hahaha... ja ik denk t nee kwam echt door haast was te laat uit me bedje wekker ging nie xxx ps: ben dr nog even, ff pauze, zo weer verder...
kijk t nog even aan, maar denk dat het doorbreekt.... ik ga hier weer ff wat doen tot later meiden xxxx
Hallo meiden! @onewish hoop dat het een innestelingsbloeding is! Hier ook mega dip in temp vandaag (10 dpo), maar nog niet ongi! Normaal gesproken begint het bij mij de dag van de megatempdaling of de dag erna. Dus zal ik morgen wel ongi worden.. Dan is m'n LF deze keer maar kort!
Nou... ik hoop het nog steeds! Net bij de Gyn geweest. Nadat ik voor kijkdoos heb mogen spelen heeft ze dmv inwendige echo gekeken naar mijn binnenwerk en de bedrading. Ze gaf aan dat ze veel cystes zag en dat ik hoogstwaarschijnlijk PCOS heb. Ook dat het te behandelen is etc, dus ze stelde me wel meteen gerust. Maar goed, wat ik al een beetje verwachtte dus. Als ik weer ongesteld wordt (en Joost mag weten wanneer ) moet ik bloedprikken om hormonenspiegel te gaan bekijken en de PCOS te bevestingen. Geloof ik. Dus. Ik hoop dat er 'perongeluk' een goed ei tussen zit, maar ik verwacht er niet te veel van. Op eerste dagen van komende menstruatie moet ik dan bloedprikken en starten met Clomid.
vervelend van je cystes ook! En pcos ook minder, maar dat sprak je zelf al uit laatst he?! Hopelijk is er snel meer duidelijkheid en dan kan er iets aangedaan worden! Laat maar komen die ongi OF natuurlijk die posi test **ik lig trouwens helemaal in een deuk over je uitspraak van je kijkdoos**
ik heb het IJSKOUD al 2 dagen en baal ik mega van want ik kijk altijd zo uit naar de periode van het wachtbankje omdat ik dan lekker warm ben! Helaas dit keer dus niet heb mega gevoelige en rood/bloedend tandvlees sinds gister, heb het nog nooit gehad mara denk dat het flink gaat ontsteken. Echt ineens sinds gister, en auwie! Vriendje vind dat ik naar tandarts moet, ik heb dit nog nooit gehad, dus weten jullie of ik dat dan moet? Of dat ik er zelf iets aan kan doen? Dan is ook nog sinds vandaag mijn buik weer actief aan het steken en krampen (het scheelt dat ik dat nu al 4 rondes heb dus daardoor denk ik dat het voortaan standaard zal ijn bij mij, wel vervelend want ik ben er amper mee bezig en door af en toe dat gevoel in mijn buik word je aandacht er toch even heen getrokken.... maar ach, overleven we ook weer Ik ga nu lekker naar me werk zo
Ja, die PCOS was niet zo'n verrassing. De cystes horen erbij, dat is die kralenkrans die bij dat beeld hoort. Vervelend dat je je zo voelt. Gauw maar opwarmen met een kop soep/ thee! Ik lig in bed lekker warm te wezen. Ben zo moe!
@Unox, in ieder geval duidelijkheid, nu wachten tot behandling kan beginnen, of stiekem niet nodig en vet zwanger. Ik hoop om mooie eisprong vandaag/morgen.... wel ei al benut (als dat hem is? ) Lekker uitrusten hoor. @ bb, hmmm, heb geen ervaring met bloedend tandvlees, andere zachtere tandenborstel? anders een tandart sbellen, En koud, brrrr, ik had dat vorige week ook, konhet maar niet warm krijgen, met dikke pyjama in bed. En het gaat automatisch dat je aandacht er naar toe word geleid, beeetje gemeen van je lichaam Werk ze
Nou dames zag weer wat mooie tempjes voorbij komen!! Jodi en mamavanYeline! @Unox dat is niet niks zeg! Je blijft er nog redelijk nuchter onder vind ik! Wat houd pcos presies in? @babyboom,tsjaa kan alle kanten op..maar ook de goede hoor! Positief blijven denken hoor..ik blijf voor je duimen en hoop dat hij nog boven de lijn blijft! @onewish,NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...podjandorie!!!!!:x Hoop echt dat het niet door zet lieverd!! @bb,ik heb een eigen zaak aan huis in de mode. Over je kwaaltjes..tsjaaa dat kan bij zw horen..maar ja ook weer niet...kan nog alle kanten op.
Ja this nog bruinig! en weinig... ( zou net zo goed met 1 maandverbandje kunnen doen zeg maar hele dag ) krampen zijn zo goed als weg ?! heel vaag meestal breekt direct de hel los! nja... snap er zelf niks meer van hoor! zal af moeten wachten, zit niks anders op! vanmiddag mezelf toch lekker verwend haha.. heb skeelers gehaald kunnen vriendje en ik als t mooi weer is lekker sportief doen hij had ze al maar ik nog niet waren in de aanbieding bij de Liddl
en heb deze dagen trouwens ook nog es overdag getempd als die smorgens 37.2 was was die smiddags 37.5 en nu dus net temp gemeten, 37.4 weet niet of dat wat zegt ?? er zit dus maar 0.1 verschil in
Hoop dat het goed nieuws is dat het uitblijft meid, ga in iedergeval voor je duimen! Ja skeeleren altijd leuk!!