mijn mens was toen ik net stopte net zo sterk als nu, dus het maakt niet uit hoe lang of kort je bezig bent, je stopt omdat je de wens hebt en dan is elke ronde te veel Maar ik ben indd vvvvvvvvveeeeeeeeeeeelllll nuchterder geworden door al die rondes. De eerste 8 rondes zeker was ik ook helemaal vol zenuwen en vol goede moed als ik een kwaaltje leek te voelen en zin om te testen enzo Dus ik snap jullie heel goed!!
BB: hoop dat we gauw positief zijn samen! One; spannend hoor! Pinda; fijn dat er nu 'actie' ondernomen kan worden. Jullie zijn al zo lang bezig! Sterkte en héél veel succes! Ik zit hier een beetje te bibberen. Van de 'zou het dan toch..' Want mijn temperatuur was vanmorgen laag, 36,2 (!) maar vond net rekbaar eggwite op het wcpapiertje! Op dag 14! Jihaa! Zou ik dan 'gewoon' een ei op een 'gemiddelde' dag krijgen? :O Morgen naar de gyn.. misschien kan ze zien of er een ei is gesprongen of gaat springen. Spannend! Mijn inwerkdag vandaag was fijn. Druk, maar leuk! Langzaamaan begint het door te dringen dat ik 'groot' ben, student af. Vreemd hoor!
ik hoop het ook unox! en wat gaaf zou dat zijn als je je eitje nu hebt, hoop dat de gyn morgen wil kijken! leuk hoor en stoer dat je student af bent! Nu lekker aan de slag!
@ Unox, super dat 1e dag goed is gegaan, en je temp, wow... zou je lichaam het misschien hebben begrepen. ik duim, en kijk vol verwachting naar je temp morgen @ bb, inderdaad elke ronde die niet lukt is er 1 teveel, ik wens dat onze wenzen uitkomen. @mmvanYeline, ik hoop geen griepje, maar morgen weer extra mooie tempjes hier, ben erg moe al hele week, bleh, maar erg benieuwd wat mijn temp morgen is
Hoi hoi, Kan iemand mij misschien advies/raad geven wat ik hiervan moet denken: Vanaf deze maand ben ik aan het temperaturen en ik had begrepen, dat normaal bij je (naderende) ongesteldheid je temp weer daalt. Nu was dit eergister bij mij het geval (dinsdagochtend, nadat ik maandagavond voor het eerst bruin had gespot), maar gister en vandaag is temp weer gestegen. Ik ben ook nog niet ongesteld. Heb er geen vertrouwen in (was er al zo verdrietig om maandagavond), dat niet, maar wel vreemd, vind ik. Zie ook mijn temp.kaartjes hieronder. Zul je zien, dat ik over een uurtje of wat ongesteld wordt . Vanochtend 2 zw.testjes gedaan, maar helaas.... omowit. En de laatste paar maanden is mn cyclus heel secuur (25 of 26 dagen). Ik zit nu op dag 27. Ook had ik de vorige maanden precies 14 dagen tussen mn eisprong en mn ongesteldheid. Nou, dat zou vandaag zijn. Afwachten maar dus. Weet niet wat ik hiervan moet denken. Wil niet dat ik positief ga denken, want heb er geen geloof in eigenlijk. Dan is de teleurstelling alleen maar groter. Maandagavond had ik bruin bloedverlies (bij het afvegen) en dat is voor mij het teken (de laatste maanden) dat ik (2/3 dagen later) ongesteld wordt. De dagen ertussen soms ook iets bruin gespot, maar niet veel. Tja.... wat is dit nu? Ben een beetje in de war door die temp.stijging. Heeft iemand ervaring met stijging van temperatuur voor een evt. ongesteldheid en toch een omowitte-test? Bij mijn kaartje staat ook meer info over deze maand. Hopelijk hoor ik van jullie. Dank jullie wel.
Goedemorgen. pindakoek spannend zeg! gelukkig worden jullie geholpen. Unox, je temp is mooi weer omhoog gegaan hoop dat het je ei was en je cyclus nu is zoals het "hoort". Hoe is jullie temp meiden??? Nou zie mijn kaartje maar heb ook lichte keelpijn dus weet niet of dat invloed heeft op mn temp. Ggrr zo irri die keelpijn 1,5 maand zijn mn amandelen eruit gehaald en was er toen eindelijk van verlost hopelijk is het vanavond weer over hihi. Ploon, enige wat ik kan zeggen is afwachten kan nog steeds 2 kanten opgaan. Als je over 2 dgn nog geen ongi hebt gezien kan je altijd weer even testen....
