Whaaaaaaaa Volgens mij ben je een fijn persoon om om je heen te hebben...LOL!!!!!!! Sorry nu ga ik even kijken of ik je kan helpen... Ok even gekeken en ik denk echt dat je ei nog moet komen..je hebt nml nog maar 3 echt hoge temps gehad(en daarbij ook te vaak weet terug naar onder basale templijn). Dus klussen meid!! Balen voor je, maar hopelijk alsnog een dubbele streep..alleen wat later.. @Drophy..nou 3wk3 lijkt me niet hoor..daar is je streep echt te donker voor. Je zit denk ik al zeker op 4 wkn! Maar je eerste echo zal het uitwijzen! Zo blij voor je. En hoe reageerde je man?
Haha, ik ben soms net zo springerig als mijn temperatuur. Die temp..Mal he? Naja, het geeft niet hoor. Ben allang blij dat ik iets herken van de vorige cyclus Lief krijgt het heul druk! 't zou ook te mooi zijn he, een cyclus van 28 dagen. Voorspelbaarheid.. Daar doet mijn lijf niet aan. Wij thuis ook niet trouwens Zo, en nu weer cliënten plagen. Hoera Bijna weekend!
Vriendje werd gebeld om 6uur door de dokter Zaadtest was binnen, en alles was goed zij die! en konden gwn zo zwanger worden.. Alleen hij snapte een paar dingen niet wat de dokter zij..Over de levende en dode zaadcellen.. Dus ik ga maandag nog even bellen.. Hihi want wil natuurlijk wel ff cker weten hoe en wat ( vriendje durft nooit te vragen als die iets niet begrijpt ) Pfff xxxx
haha ja idd ik zij al tegen hem van waarom heb je dat niet gwn gevraagd van hoe zit dat ..ik snap t niet, maarja hij schaamde zich al heel erg aan de tel ,oehh haha kerels!! mja kan ik er weer heenbellen , voor de zoveelste keer, die dokter word nog een x gek van me
Ik heb me toch steekjes in me buik ! Denk dat me ei toch eerder komt.......... Ovu is ook donkerder dan gisteren ( nog niet posi maar toch ff showen ) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums6495-picture35271.html xxx Ps: ben ook nu gwn aan de foliumzuur, heb davitamon mama nu deze maand niet meer gebruikt , wil es kijken of me lichaam t ook alleen kan! Regelmatig ongi zijn
Misschien kmt het door de foto, maar ik zie hem bijna niet, mocht het niet doo de foto komen dan is die echt verre van in de buurt van je eitje Ik duim voor een vroeg eitje bij je
Hoi meiden, even een berichtje voor we naar de bruiloft gaan Ik ben nog niet ongi, ook geen ongi rugpijn meer... vind het stiekem heeel balen dat ik morgen niet op mijn temp kan vertrouwen Nu moet ik de hele dag afwachten of ik ongi word, en zo niet hoe me temp dan zondag (15dpo) zal zijn.... zwaai zwaai, en tot morgen!
Ik zou pas echt raar gaan opkijken als er een potje verf uit komt, of knalrood ofzo. Dan ben je niet ongesteld maar dan is je ei geverfd. Ofzo Ik heb geen ovulatietesten in huis jammer genoeg, anders had ik er wel eentje gedaan. Heb vorige maand wel die van de kruidvat gebruikt maar ondanks alle negatieve geluiden heeft ie mijn ei toch wel goed gevonden. Maar alla, ik zal wel eens weer ovulatietesten gaan gebruiken naast het temperaturen. Spannend BB! Heb al lamme duimen ervan! Ik heb mijn banner maar aangepast. Als ik in FF voor morgen een iets hogere temp invul en de dagen erna ook, dan pakt ie vandaag als eisprong. Dusseh... lals jullie me missen.. Ik ben even bezig vanavond
hihi" ja dat zou wat zijn oke hier op de pc en thuis issie echt best goed te zien breed en lichtroze, ( vorige keer had ik toen de volgende avond een posi ovutest ) maar idd t is best vroeg ervoor dag 10/11 ? Ik weet ook niet wat me lichaam gaat doen nu zonder die pillen van davitamon..
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums6495-picture35273.html nog een foto.. krijg hem er nu niet beter op.
Hij lijkt me nog niet positief, maar ik ken deze testen niet. Bovendien hoor ik ook verhalen dat ovulatietesten heel verschillend per persoon reageren. Kortom.. je kan er soms ook niks mee
hihi nee idd , afwachten wat me temp gaat doen nee ik wist ook dat ie niet posi was hihi, maar vorige x had ik zo'n test en dan de volgende avond een dikkeposi ovutest.. daarom En zit er ook aan te denken dat ik na deze testjes stop want ik zie het wel aan me temp wanneer me eisprong is
O wat kletsen jullie veel meiden!! BB fijne avond! Altijd leuk een feestje! Hoop zo dat je temp morgen hoog is. Ondanks dat je er later in gaat vannacht. (en dat je een positest mag krijgen) Dan is het een dubbele feestdag! onewish misschien is het een daling voor een stijging/eisprong. Had ik vaak ook voor mn eisprong. En fijn dat de uitslag goed is! Unox. FF gaf bij mij ook een andere eisprong dag aan. Ben uitgegaan van ei-pijn en afscheiding. Heb hem dus handmatig aangepast. (hij gaf eerst dag 15 aan) En we hebben alleen op dag 9 geklust (Daarna advies van arts niet meer te klussen ivm medicijnen) Dus dag 15 was het echt niet. Gewoon op je lichaam vertrouwen en vanavond aan de klus!! lily26 Ja de streep was erg donker ja. Met mn zoon was ik 4 dagen overtijd en toen was die de helft lichter. Maar we zullen het over een paar weken weten. Met jou zwangerschap ook alles goed?? Nou gisteravond kwam vriendlief na eenlange reis thuis. En geloof me ik was zo zenuwachtig!!! Hij zou eigenlijk pas snachts thuis komen. Was hem de hele avond al aan het bellen om de horen of die overging (zodat ik wist dat die in Nederland was) Toen ging die om half 9 over en was die onderweg. Ik dus snel verzinnen hoe ik de test aan hem wilde geven. Had er een kladblokje omheen gedaan (hij doet altijd raden wat erin zit door te voelen ) en hem daarna ingepakt. Hij ging eerst zn tas uitpakken en zijn vuike was sorteren. (heerlijk zo'n man die dat uitzichzelf doet maar toen even niet.) Wist niet waar ik kijken moest en pieste bijna in mn broek van de zenuwen. Ik zei, je zoon heeft je gemist en heeft iets voor je gemaakt. Dus ik gaf het aan hem. Toen zei die: "dan is het toch veel leuker als die het morgen zelf aan me geeft" Ik balen. Maar na lang aandringen dat die het echt nu moest openmaken deed die dat. Een grote glimlach van oor tot oor kwam er! Was mooi! Nu even op zoek naar een junior kamertje. Meneer klimt gewoon uit zijn ledikant!
Leuk om te lezen Drophy! Ik zat er vandaag ook nog aan te denken, hoe ik het lief ooit zal vertellen. Maarja, komt tijd komt raad! Hij zegt al vaak: 'wanneer zegt je kaartje dat we moeten seksen, nu?'
Zal een heel speciaal moment gaan worden. Zeker als het de eerste is denk ik! Vergeet je nooit! Hoop dat het snel is. Wel fijn dat die er zelf (op zijn manier dan ook mee bezig is)