Ohh volgens mij w8 ze tot maandag als ik t goed heb las ik ergens zoiets net, jammer hihi idd zooo spannend
Ja dat had ze met mijk afgesproken Maar ik weet niet of ik dat zelf wel zoui kunnen volhouden.... na zo'n lijntje.... dus wie weet.....
hihi idd , ben zelf ook altijd zo nieuwgierig dan kan ik echt niet meer wachten missch komt ze zo nog wel reagerennnnnnnnnnn!!! Meldplicht hahaahahaha....!!!
lala ik ben nog ongi en dan is temp niet zo spannend, morgen ga ik weer beginnen ongi is bijna over, en dan gaan we weer op zoek naar ei. Ik heb donor er al op voorbereid dat hij ws volgend weekend weer paraat moet zijn.. na mijn ei stop ik met tempen, gaat mij er puur om , dat ik ei vind en dat ik de timing goed heb, verder zegt een kaartje me na ruim 2 kaar geen bal meer (sorry)
Okee Nee geeft ook niet, was gwn benieuwd naar je temp hihi en keek en zag niks staan dacht van huh ?!
meiden ik heb dan al de hele dag van rugpijn/ongi rugpijn.... dat heb ik wel vaker voor nod.... maar nu sinds hafl uur ook mega erge ongi BUIKpijn dat heb ik vaak pas dag 2 van me ongi.... zul je zien ben ik kwaaltjes vrij de week voor ongi, en dan komt het des te harder tijdens ongi/2 dagen ervoor verder erg aan het hikken/opboeren met zuur Doet gewoon zeer! En ik ben echt zoooo droog van onder, en heel vreemd ik lek nu al de hele week na de seks niet na *sorry voor details hahaha*
Ja spannend weer BB , maarja we kunnen alleen afwachten he , Pff ik kan er zoooooooo slecht tegen maar meiden ik ga ff tv kijken met me kereltje...:d tot morgen!! xxxx
ik heb me net laten vertelln (via msn) dat het goed een beginnende maagzweer zou kunnen zijn, dus ik hou even in de gaten of het verergerd....
Goede avond @BB: Ben benieuwd of het echt game over is @Lilly: mooie temp hoor maar een nega test op CD10 hoeft nog niks te betekenen hoor. Ben benieuwd wat morgen brengt @Lala: Spannend hoor @Pindakoek: Welkom hier maar volgens mij had ik dat al gezegd Hier vandaag een hele mooie smiley op mijn CB test Ikke is blij. Ben benieuwd wanneer mijn temp gaat stijgen. Bijna op het wachtbankje dus
Hoop zo, dat ik snel te lezen krijg dat je zwanger blijkt te zijn Ricmar. WISH YOU ALL THE LUCK en dat mag ook wel eens nietwaar!
Graag gedaan lieverd. En nee hoor, dat heb je niet gemist ... Ik ben een hele lange tijd niet geweest, tot voor kort. Sil moet geopereerd worden aan zijn hoofd. Er is een schedel naad verbeend en deze moet weer open. Anders vergroeid zijn knappe koppie nog meer en komt er druk op zijn hersenen te staan. Gelukkig is hij nog jong (17 feb is hij 5 maanden) en hoeft hij de minst erge operatie te onderstaan van de drie methodes. Zijn schedel hoeft niet gelicht te worden (met 6 maanden zou dat wel het geval zijn, omdat zijn pannetje dan al te hard zou zijn). Het komt er nu op neer, dat ze sleufjes maken langs beide zijden van de verbeende schedel naad/naden. Daarin plaatsen ze veertjes, zodat de schedelnaad op ten duur (ca 4 á 6 weken) weer 'vrij' komt. Dan vormt het zijn koppie weer tot wat het moet wezen (je weet nooit zeker in hoeverre maten, maar we gaan uit van een goed resultaat) en kunnen zijn hersenen ook verder groeien en tevens de juiste richting in. Het is heel heel spannend, maar gelukkig sta ik heel sterk in mijn schoenen. Nu Sil nog. Sil is een heel heel lief en relaxt mannetje, die niet weet wat hem 'boven' zijn hoofd hangt. Volgende week weten wij meer. We weten dan in hoe erge maten het is en wanneer hij geopereerd gaat worden. Dit zal gezien zijn leeftijd ongeveer, de week erna of de week dáárna plaats gaan vinden. We hopen op een goed lopende operatie en een voorspoedig herstel van ons lieve kleine mannetje. Dank je lieverd, het gaat je heel goed. En eh ... meiden allemaal hier hoor. Zet door en houdt vertrouwen, eens komt de tijd. Echter is het toch wel Ricmar, die als eerste zwanger zou moeten zijn. Sterkte en succes Ricmar.
ZvdH Geef Sil een dikke knuffel het is niet niks, arm kereltje... Maar idd beter nu dan over een paar maand of dat er grotere problemen zijn. Hou je me op de hoogte dan zal ik mijn best doen om zsm zwanger te zijn oke??
Daar houd ik je aan hoor! Wat ik even snel heb kunnen lezen, is dat je weer een nieuwe donor hebt gevonden. Heel veel geluk toegewenst, want dat kan jij heel heel goed gebruiken. Knuffel van hier. You go girl, YEAH
ZvdH na vele pogingen via een kliniek in de regio voor KID te kunnen gaan, hebben we toch zelf weer een donr gezocht en gevonden nadat de donor waar we in okt mee zouden starten in eens niet meer beschikbaar was. Ik kon in nov en dec geen ei vinden, en toen vond ik 1 met oud en nieuw, nou dat kwam slecht uit natuurlijk. en die ronde daarna was het een paar dagen voor ei dat hij aangaf dat hij geen donor kon zijn ivm privé omstandigheden, maar nu lieve donor zonder partner.. die hoeft geen rekening te houden met een ander..
Oef, dat scheelt misschien. Goh ... dat er niet bepaalde regels zijn zeg. Ze laten je maar mooi zitten. Is het niet afstand, dan zijn het wel de feestdagen. Heel moeilijk voor je schat. Ga vooral door en heb vertrouwen in jezelf. Hoe meer vertrouwen je in jezelf hebt, hoe meer de kansen naar jezelf toekomen. Good, good, good, good, good LUCK What een fucking gedoe zeg. En dat terwijl er zoveel mensen op de wereld zijn. Ik kan niet zeggen, dat ik het mij kan voorstellen, want ik hoef niet mee te maken, wat jij nu mee maakt. Ik kan alleen zeggen, dat het mij zwaar klote lijkt, waar je zoal voor komt te staan. En ook al niet voor de eerste keer
*zwaait even naar zijvdhoek, en is het helemaal met je eens wat betreft richmar* @ALL: Jeetje meiden, ik ben KLAAR maar dan ook KLAAR wakker... zit ik daar op een zondag Ochtend al om 6.45 beneden. Dit is de enigste dag dat vriendlief uit kan slapen, dus ik ben maar naar beneden gegaan.... Ik heb al om 6.00uur getempt ipv 6.45uur maar denk niet dat dat veel verschil zal maken Al het ongi gevoel is weg! Benieuwd hoe lang dat zo mag blijven verder ga ik maar even aan de studie, nu heb ik amper afleiding haha. We zullen zien wat het ons nu weer gaat brengen vandaag 11 of 12 dpo Ik heb besloten om woensdag aan te houden dan is het OF 15 of 14dpo, 14 dpo was vorige keer mijn langste cyclus de rest was allemaal maar 12/13 dpo maar wil toch voor safe gaan ofcourse. Lala, Lily en danip EN EN EN?? Jullie temp meiden