Dames, Ik heb geruststelling nodig. Ik heb sinds gisteren last van mijn onderbuik. Een zeurderige pijn en af en toe als ik moet hoesten of niezen, een steek. Ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap. Wat zou dit kunnen zijn? Ik ben zo bang dat het mis gaat... Knuf
kan het niet je baarmoeder zijn die groeid ? anders als je er niet gerust op bent bel je even je verloskundige
Ik had afentoe een trekkend gevoel in mijn onderbuik, mijn vk zei dat het mijn banden kunnen zijn , toen had ik ook zoiets van nu al maar de baarmoeder is zich aan het voorbereiden er gebeurt op het moment al erg veel. Ze zei er wel bij als de pijn zo heftig word en gepaard gaat met bloedverlies kan het verkeerd gaan. Als ik jou was zou ik morgen meteen even de vk bellen dan weet je waar je aan toe bent , en als het onschuldig is kan je weer opgelucht adem halen. We gaan de goede kant op nog een paar weekjes en zijn we al 12 weken Heb je je eerste echo al gehad
die pijn is normaal hoor, en kan heel heftig zijn. die steken bij niezen e.d. had ik zelf ook en constant een zeurderige pijn. heb het zelfs zo erg gehad dat ik pijnaanvallen had waarbij ik niet kon praten maar alleen maar dubbel gevouwen zat. alles was goed en bij navraag bleek mijn moeder het ook te hebben gehad! heb er trouwens de vlos nooit voor gebeld, had ik wel gedaan als ik bloedverlies had gekregen.
ja hoor, het is waarschijnlijk "gewoon" bandenpijn. Heb er ook veel last van gehad! Toen ik het erover had bij de vk gaf ze ook aan dat dat het waarsch. was!
Dank je dames Gelukkig is er inderdaad geen bloedverlies! @ Wiebertje: Ik heb er zelfs al twee gehad! (Ik woon in Belgiƫ) De 23ste weer! Maar ik zal ook blij zijn als ik de kaap van 12 weken bereikt heb! Aan bandenpijn had ik dus nooit zelf gedacht. De baby is nu zo'n 2 cm zeker? Ik dacht niet dat dat al zoveel invloed kon hebben op mijn lijf Maar wie weet, gaat het bij de tweede allemaal veel sneller. Als je naar de omvang van mijn buik kijkt in ieder geval wel! 8) Moeilijk om verborgen te houden zo!
2 mk's bedoel je ? ik kan mijn buik ook niet meer verborgen houden en normale spijkerbroeken dragen al helemaal niet meer
Idd 2 echo's ... Allez dan ben ik toch niet alleen die het bijna niet meer kan verbergen! Ik denk dat ik het ga zeggen na de echo van volgende week. Dan ben ik 11 weken, en als de echo dan goed is lijkt het mij wel OK om het bekend te maken....