@Unox, je temp vandaag weer mooi omhoog en dan morgen/overmorgen vast ook... (ben positief) ik denk echt dat je lichaam nu zelf goed zijn best doet @ Ploon, hij gaat gewoon verder omhoog, misschien late innesteling, ik zie ook stats in je grafiekje, die geeft aan dat je over 4 dgn zou kunnen testen... dan nog eens proberen? Ik denk dat als je ongi zou worden je temp naar beneden bleef @mamavanyeline, ze zeggen wel eens dat keelpijn ook zs-symptoom is (zie zelf de connectie niet) Maar je temp is weer mooi hoog, zeer veel belovend Hier ook weer temp omhoog, man zei al in bed, tjee wat ben je warm, lijkt wel kacheltje, dus tempen vanochtend en ja weer omhoog...... spannend (had de moed eigenlijk al opgegeven)
goede morgen dames Ploon ja je kan alleen afwachten idd heel vervelend is dat. mamavY jou temp ziet er echt mooi uit hoopvol ook mijne is weer 1 graad gezakt denk dat t vandaag zover is
Als ik naar je kaartje kijk DENK IK dat je 2 dagen later pas je eisprong gehad hebt! Als ik naar mij eigen kijk heb ik 2 dagen NA mijn 1ste posi ovulatietest altijd temp stijging (en eisprong dus) Dat zou betekenen dat je dus 2 dagen terug moet tellen dan waar je nu zit. Dus ALS ik gelijk heb dan zou je nu op 12 dpo zitten ipv 14. Het kan nog alle kanten op, wel heeel spannend hoor Ik hoop dat hij hoog mag blijven! Oh en er zijn ook meiden waar temp pas zakt tijdens ongi Maar meestal zakt hij de dag zelf hou je ons op de hoogte?
ja BB ik bereid me vast voor heb lekker moorkop in de koelkast dus me troost staat paraat hahaha hoe is het met jou vandaag?
Spannend jodi! Ach weet je ze zeggen hier dat onderhand alles een symptoom is Dus dat gaat bij mij ene oor in andere oor uit, ze kunnen je ook zwanger praten hier hoor! Dat vind ik echt onzin want niemand weet voor nod of het wel niet echt raak is... Dus daarom kom ik misschien soms kortaf of lullig over maar ik wil geen valse hoop geven aan iemand als ik het niet weet.... Neem mij nu bijvoorbeeld, ik heb sinds gister ineens heel erg gevoelige (snel bloedende) tandvlees wat behoorlijk zeer doet, denk dat het tegen ontstoken aan zit, nog nooit gehad, maar dat zou ook al een kwaaltje zijn.... ik zat gister pas op 4 dpo dus daar geloof ik niet in hoor
whahahhaa...... dat doe je goed!!!! Ik ben wezen sporten net al, zit nu ff uit te puffen en dan lekker warme douche! Ik vind zo'n soes altijd lekker klinken maar als ik er dan 2 happen van op heb ben ik al misselijk door de zoetigheid whahaha.... heb ik ook altijd met taart (helaas) met mij gaat het goed! Lekker energiek en vrolijk.... dus dat moeten we hebben!
Ja Ja Ja!! zou je eitje dan eindelijk snappen hoe het moet? En je cyclus ook eindelijk een fijne normale lengte hebben?
zo BB jij bent er vroeg bij, lekker fit hoor. en vrolijkheid is altijd goed ja ik hou normaal oook niet zo van dat zoete zit er snel vol van maar zo rond menstruatie merk ik dat ik er wel trek in krijg.
@ Babyboom, hmmm moorkop, maar die heb je dan ook verdiend met zo'n temp @bb, ja klopt weet dat klachten zw/ongo zoooo dicht bij elkaar liggen, ha ha ha, hmmm bloedend tandvlees (klein grapje) en jij na 2 happen al misselijk van zoetigheid... wilikook wel... ik denk dan: meer meer meer @Onewish, en en en? wij willen het graag weten
ben op me werk ladies niet getest dus wegens haast vanmorgen geen eens getempd :O heb wel wat krampjes hoop toch nie van ongi bah!