@Lily, ja raar heh, maar had dus 3dgn geleden echt super krampen, en nu niet.... raar iets dat spotting enzo. Hoe voel jij je nu? pijntjes etc.? @ debende, positief denken: innestelkrampjes
@jodi, ja raar..hoop voor je op een rare innestelingsdip en dat daar dan toch iets mooi uit mag komen meis. Ja kwaaltes...moooeeeeee!! Wat krampjes en vanochtend wat misselijk. Hebben we er allemaal voor over he!? @Sansky..jij ook zw zie ik.. Gefeliciteerd meid!
Ik zet mijn tempkaartje ook even, al heb ik echt het gevoel dat mijn menstruatie vandaag zal komen en zo niet morgen. 311541 Ovulation charts on FertilityFriend.com
@baby boom, wat is je normale lf? Want kaartje ziet er wel goed uit hoor. Ga voor je duimen dat je ongevoel innestelingskrtampjes zijn!! @onewish, yoehoe...dan gaat de goede(zwangere) kant uit!! ben benieuwd naar je volgende testje! Ik heb er vertrouwen in!!
Baby boom & One wish spannend! Voor de andere meiden ook succes natuurlijk hier ben ik al een week af en toe misselijk en laatste daagjes steken in mn buik en rug..... Nog een paar dagen want heb al vanaf November een cyclus van 28 dagen en heb rond dag 14/15/16 mn eisprong meestal. Mn temp is nu al 2 dagen iets lager maar nog boven de lijn maar heb er wel een zwaar hoofd in nu en verwacht in het weekend ongi te zijn.... mn kaartje staat in mn handtekening
Hoop voor je dat de ongi uitblijft meis! Met je kaartje kan het nog alle kanten uit!(ook de goede) Wat is je lf normaal?
Hier alles prima hoor, heel ongeduldig aan het afwachten tot donderdag half 3 Verder wel misselijk, moe enz maar ik kan gewoon nog eten en met een uurtje extra slapen in de middag is het allemaal prima te doen. @onewish: Ik zie een streep, en daar hoefde ik niet eens voor te turen Ik begin helemaal te stuiteren voor je maar ik hou mij nog in tot de volgende test
Hallo! Wat een spanningen weer allemaal rondom het temperaturen . Zit af en toe is naar jullie tempkaartjes te kijken, maar heb er nog niet zo veel verstand van . Ik heb nu al voor de 6e dag roze en bruin verlies, begin nu te twijfelen of het niet gewoon een ongi is . M'n temp is wel nog steeds hoger dan voor m'n ei. Weten jullie hier mischien raad mee? Groetjes Patatje
mijn normale lf is gemiddeld 11 heb em 1 keer 12 gehad en 1 keer 10 dat was met de korte cyclus die ik nu dus ook heb dus het is vandaag of morgen denk ik :S ik ga zo een testje halen voor de zekerheid. het is idd spannend hoe houden jullie je hier staande onder pffff
Denk dat ik ook maar voor een volgende ronde ga heb net bruin slijm verlies dus verwacht dat de ongi dan ook komt.....balen zeg.....