nee ook dat niet hij is bij mij wel eens hard geweest en hoog en dan ongi, maar ook wel eens zacht en laag en dan ongi.. kan ook snel veranderen. dus is maar net wanneer je gaat voelen
Nou dames, zojuist toch even de huisartsenpraktijk gebeld. Heb toch wel last van mn blaas. Dit al meerdere dagen alleen had ik de hoop dat het misschien nog een eventuele innesteling zou zijn. Vandaag 12 DPO (ff zegt 13) en een test was negatief. Snap mijn stabiele temp dus ook niet helemaal. Maar weer een blaasontsteking. Is weer het nadeel van al dat klussen. Moet het nog even aankijken. Als het niet te doen is kan ik antibiotica komen halen. Nu even met mijn mannen op stap!! Tot vanavond.
oke. Ik denk dat zoals ik me nu voel ik pas morgen ongi ga worden. Heb nu weer hooofdpoijn en rugpijn maar NOG niet ongi rugpijn... Zit op verjaardag...pf wat een kippenhok whahahaha!
oke, Hier is vriendje aan t koken, die lieverd , ik wou makkelijk eten gwn broodje kroket ofzo maar hijs een hele maaltijd aan t maken hihi , hij kan goed koken en vind dat ook heel leuk om te doen
Goede middag @BB: Balen van wederom een temp daling meis! Ik zou ook zeker eerder voor die samenlevings test gaan want als alles super er uit ziet en je nog steeds niet zwanger bent dan gaat er waarschijnlijk iets niet helemaal goed (al hoop ik natuurlijk dat er niks aan de hand is ) @Drophy: Balen van de nega test maar wel nog steeds een hoge temp, misschien heb je later alsnog een mooie test @Pindakoek: Mooie stijging hoor, is nu wel duidelijk dat je ei geweest is, nu hopen op ene mooi eindresultaat @Onewish: Misschien dat je ei op CD11 is geweest maar dat zal de temp de aankomende dagen moeten uitwijzen. @Dimmel: Nog ff geduld en dan mogen jullie weer echt klussen, hopelijk gaan die maanden snel meis @Bambie: Als je temp op de 8e is gestegen dan is je ei de dag daarvoor gesprongen en niet eerder, de temp stijging word veroorzaakt door het hormoon progesteron en die komt pas vrij na de ovulatie. En of je het goed of fout doet... Temp je rectaal, gelijk als je wakker bent op hetzelfde tijdstip? Gezien de temp op de 5/6/7e is je ei idd op 4 maart gesprongen. Hier is het trouwens echt geen mooi weer
@BB: wat balen..maar geen bloed geeft moed he ! @Ikke: ja gelukkig stijgt mijn temperatuur..hoop dat het nu hoog bljift @All: niet veel te melden eigenlijk..als ik me naar links of rechts beweeg krijg ik een zeer trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Hopelijk nu op het wachtbankje Mannetje is pizza halen en dan gaan we film kijken, fijne avond!
hoi meiden,, pfff wat een gekkehuis is het toch altijd bij mijn familie! Alles praaat door elkaar en iedereen heeft kei harde stem haha. Zo lekker naar huis! Nog geen ongi of bruin van binnen. Mega steken in mijn buik.... En de rug gaat niet over is gewoon echt erin geschoten! Wanneer weet ik alleen niet... Heb niks gevoeld. Ook heb ik het niet koud mar heet en hoofdpijn. Maarjah temp is niet voor niks gezakt....
BB ik heb de hele dag door buikpijn, het is dat ik een test heb gezien die het tegendeel bewijst maar anders denk ik zo dat de ongi komt. hoofdpijn had ik ook rond nod
Ik heb nooit buikpijn van ongi (ja dag 2 als ik het ben, dan wel) maar nooti vooraf... dit is een kramperig en soms brandende pijn! maar ik ben ervan overtuigd dat me ongi komt hoor, waarom zou anders me temp zo zakken tis alleen de vraag wanneer, en waarom voel ik me dan nog zo
maar zo'n dip? van 37.10 naar 36.75 Ik heb sterk het idee dat het vannacht door zal breken dus ben in dillemma of ik tampon in doe vannacht al!?? Maar anders ben ik oook wel benieuwd naar me temp
ik was nog aan het tempen omdat ik dacht koorst te hebben en ik hoeste zo, dus alarm... maar ipv hoge temp had ik lage temp zal kijken op ik link van kaartje kan plaatsen