Petatje, ik zou het niet weten als je dat al 6 dagen hebt voor een ongi lijkt het me te vroeg als ik jou kaartje bekijk....
ik zie hem ook wel, maar wil je niet blij maken met een dooie mus ik hoop echt heel erg dat de volgende stukken duidelijker is zodat er geen twijfel meer is
Patatje..sorry ik weet het ook niet meid..echt raar! MamavanYeline,neeee dat is niet de bedoeling! Kan het mss geen innestelingsbloeding zijn..is toch eigenlijk te vroeg voor je menstruatie? baby boom, spannend dan!
Lily26, het is 4 dagen te vroeg dat heb ik nog nooit gehad heb al vanaf november een cyclus van 28 dagen..... Op de FF site onder mn kaartje staat dat ik pas op 7 april kan testen?? snap dr niks van, ik wacht gewoon af of het door gaat zetten en wat mn temp morgenvroeg doet meer kan ik niet doen.. Baal wel enorm de eerste 2 waren in 1 ronde raak en nu zijn we al weer wat rondes verder en nog niks, terwijl we het altijd rond mn eisprong doen dus echt de goede timing steeds hebben??
Patatje; Je ei op dag 8? Hmmmm lijkt mij wel heeeel kort. En ik vind het ook niet echt heel duidelijk in je kaartje naar voren komen als ik eerlijk ben... Ik ken meer meiden die al week ofzo voor hun NOD sins paar rondes ineens spotting hebben voor het overgaat in bloedverlies. Dit is mijn mening als ik zo naar je kaartje kijk, ik zou het zo verder niet durven zeggen Babyboom; hoe lang ben je al bezig? Als je al langer bezig bent ga je er vanzelf anders tegen over staan... (praat voor mezelf dan) Ik lees hier zoveel meiden die voor nod al met testen halen en alles in de weer zijn, dat deed ik ook... maar sinds de 12e ronde echt niet meer hoor! Ben benieuwd naar je temp morgen! MamavanYeline; Je temp is stk gezakt, vaak zegt het niet veel goeds, maar je ziet ook kaartjes voorbijkomen van gezakte temps en die wel zwanger waren... zolang hij boven de coverline blijft is er nog hoop hoor succes met wachten meid! lieverd elke zwangerschap is anders, zie ik wel op mijn werk en om me heen, neem schoonzusje die hadden de eerste de 1ste ronde al en bij de 2e duurde het 2.5 jaar! Helaas kun je alleen maar wachten, en een goede timing vergroot de kans alleen maar, dus dat is mooit toch Maar het is geen garanti op een zwangerschap... wij doen het al alle rondes getimt (nu dan niedt meer omdat ik er even klaar mee ben) maar nog geen teken van zwangerschap... helaas! Benieuwd naar je temp morgen!! @ALL: Hoi lieve meiden,,, ik ben een beetje stilletjes, ik weet het, maar ben er minder mee bezig (en dat merk ik ook echt *best trots*) dus heb ook minder te lullen dan Lees wel paar keer per dag hoor, en gluur naar jullie kaartjes knuffeellllllll
hihi oke Mooi dat je het zo los kan laten, vind ik best knap! Ovutestjes doe je nog wel toch of ook niet meer? xx
hai bezigbijtje Ik heb mijn spiraal is er 8 juni 2010 uit laten halen en toen begonnen maar september wat bewuster. dus best een tijdje nu heb januarie en februari wat minder mee bezig gehouden, werd ff moe van mezelf. en deze maand weer begonnen met tempen. Hoe is het met jou? zag je trouwens op een ander forum ook af en toe voorbij komen
Ander forum dacht ik al maar je bedoeld dit forum maar ander topic of niet? Dat klopt jah Oke dat is indd ook al eventjesd dan jah! Balen dat het niet gaat zoals je het voor je hebt/had he. Ik heb het vorige ronde al aardig los kunnen laten maar toen getempt nog, nu doe ik niks... Onewish: Hihi ja ik vind het ook best knap, tot nu toe kost het me nog geen moeite dus dan is het mooi! Ik heb één ovutestje gedaan op dag 11 indd, maar was eink niet de bedoeling hahaha. Maar ik had op dag 10 al zooo eggwhite dat ik dacht hmmm misschien toch eens testje doen nou dat was dag 11 dat ik die deed en die heb ik hier geplaatst, die knalde mega! verder niks meer gedaan... ja lekker (veel) geklust in het weeekendje weg
ja ander topic hahahah ja we kunnen alleen onze taak doen en de rest overlaten aan de rest. bij mijn jongste was het 1 keer raak en nu wacht ik zo lang *zucht* heb respect voor je BB, gaan jullie voor de eerste? en mag ik vragen naar je leeftijd?
Over zeggen niet te testen en dan toch doen gesproken.. @babyboom, ik voel me goed hoor. Koud en moe..maar dat is niets. Hoop voor je dat je snel een posi test in je handen mag houden meid.
Dank je wel Lily ik hoop het ook en voor de andere dames ook natuurlijk, had jij nog bijzonderheden voor nod?
Haha,,, ik heb heel duidelijk gezegd: dat ik eink ook de ovutresten niet meer wil doen, maar dat ik betwijfel of ik dat beide meteen los kon laten.. ennuh 1 testje is beter dan de 6 vorige maanden toch? Ik lees de laatste tijd echt veel dat meiden begin zwangerschap al zo moe zijn! Pfff... ik voel me nou soms al zo moe, hoe moet dat met mij ooit gaan als ik zwanger mag zijn?
@babyboom, ik had niet echt klachten. Wel had ik een innestellingsbloeding. Dus daar hield ik me aan vast. Verder wat lichte menstruatiekrampjes..maar ja je gaat er dan ook zo op letten he.. Wanneer wil ij gaan testen?
BB is idd moeilijk om het over te laten pfff vertel me wat, spannend 1ste kindje hoop dat het nu snel raak is voor jullie. en als je bijna jarig bent zou het een mooi verjaardags kado zijn hihi bij word het de 3de en voor mij vriend zijn 1ste Lily ja je gaat er idd op letten, het vervelende bij mij is dat ik elke maand voor mijn nod gevoelige borsten krijg en misselijkheid juist DE kwaaltjes dus heb er niks aan ahahha. Ik wachten morgen mijn temp af als die nog boven de lijn is doe ik morgen een testje