Vind dat ook moeilijk, welke je pakt. Ik heb er nu nog niet echt de wekker voor gezet maar wel elke keer op ongeveer dezeflde tijd getempt vanwege klussers in huis en werk van mijn vriend. Na deze cyclus ga ik wel heul strak tempen want ik vind het wel interessant
wahahahhaa nee joh! er heeft gewoon wat bloed tussen gezeten hoor... ik ga even piepers schillen en daarna snel strijken en dan naar me werk.. kom nog wel ff spieken tussendoor hoor
haha oke , ik moet ook hier nog afwassen ga ik zo ook maar es doen hihi vanmiddag ook nog naar de tandarts, controle..
doordeweeks temp ik ALTIJD 6.45 dan gaat wekker van vriendje. in het weekend ALTIJD 7.30 dan zet ik de wekker daar even op en slaap erna verder (en niet weer tempen dan) maar dit weekend gewoon mega beroerd geslapen door dat vriendje zo verkouden was! die 6.45 - 7.30 maakt bij mij heel weinig verschil dus zet ik vaak gewoon als 6.45 erneer ik rond altijd af voor een duidelijker overzicht... 1,2 word 0 en 3,4,5,6,7 word 5 en dan 8,9, word weer de 0 (whahahah snap je het zo) dan is je kaartje veel stabieler
ik heb een thermometer die maar tot een cijfer achter de komma gaat, nog handiger Ik ga ook nog wat nuttigs doen vandaag. Bouwvakkers lastig vallen ofzo.
Ik begrijp je .. hihi " ik heb een tempding met alleen 36.9 of 36.8 enzovoort dus geen 2 getallen achter de punt maar 1
Nou heb alles al gedaan hier, net bij tandarts geweest, geen gaatjes gelukkig.. over 2 weken wel weer komen , alles ff schoonmaken enzo
Hmm ik had net wat wat me aan t denken zet... Beetje vies praatje misschien maarja net dus diarree, dat had ik vorige x op de ovulatiedag ook ?! Dus misschien is me ei wel vandaag dag14 ipv dag11 kijk morgen enzo me temp nog aan , en anders verander ik die temp van vandaag in 36.7 de 1e temp van vandaag ipv normale tijd temp vandaag 36.9 Snappen jullie t nog haha ik hoop t.. wel raar hoor die dia.. heb ik echt zowat nooit sinds vorige maand 1x en nu dan weer ongeveer met ovulatie steeds ??!!
want heb net even gekeken als ik dag 14 vandaag dus wel die 36.7 invul en morgen 36.9 en overmorgen ook een hoge temp geeft die kruis op dag14 vanaaf toch wel ff vriendje verleiden hihi ook al hebben we wel genoeg geklust hoor maar toch beter een paar x extra toch haha
Met extra seks is niets mis nee Ik ben al zo blij dat ik een FF chart heb die nu ergens over gaat Nu maar afwachten. Zit ineens ipv 10 DPO op 12 DPO en mag volgens FF de 21e testen. Spannend.
Hallo lieve meiden Ik wil mij bij deze afmelden voor dit topic, het word teveel om allemaal bij te houden. Ik blijf jullie (de oude garde ) volgen en hou jullie kaartjes in de gaten maar zal dus niet alles meer bij lezen. Ik wil jullie heel veel succes wensen. Toi toi toi meiden
Lala: zolang hij niet echt gaat stijgen weet ik nog niet zeker of dit je eitjte wel is... MAAR mooi stabiel is hij nu wel Lieve ikke, doei lieverd! kom je vast nog wel tegen! Geniet van je zwangerschap! Ennuh.... mijn temp kaartje is niet meer te volgen Ricmar: hoe gaat het met je meid? Voel je al wat meer kwaaltjes? Durf je er beetje van te genieten llieverd? @ALL: ik ga dus niet meer tempen dat heb ik em vriend (en mezelf) beloofd. Me vriend gelooft het nog niet dus heb wat te bewijzen!! Maar ik ga jullie niet in de steek laten wnt vind jullie veel te lief en gezellig en leuk Ovutesten stop ik (denk ik) ook mee... even alles lekker los laten... maar dat durf ik nog niet helemaal te beloven verder weinig te melden Net al lekker gesport 1uur ruim, dus ga nu snel douchen
haha ja .. gister zou mijn temp die 36.7 kunnen wezen, dus wacht ik nog even af... denk zelf ook gister dag14