ben nu voor het werk bezig en uitzendingen gemist terug aan het kijken ZO even kaas halen want heb zin in tosti!!!!! hahaa en dan straks van 2-6 werken jij?
hier gewoon huishouden en rusten, zo nog even langs de ha voor een verwijs brief voor mijn zoon en jij?
Ik moet ook nog ff boodschapjes halen... Gaan vanaaf lekker broodjes hamburger eten hihi heb ik zin in! Dan nog even huishouden enzo, verder niet zoveel deze dag
zwaait naar lily bb ga je deze x wel testen dn? of alleen als je niet ongi word? zo ik ben al bij de winkel geweest .. kan ik zo ff hier in huis bezig
9april zit ik op 14dpo, dan vier ik mijn vcerjaardag dus wil ik die dag niet testen, dus ALS het nodig mocht zijn test ik pas 15dpo (zondag morgen 10april) maar ik verwacht niet dat het tot zo lang zal duren mijn temp zakt altijd 12-13 dpo en ongi is 13-14 dpo
het lijkt me eerlijk gezegd te vroeg voor een inn. dipje, maar 37.0 graden is een mooie! HOuden zooo... (kan ook komen door je vele slaap is me wel eens verteld)
@unox..komt idd door slaap denk ik..maar mooie temp hoor! *zwaai* naar Onewish Nou ik heb het nog tegen bijna niemand verteld..en wil dat ook nog zo houden..zin hier net twee vriendinnen van mij..gaan ze weer naar huis..wat ziet mijn oog (en hun oog natuurlijk ook)daar op de mat liggen...het maandblad WIJ(die je altijd gratis krijgt als je zwanger bent)!!!!!!!!!!!!!!!! Ze zeiden niets maar wisten genoeg volgens mij! Maar vind het ook raar..heb me nergens voor aangemeld...heb nog niet eens een afspraak met vk..hoe kunnen hun nu weten dat ik zwanger ben?
Lilly ik had ook het maandblad Wij in de bus liggen en ben niet zwanger en mn jongste is nu 19 maanden oud Vond het ook al raar maar ben niet de enige die zomaar het blad heeft gekregen.....
@ricmar,nee ik heb het alleen nog maar tegen ouders verteld en die weten niet eens hoe je dat aanmelden doet! @mamavanYeline,hier presies hetzelfde verhaal...mijn eerste is ook 19mnd Toch raar!?
dat is niet zo moeilijk via prenatal of via internet, dus je weet maar nooit. maar ach wat maakt het uit zit je in het systeem voor de mensen die willen spieken echo staat in album wil hem niet hier plaatsen , wil niemand kwetsen
Och gekkie! Jij kan niemand kwetsen! Jij hebt er al zoveel voorbij (moeten) zien komen! Maar alles was goed dus!? MOoie echoo!!!!!! om trots op te zijn