Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    :) zei ik toch: symptoom: bloedend tandvlees :)

*prikt met vork in tandvlees: zo ook bloedend tandvlees, ha ha ha*

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hahahhaha Jodi mallerd

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    whahahhahaha muts!

4. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @jodi..:D:D:D:D:D als we geen symptomen hebben, maken we ze gewoon..hahaha
    (maar ik moet bij zw wel altijd extra na mondkundige..ivm slecht en dus bloedend tandvlees)

@skattie,waar wacht je op..haal je mannetje over en testen!!!!!:D Je zit op NOD dus testen is echt niet te vroeg hoor! Ik had het wel geweten als ik nog zo'n temp had op NOD!(ik had dag voor NOD getempd;))

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hallo allemaal,

Daar ben ik dan met HEEL GOED NIEUWS!!!! :D:D:D
    Ik ben een hele trotse MAMA met een heeeeeeele mooie echo!
    We hebben een kloppend hartje gezien!!!!
    En ik word geschat tussen de 5 - 6 weken!
    Alles was goed...
    De Gyn. stond er versteld van dat ik weer kwam omdat ik ZWANGER was!!! Ze zei: '''heh, zooooo snel??''
    Hihihi :D
    Dit is geweldig!

Oh jaaa! ---> en het is er echt maar 1tje! Hihi..

6. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Sansky, super GEFELICITEERD! met je mooie echo...

Vandaag mn Nod dag maar nog geen ongi te bekennen, ben nog nooit overtijd geweest (ja 2x maar toen was ik zwanger haha) dus t'is best spannend nu haha

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Sans, geweldig! Geniet van de echo en het goede nieuws!

8. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    37,4 is trouwens een spannende temperatuur hoor! Haal je kere over tot testen vandaag of morgen! ;)

9. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Sansky, mooie echo :)

mamavanyeline, wel heeeeeel erg spannend hehe :)

Unoxje, vind jou temp ook erg mooi omhoog gaan :) goed zo lichaampje, werk aan de winkel, eizaadsmeltplakbaby

10. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Hihi Jodi, eigenlijk zouden eitjes moeten bestaat uit Pattex he? Of Bisonkit. Dat ze dan gelijk blijven plakken ;)

11. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!

Fijn meid!! En al een hartje gezien!!! Dat is uniek zo vroeg al!! Ga lekker genieten!!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    mamavanyeline, ik ben niet snel enthousiast over een tempkaartje omdat ik weet dat het vaak niks zegt, maar ik denk bij jou kaartje toch wel...: Hmmmm?:D Spannend, ga je morgen al een testje wagen? Of vanavond met je mannetje samen?;)

unoxie, hè hè het lijkt erop dat je lichaam (en temp) het snappen, go girl!!! OP naar een klein knakworstje:p

onewish, beetje van je baal momentje bekomen lieverd? Zo zie je maar weer dat een stomme hoge temp niks zegt:( Hoe ging het auto rijden?

sanks, wat een mooie echo EN al een kloppend hartje wat gaaf, en wat goed! Heerlijk lijkt met dat....!

marloes, lieverd hoe is het met jou? Alweer 27 weken zie ik jeetje wat gaat het hard!!!

@ALL: nou ja hier weinig bijzonders te melden eink....
    volgens mij lijkt tandvlees weer rustig:D morgen vrijgezellendag dus vanaf 11.30 zal ik er niet meer zijn.... helaas! zal jullie nog missen hahaha;)

13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    BB iK hoop ook op een knakworstje. Nja, en anders een andere ronde. Het komt hoe dan ook goed.

Vriend roept hier over die FF kaartjes dat het net een Lingo-veld is. De groene 'E' van Eggwhite staat op de goede plek, maar de M en L in het rood (van menstruatie) niet. En de stippen van de templijntjes zijn de blauw Lingoballen. ;) Die vent van mij is af en toe net zelf een kind. Gelukkig ben ik zelf héél volwassen *ugh* :D

Sans, wat heerlijk dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!

Ik ben benieuwd naar alle temperatuurtjes van morgen!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

mijn kaartje is morgen leeg hoor;)
    ik temp pas 6 april weer... dan is het 11 dpo:D

15. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik heb net even geklooid met FF. Als ik mijn temp van vandaag weglaat en bij morgen een temperatuur van 36,7 invul dan geeft ie een rood kruis op de dag van mijn ovulatie. Dat zou dan dus wel kloppen. Hm.

Ik weet alleen nooit of dat mijn eggwhite was of die van mijn kerel *schaam*

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    je hebt vandaag toch ook een temp van 36.7? Dus dan hoef je die niet weg te halen toch? (of heb ik nu even iets gemist/vergeten:))

haha, uhmz.... ik ben zelf van mening (nadat ik dat gedoe van mijn mannetje in het bakje heb zien liggenn) dat het van hem echt niet zo rekbaar is... Waterig en dun/veel dat wel:p Maar rekbaar niet...;) Ik doe altijd als we de avond seks gehad hebbn pas de middag erna voelen... dan is het er vast wel uit (van binnen voelen dan he!)

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik had vanmorgen pas getempd toen ik al uit bed was. Normaal doe ik tempen wanneer ik nog half slaap maar aangezien ik vandaag mijn eerste werkdag had en een beetje te lang was blijven liggen heb ik het vergeten.

Na 10 minuten uit bed heb ik alsnog getempd en toen had ik 36,7. Volgens mij klopt het wel maar zeker ben ik er niet van. Daarom dacht ik, stel ik vul hem van vandaag niet in, maar morgen wel 36,7.. wat doet FF dan. FF geeft het ei dan op dezelfde dag. Vandaar.

Ik heb verder niet echt bijzonder veel krampjes gevoeld. Vorige maand voelde ik 'm bij wijze van écht springen. Maar nu niet. Wil natuurlijk niet zeggen dat ie er niet is ;)

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik voel hem nooit, alleen met mijn piek heb ik een gevoelige buik een avondje. Maar uhmz, ik zou kijken wat die morgen is als die zelfde is als vandaag met je late temp dan zou ik temp gewoon invullen.

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ja, dat dacht ik al BB. Ga ik doen morgen.

Vind het zo spannend *schaam*

Zo maar lekker naar bed, ben hartstikke moe.

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    All, bedankt voor al jullie lieve reacties! De echo was zoooo mooi! :D Echt bijzonder!

Hopelijk voor jullie ook snel een hele mooie!

Deel Deze Pagina