Bedankt voor je reactie ik dacht zelf ook al 5 dpo maar zeker kan ik het natuurlijk niet weten doordat ik die dag niet kon temperaturen. Ja vond inderdaad dat ik mooie regelmaat heb met het andere kaartje wat wel van vorig jaar was dus hopelijk blijft mijn cyclus zo
ja ik denk ook dag 5/6 @ pindakoekje, vedorie temp omlaag, hup temp, morgen/vandaag flink omhoog jij... wat is temp vandaag?
dat ie van vorig jaar was had ik niet gezien maar ziet er mooi uit hoor. nu lekker op het wachtbankje!!!
Kom je ook naar de December mama's http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/265539-december-2011-mamas.html
Lilyy!! super meid! gefeliciteerd!! mijn temp is ook weer iets omhoog gegaan! vind het erg spannend nu hoor..!
Bedankt allemaal...het dringt nog niet echt tot me door ! Ik hoop dat jullie me allemaal snel mogen volgen! Debende..ja was het reisje zeker waard.. jij op het wachtbankje zie ik? Fijn. Jodi en Onewish..spannend voor jullie, ga voor jullie duimen. Kimmy. welkom hier!
@Lily: gefeliciteerd meid !! @All: mijn temperatuur is vandaag weer omhoog gegaan Verlies veel vocht van onderen en is wittig... Ben benieuwd wat mijn temp. morgen doet!