Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Jeetje Ricmar..wat een leuke en mooie echo!! Trots!! Jij kwetst niemand meid..iedereen gunt het je hier van harte!:D
    En al een buikje...mooi hoor! Gaat stiekem toch snel he?! Ik begin ook al een buikje te krigen..vorige keer zagen mensen het pas bij 22 wkn ofzo.

@ikke,*zwaai* how are you doing girl?!

@mamavanyeline,ja ik denk idd ook een verkeerde zending..foutje in het systeem..haha..maar mij hoor je ook niet klagen,buiten het feit dat mijn vriendinnen het op de mat zagen liggen ;)

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik ben sinds 2jaar lid van de oudersvannu, gewoon omdat ik het leuk vind, maar ook handig voor mijn werk:) EN daar krijg ik ook geregeld vragen over:p

Hier alles goed, niks bijzonders, ik lijk beetje misselijk te zijn en snel honger, maar dat zal ik me vast in beelden;):) temp zelfde als gister.

3. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Hier weer game over:x
    Helaas ronde 9 was geen geluksronde dit keer.
    Op voor ronde 10!

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hay!

Jammer debende!:(

hier weer een beetje normalere temps gelukkig..!
    wanneer zouden jullie een ovu doen als je een cyclus van ong. 30 hebt ?
    xxxx

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Debende wat ongelovelijk balen! Stiekem hem je dan toch beetje hoop denk ik of niet, omdat die ronde 9 bij jullie vaak geluk bracht:)
    Succes in ronde 10!

onewish, even denken ik heb mijn cyclus altijd rond de 27-28 en ik begin met testen op dag 10.... heb je daar wat aan;):)

@ALL: hier terug van HA en het is weer eens zover:( Ik heb weeeeerrrrrrrrr slijmbeursontsteking! Alleen nu dus in mijn heup:x
    Nu maar heeeeel hard duimen dat deze niet chronishe gaat worden!!
    Toevallig sinds vandaag ook pas voor het eerst sinds de 2weken dat ik het heb pijn als ik niks doe/loop. Maar nu afwachten of ik zwanger ben (vast niet) en dan beginnen met diclofenac;)

6. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Debende Balen dat je ongi bent geworden!! Nu hopen op een mooie januari baby!!

BB Wacht maar even met de diclofenac totdat je zeker weet dat je niet zwanger bent. Want die kans is er gewoon nog he?! ;)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja dat doe ik ook zeker! HA is ook heel lief en hou er helemaal rekening mee:) Super fijn gevoel! Tot dat ik ongi ben alleen maar paracetamol, neemte de pijn ook weg, alleen niet de ontsteking helaas.

hoe gaat het met jou?

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    lieve schatten,,

ik ga na mijn werk moet 3uurtjes eerder beginnen ivm een zieke:)
    Spreek jullie vanaaf weer!

xxx

9. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Fijn dat de paracetamol iig de pijn weg neemt. Hoef je geen rust te houden??

Met mij gaat het goed hoor! Ben aan het wachten op mn ongi. Deze ronde op advies harts niet meer geklust vanaf dag 10. Nu weer groen licht gekregen (ook van de gyn) dus laat de nieuwe ronde maar beginnen!! ;) Nog nooit zo uitgekeken naar mn ongi. haha. Zit nu op dag 24. Werkse!!

10. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Hier een tempdaling. En krampjes voornamelijk rechts, sinds gisteravond. Alsof er geprikt wordt. Die tempdaling zit me niet lekker.Bb: fijn dat ha meedenkt!

Debende: jammer :(

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks bb! denk dat ik tegen dag 14/15 een testje doe dan ?

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Debende: balen meid, veel geluk in de volgende ronde!!

@All: vandaag heeft vriend zijn sperma ingeleverd...ben zooo nieuwsgierig naar de uitslag :D

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    unox die schommelt indd flink zeg! Helaas kun je niks anders als afwachten. Die steekjes heb ik sinds een aantal rondes elke keer, helaas betekend het voor mij niks....

onewish ik zou dag 13 doen! 3 dagen na mijn datum is jou nod, dus ik zou dan 3 dagen na mijn datum ook beginnen:p whahahhaa... Maar doe wat voor jou goed voelt, ik ben één ronde ook al op dag 6 begonnen whahahaha....

pindakoek zooo benieuwd meid! Wanneer hoor je meer?

@ALL:
    hier gaat het wel, toch wel veel last van me been medt de hele dag lopen, droge ogen en MOE! Af en toe wat buikpijn, maar TOCH denk ik dit keer zeker te weten dat het niet raak mag zijn/is.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bb het kan bij jou nog alle kanten op en slijm beurs in de heup bah ik het 3 jaar geleden gehad en moest op krukken om het te ontlasten, daarbij fysio. misschien ook een optie??

en je kaartje en kwaaltjes... buikpijn heb ik ook nog steeds hoor dus hoort ook bij zwangerschap

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Debende dikke knuffel, was graag wat voor je opgeschoven

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik mag niet sporten, ontzien met te veel lopen/autorijden en verder tot dat ik weet of ik zwanger ben geen medicijn op parac. na....
    Voor fysio ben ik niet zo (meer) ik heb er 6 jaar voor slijmbeurs in schouders gelopen maar het hielp niks...:(

Me kaartje is indd netjes, maar niks bijzonders....
    Buikpijn heb ik elke ronde wel, maar droge ogen en moe gevoel.. tjah? En ik heb de hele dag vreselijke jeuk gehad aan 1 borst/tepel!:$ pffffff hahaha,

maar net wat ik net al zei; ik heb een heel sterk gevoel dat ondanks de benoemde dingen het deze ronde niet raak is. Heel sterk!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    balen dat je er geen goed gevoel over hebt.

en slijmbeurs kan je ook injectie inzetten, dus misschien een optie? vooral als het langer gaat duren

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja ik heb het gevoel heel sterk, maarjah wie weet... mijn gevoel laat me wel vaker in de steek;)

Ja klopt, dat word de volgende stap.... eerst tot volgende week vrijdag wachten...;)

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Spannend Pinda! Duurt het lang voor jullie de uitslag krijgen?

Ik denk dat mijn temp van 37 graden door het lange lange slapen misschien op discarded moet. het is gezien de temperaturen eromheen niet echt eh.. binnen de lijn der verwachtingen. Aan de andere kant... ach. Het is wel een temperatuur van het moment dat ik net wakker was. Iemand advies?

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik DENK dat ik het zo zou laten... anders kun je overal wel iets achter zoeken toch?:) Maar uhmz.... kijk morgen ook ff aan;)

Deel Deze Pagina