Pfff wat heftig Januari2010. Lijkt me erg moeilijk om je kindje zo te zien. Misschien dat ik er overheen lees, excuus dan. Is dit dagelijks? Tijdstip? Alleen in zijn bedje? Of ook op andere momenten en plekken?
Miss c: lastig he een verjaardagscadeau! Je wilt graag wat leuks doen maar ze zal met veel dingen nog helemaal niet actief spelen. Wij hebben toen een speeltoestel voor in de tuin gekocht met zo'n babyschommels. Daar kon ze met een jaar prima in zitten. Monza kinderen waren Alleen niet zo klein op die termijn... Helaas geen tips verder. Iamsterre: hij doet het alleen in zijn bed. Zowel s'middags als s'avonds en midden in de nacht, dat is het vreemde. Ik zal een foto in mijn album zetten hoe ik hem vaak uit bed haal... Ik vind het niet normaal maar misschien anderen wel...
Jeetje Januari wat erg!!!! Heb gekeken naar wat het inhoudt en ik herken mezelf er ook in. Met name dat dromen, nachtmerries en uit bed komen omdat ik weer eens denk dat er iemand in huis is. Maar dat van jouw zoontje is veel erger natuurlijk. Hopelijk is er wel iets voor te vinden!
Ik heb er dan 2 gezien van zijn gezicht en handen ik vind het wel goed te zien. Lijkt ook wat gezwollen te zijn.
Ik heb zelf ook regelmatig last van slaapwandelen en inderdaad angst dat er iemand in huis is dus vwb het dromen herken ik het ook maar dat slaan met het hoofd vreselijk Volgende week afspraak bij neuroloog, ben benieuwd
Januari2010 Ik vind het wel echt zielig hoor, dat hij zichzelf helemaal open krabt. Goed dat je bent doorverwezen. Neem je die foto's dan ook mee? Wij hebben Luc voor zijn verjaardag een speelgoedkist gegeven met zijn naam erop Verder veel toettoet auto's. Hij heeft ook een loopauto en loopkar gekregen, maar daar dat duurde wel even tot hij er mee kon spelen. En veel duplo, maar daar kan hij nog weinig mee
@januari, ik had ook al aan een schommel gedacht maar we hebben geen tuin dus dan moeten we hem in het kozijn schroeven! maar vind t wel heel erg leuk... @hanneke, een speelgoedkist vind ik eigenlijk ook wel heel erg leuk!! iemand een idee waar je leuke speelgoedkisten kan kopen...
Wij hebben het bij kizzies gedaan. Niet echt goedkoop, maar dan kan je het helemaal naar wens doen. Ik mijn fotoalbum zie je die van ons. We konden toen meteen als zijn kado's daarin opruimen
Wij hebben een kist van eigen-houtje. Maar ik weet niet of die ook leveren. Hij is naar het geboortekaartje gemaakt. In ons geval is het een herinneringskist om de spullen van L* in te bewaren maar er gaat normaal natuurlijk speelgoed in.
Voor de geïnteresseerden, vandaag met onze zoon bij de neuroloog geweest er wordt gedacht aan een vorm van epilepsie. Binnenkort wordt hij een dag en een nacht opgenomen voor een EEG in combinatie met camerabewaking. Ben benieuwd wat eruit gaat komen.
Wel goed dat ze er naar gaan kijken. Het zou niet leuk zijn als hij epilepsie heeft, maar het gaat wel duidelijkheid geven en hopelijk kunnen ze er dan ook wat aan doen. Ik weet er niets vanaf dus weet niet of ze dan eventueel iets met medicijnen kunnen doen? Heeft hij het eigenlijk elke nacht?
Wij zijn in ieder geval blij dat er beter gekeken wordt en dat wordt erkend dat het inderdaad abnormaal is. Hoofdbonken komt vaker voor maar hij doet het zo extreem dat er wel medicijnen voor nodig zijn waar ik overigens ook niet blij mee ben. HannekeG: we gaan ongeveer drie keer per nacht naar zijn kamer omdat hij dan bonkt. Volgens mij is epilepsi wel goed te behandelen mey medicijnen. Als het geen epilepsi is dan krijgt hij er andere medicijnen voor en kan het zijn dat hij die over een half jaar of jaar kan afbouwen en dat hij er dan overheen is gegroeid. Even afwachten dus maar
Jeetje Januari... inderdaad wel fijn de herkenning en erkenning. Nu hopen dat het ook inderdaad stopt! Hier gisteren op poli kinderartsen gezeten want ze werd in de ochtend wel wat benauwd wakker maar dat verdween weer. Maar tijdens middagslaapje kwamen de raarste geluiden uit de babyfoon. Virusje en aankijken, bellen als het erger werd. Dat werd zo en ze kon niet slapen en was heel onrustig. Dus toch maar gebeld en eigen kinderarts had dienst (heel fijn) ze is verneveld en ze heeft dexametasondrank gekregen. Blijkt Pseudokroep te zijn. Ze was na het vernevelen al een stuk minder benauwd en vannacht heerlijk geslapen. Ik mag haar als de benauwdheid toeneemt vanavond nog een keer dat drankje geven. En ik was nog wel van plan met haar echt pas in mei op de volgende controle te gaan..... maar ja. Dit was niks zo!
Hallo allemaal, Mag ik meeschrijven. mijn kind ligt ook op de nicu en zelf ben ik herstellende van een keizersnede + complicaties. Daarnaast nog kleine kinderen thuis. Ik heb geen idee hoe ik de komende periode moet inplannen rond het gezin. Zijn er mensen met kinderen die een nicu tijd hebben doorstaan. Via pm mag ook Momenteel herstellende en erg zwak.