Ik hoor nu meer dat 37.4 een mooie temp is, ik begin echt zenuwachtig te worden nu! Ben zo bang voor een omowit schermpje, stom he! Nog geen ongi hier! Ik wacht echt morgen nog even af, want vorige maand kwam mn ongi ook een dag te laat (denk misschien een luteale fase van 15 dagen ofzo) Als het dan nog steeds niets is dan gaan we zeker een test doen! Jullie horen het zeker van me!! Mooie echo Sansky! Gefeliciteerd met dit mooie nieuws! mamvanYeline! Jij ook overtijd zie ik en ook 37.4. Wanneer ga jij testen?? Voor iedereen die bezig is, ik hoop op roze voor jullie! Tot gauw!
Goedemorgen, Weet nu voor 100% zeker dat mn temp gister echt niet klopte en echt te maken had omdat ik me niet fit voelde en overal spierpijn gevoel had en grieperig en snotterig was........dus die temp telt eigenlijk niet.... Voel me nu alweer veel beter na flink wat paracetamol en neusspray en mn temp was nu 36.9 gewoon het gemiddelde van de afgelopen 14 dagen dus het kan nog alle kanten opgaan. Ik ga zeker nog niet testen bij mn meiden teste ik ook pas na min. 11 dagen na mn nod een keer positief dus als mn temp hoger blijft dan voor mn eisprong wordt het pas tegen eind komende week dat ik een testje er tegen aan gooi. Al verwacht ik nog steeds dat ik dit weekend gewoon ongi wordt hoor want mn gevoel zegt nog steeds dat het niet raak is ondanks mn vage klachten.... @ Skattie, spannend meid ben benieuwd naar je temp vanochtend.. ik ga ff weer heb mn jongste aangestoken en die is nu ook flink aan het snotteren en doen dus ga ff een neus poetsen...
@mamavenyeline, ik krijg altijd onder temperatuur van paracetamol, dus die binvloed je temp ook hier weer laag, denk dat ongi dan vandaag komt
oops haha, de thermometer is zomaar mijn lijf ingegaan vanmorgen? hahah.... vriendje sliep nog dus die heeft "gelukkig"niks gemerkt ik heb uurtje later getempt als normaal, maar doe ik altijd in het weekend en geeft noooit veel verschil (als ik langer dan uur doe dan kan het wel mega schelen, raar eink he?!) voor de liefhebbers: 329b16 Ovulation charts on FertilityFriend.com morgen ga ik iig niet tempen want we hebben vrijgezellenfeest dus laat thuis En waars vroeg op want we kunnen nooit echt uitslapen. maar meiden vraagje: Hoe noteren jullie je afscheiding als hij heeel dun,veel, waterig en zo goed als helder met mini beetje "troebel" is? Ik zou het plaatsen als watery maar dat kan niet want dat is rond je ei en dan gaat FF ook in de war...? Ik heb dit nog nooit gehad dus ik weet niet hoe ik dat moet notreren. Normaal altijd wit, plakkerig, dikker, korrerlig en dat noteer ik dan als creamy.
Jodi, mn laatste paracetamol was gisteravond om 19 uur dus die was vanochtend wel uitgewerkt Nee verwacht gewoon vandaag ongi te worden hoor wil graag hoop hebben maar verwacht het echt niet dat ik zwanger ben anders was mn temp toch hoger geweest dan 36.9. Jammer dat jou temp weer laag was Bezigbijtje mooie temp meid!
Ik heb vanmorgen na eigenlijk te weinig slaap 36.4 getempt. Toen weer in slaap gevallen en na voldoende slaap ligt ie nu op 36,9. Ff geeft een ei op 30 maart...Klopt mijn redenatie? Als ik te weinig slaap heb gehad moet ik de temp op discarded zetten, dus nu nog een keer na normale tijd slaap getempd en die was dus meer in de lijn der verwachtingen.
hoihoi Ja t gaat wel hier vanmorgen alleen temp van 37! ? denk niet dat dat klopt hoor, t was erg benauwd en warm vanacht en ben later opgestaan. en ben verkouden pff! xxx
Ik hoop voor je dat hij zo klopt Kijk morgen even naar je temp en dan kun je hem altijd nog naar de 1ste temp aanpassen mocht hij hetzelfde liggen als de 1ste temp
maar meiden nog eens mijn vraagje: Hoe noteren jullie je afscheiding als hij heeel dun,veel, waterig en zo goed als helder met mini beetje "troebel" is? Ik zou het plaatsen als watery maar dat kan niet want dat is rond je ei en dan gaat FF ook in de war...? Ik heb dit nog nooit gehad dus ik weet niet hoe ik dat moet notreren. Normaal altijd wit, plakkerig, dikker, korrerlig en dat noteer ik dan als creamy. weten jullie wat ik in moet vullen
Ja dus t klopt niet volgens mij ... me temp is dan juist rond 36.7/36.8 met ei 36.5/36.6 en na ei 37 tot 37,2 erg vaag!
Misschien ben je niet helemaal lekker zonder dat je het echt merkt. Temp gaat soms heel raar, toen ik vorige ronde ongi was/werd ging mijn temp okk ineens nog 1 dagje omhoog? Maar denk je zelf dan dat er nog een kans is voor....
Ja maar dat kan niet want ik zit na mijn ei 100% zeker, na die 2 positieve knallers en als ik dat nu invul dan zou ff mijn kruis meteen anders plaatsen (als ik gewoon getempt had dan he) ik weet niet zo goed wat ik dr mee moet. Heb het wel graag duidelijk genoteerd staan voor mei dan kan ik alles bij de gyn laten zien
Uhmm nja ,, zou t niet weten.. denk t haast niet , het lijkt op een normale ongi , maar lijkt wel of er nog steeds meer bruin bij zit dan rood, en dan af en toe wat rood met afvegen wc.. als me temp nu steeds weer hoog blijft ofzo dan zal ik wel denken hey uhhh... missch een testje doen maar ik ga er niet zoveel bij nadenken nu... vanmiddag lekker shopping time!
Ik zou ook watery zeggen BB. of je laat hem blank. ik vul het ook niet altijd in. alleen als het echt andders is als anders.
je zegt dat je er niet zoveel bij na gaat denken... maar geloof ik dat? hihi... nu nog even niet Ik heb deze ronde ongi van 4 dagen gehad waarvn 3 spotting (bruin) en 1 dagje Light en rood. En ik ben toch (helaas) echt ook niet zwanger... dus probeer je zelf niet gek te maken he lieffie!