Haay!! Nou dus toch maar weer 1 gedaan nog donkerder! nou positiever kan echt niet volgens mij zal ff foto uploaden brb!
Onewish: ik vind de laatste 3 even gelijk.... wel knal! Morgen moeten ze lichter worden, anders ben ik bang dat het bij jou ook klopt (dat ze te lang posi blijven) weer aan de klus jullie
Oke missch door t licht, van savonds.. zal anders morgen overdag nog een fototje maken wel leuk vergelijkingsmatriaal haha.. Ja ik denk dat ik morgen dan laat in de middag of net in de avond test, kijken of er dan verschil in zit Heb nu alweer 2x per dag getest Pff kan ze ook niet laten liggen he.. zijn bijna op al.. nog 1tje
Ja idd.. daarom test ik morgen gwn wat later op de dag heb van dichtbij ook wel een foto.. missch duidelijker? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums6495-picture34233.html
Goede avond Toch maar eens bij lezen, kan het niet laten @Unox: Balen van je ongi meis, hopelijk brengt deze ronde meer geluk @pindakoek: Mooi hoor dat kruis maar ik ben geneigd te zeggen dat je ei later is geweest, op cd24 maar de tijd zal het leren. Van harte met je verjaardag. Welke test heb je eigenlijk gedaan, LH of HCG?? Ik lees het al een HCG. 6 DPO is wel heel vroeg hoor, maak jezelf nu niet gek want het kan nog alle kanten op gaan. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan een KV 2v5 er tegen aan gooien, voor die tijd is het nog te onzeker en misschien was deze wel vals posi. Ik zie trouwens geen streepje. @Onewish: Mooie dip, hopelijk heb je morgen een mooie stijging Mooi dat de HA alles netjes heeft uitgelegd en beter dat je ff voor het onderzoek kunnen komen. Hopelijk is alles goed. Die testen worden wel duidelijker maar ik zou geen vertrouwen in die van KV stoppen, dat zijn de slechtste testen ooit (googel het maar). Bij mij waren ze allemaal posi en had toen echt geen ei. @BB: Gelukkig heb je die gedachten niet meer! Hier gaat alles goed hoor, eten kost wat moeite maar ja het hoord erbij he.
Jah ik weet t idd.. er zit wel verschil in kleur bij elke test dat wel.. hoop dat dit wel me ei is ..en zien we t vanzelf aan me temp..