Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen,maar ik ben zo blij dat ik het toch even wil delen...Onze Ticho mag eindelijk mee naar huis! Ik ben op 28 januari opgenomen in het ziekenhuis,en op 12 maart is Ticho na ruim 28 weken geboren met HLHS,voor het hele verhaal,kijk even bij mijn andere topic. en nu dus naar huis!Ik kan het nog amper geloven...We zijn er nog lang niet,er komen nog meerdere zware operaties aan,maar dit hebben we toch maar mooi samen gered! Ik ben Super trots op onze kanjer,en op mijn man en kids...zonder hen hadden we het niet gered!
Wat fijn meis dat hij eindelijk mee mag naar huis! Heerlijk thuis genieten met en van jullie gezinnetje.
Waw, een mijlpaal Pipo! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan dat jullie eindelijk samen thuis zijn en heel veel succes met wat er nog komen gaat.
ook al botsen we best vaak wil ik toch even zeggen dat ik ontzettend blij voor jullie ben, jeetje wat is jullie mannetje ontzettend sterk en stoer gebleken hij is er maar mooi doorheen gekomen (vast de koppigheid van zijn mama ) geniet er heerlijk van jullie mannetje lekker thuis te hebben en op naar een geweldige toekomst gefeliciteerd en welkom thuis lief klein mannetje <3
Bedankt allemaal voor de lieve reacties.Wij genieten zeker thuis...wat een rijkdom.Het gaat goed met Ticho, morgen mag hij voor de eerste keer op controle...voorlopig nog twee keer in de week,maar dat mag de pret niet drukken.De volgende grote operatie staat gepland voor september,ook weer heel spannend...
Wat fijn dat hij lekker naar huis mag! Respect voor jullie hoor wat jullie al doorstaan hebben. Geniet er lekker van!