Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @BB: wow ik zou niet kunnen wachten met testen hoor :D! kwaaltjes en temp. is goed dus heb goede hoop voor jou *duim, duim*
    @Ikke: jah ik heb ook ff gegoogled dus kwam ook tegen dat die ovutesten niet zo goed zijn..hoop dat ik een uitzondering was hihi
    @Drophy: mmmm..hoop voor je dat je temp. weer omhoog schiet, maar zolang er nog geen bloed continue is moet je hoop blijven houden hoor!

@All: ben er bijna zeker van dat mijn ei gisteren is gesprongen..volgens mij ergens in de middag..want kreeg me toch een paar felle steken :$:( Vorige ronde was mijn LF 10..dus als ik dat nu bereken kom ik op CD 32 uit dat ik ongi moet worden..dus dan valt de lengte van mijn cylcus wel mee...

2. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Ja pindakoek is zie nu ook dat je temp aan het stijgen is!! Hopen dat jullie goed geklust hebben! Je heb er even op moeten wachten maar ik denk dat die geweest is!!
    Duim duim voor jullie meid!!

BB Ik duim ook voor jou!! Spannend

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hihi ik heb ovutestje gedaan omdat ik die nog voor 50 dagen heb liggen:p En ik heb geen zw.test in huis;):p

maarjah nu weet ik nog niks, iemand zij: je moet er een topic voor openen, wat andere meiden ervan denken, maar vind ik zo overdreven en durf ik niet:) (denk ook omdat ik zelf nog steeds niet snap waarom ik het gedaan heb, als mijn gevoel zo sterk zegt dat het niet raak is:cool:)

Maar jij zit dus weer op het wachtbankje! Spannend dus nu ook weer voor jou, me duimen gaan draaien!:D

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Vanaf CD 8 om de dag geklust..hopen dat dit voldoende is geweest. Zegt vriendlief gisteren over CD20 dat we geklust hadden 'maar schatje, zoveel heb ik niet gespoten' zeg ik: dat maakt niet uit 1 zaadje naar mijn eitje is voldoende hoor :p;)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi, die van mij denk zo echt niet mee hoor.... die weet volgens mij niet eens dat ik nu in de spanning zit:p

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Thx voor het duimen meiden..hoop het zoooo dat het deze ronde raak mag zijn!
    @BB: ik kan je foto niet zien op je profiel...

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ooh hmmm... zal er een ff hier doen dan:);)

de onderste is van vandaag;) de andere is CD12 met de lhpiek;)

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mmm..hoelang doet sperma erover om naar de eicel te komen eigenlijk?

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ze lijken idd qua kleur echt wel positief..waarom test je wel met een ovutest en niet een zwangerschapstest :p

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik heb trouwens geen eipijn..helemaal niks meer..opeens allemaal weg ;)

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi omdat ik er geen geloof meer in heb de laatste paar rondes, en daarom geen testen in huis.... en nog wel 50ovu's:p

wat denk je, moet ik toch de deur uit vandaag om test te gaan halen, of zal deze ovutest dan meer moeten knallen?? Ik test zoiezoe vandaag niet hoor! Eerst me temp morgen maar eens zien....

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    JAAA ik zou niet kunnen wachten hoor....maar dat ben ik :D! ik ga nu naar hondentraining..spreek jullie later wel weer ;) Hoop een positieve test van je te zien BB :p

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

whahaha muts, nou ik word er niet warm of koud van eink nog:)
    nou ja koud heb ik het ineens wel vandaag.... (ben dus bang dat me temp morgen gezakt zal zijn) maar ik moet wachten op de whekamp die komt deze ochtend langs... en dan zal ik erna even testje gaan halen MAAR DIE DOE IK PAS MORGEN DAN HOOR;)

veel plezier met je hondje...:)

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    OH spannend bb!!:D

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oja en die kruidvat men extra vitaal, is wel goed?? idd wat je zegt je weet maar nooit wat erin zit?

en idd vind het heel lief van hem dat ie er ook wat voor wil doen...;):D

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    En ik had het zooo koud gister en eergisteravond, vanmorgen temp van 36.9 ???? vaag!
    Nu heb ik het ook echt niet koud ?!!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    volgens mijn medicijnman is het tot aan je ei zit je in de koude fase... daarna in de verwarmde fase... ik zelf merk dat echt heel sterk.. Na ei nooit koude voeten bijvoorbeeeld... en gezien ik dat nu wel heb... ben ik dr bang voor morgen!!

Ja die is voor prostaat en alles daar beneden;)

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hmm maar uit mijn kaartje zie je nog geen eisprong toch?
    zat zelf al te vergelijken met me vorige kaartje maar als ik die bekijk bij 36.9 heb ik b.v over 2 dagen me ei, zoals ff dat aangaf. snappie hem nog :p dus nu dag 14 denk ik ipv.16 ??

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ja ik zit nog in me huispak nu, met blote voeten..op laminaat, en me voeten zijn heerlijk warm! dagen ervoor zoo koud!
    snap het zelf ook niet echt hoor .... jeetje haha

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nee, je ei is er nog niet hoor... maar zie aan je vorige kaarjte dat jij voor je ei ook altijd best hoog zit...:) zit niet echt een mega stijging tussen voor je ei en na je ei:)....

oohhh eb hoofdpijn en ben ZOOO benieuwd naar me temp morgen hahaha, (zeker nu ik het zo koude voeten heb!)

Deel Deze Pagina