dus ik heb daar hogere verwachtingen van.......
Onze kleine dondersteen geeft al aan dat ze moet plassen! Ze zegt poepen maar bedoelt plassen. Al op wc en op het potje en ze riep het net en toen was haar legging nat en ik vind net een plasje op de grond in de keuken! Zo snel dat ze hier mee komt! Ze is gecorrigeerd bijna 1,5..... Ze wil werkelijk alles wat grote zus doet. Zo leuk. Weer het zindelijkheidstraject in!
Goed nieuws! Kennelijk toch genoeg materiaal om iets te beoordelen. Kinderarts heeft met mijn vriend gebeld vandaar. Nier doet 100% mee maar moet, omdat hij kleiner is harder werken. Gelukkig maar... Nu gaan ze dan verder kijken of ze toch de oorzaak kunnen achterhalen. Dat volgt over 5 weken.
Frannie: wat een fijn nieuws, Frannie!! Nu maar weer afwachten maar voor nu in ieder geval Okee! blij voor jullie.
Gaat goed, Dankje! Vandaag alweer 25 wkn. Baarmoederhals nog mooi gesloten en weinig harde buiken. Wel voor GUO naar academisch zh vanwege achterblijvende groei, maar daar maak ik me niet zo druk om.