Sorry meiden ik breek even in..... Maar ik heb jullie ervaring nodig...ik was donderdag bij de gyn omdat mijn cyclussen zoooo lang zijn. M'n laatste ongi werdt opgewekt door de primolut (na 80 dagen) en nu zat ik daar voor mijn intake. Ik heb donderdag een inwendige echo gehad en wat bleek er zat een ei op rechts van (als ik het mij goed herinner) 2,2 (kan dat?) Ik had donderdagmiddag en vrijdagmorgen een positieve ovutest, vrijdagmiddag al niet meer...Maar mijn temperatuur was gister mega laag (veel lager dan normaal) en vandaag zit hij weer op mn normale temp....Wat denken jullie als ervaren temp meiden ik snap er niks van....
Het kan dat hij morgen pas stijgt! maak je nog geen zorgen. bij sommige zit er echt wel 1 a 2 dagen tussen.
Ik denk dat je gister (dag 27) je ei gehad hebt En daarom nu weer een stijging. ALs hij nog 2 dagen verder stijgt dan krijg je vast het kruis op die dag Jeetje 80 dagen! Dat is indd wel erg lang, hopen dat hij nu stuk korter zal zijn, als hij indd dag 27 geweest is kun je er 16 dagen bij optellen en dan zou je toch wel je NOD moeten hebben...
moggel lekker veel geluld hiero zeg...doen jullie niks anders als op zp op zaterdagavond?? ik had feeszziee.....en ik hoefde niet te smoezen laatste dag ongi en de bob maar heb wel 3 rose op...kan toch nooit laten en wat heeft lily verzonnen @zijvandehoek...good luck met operatie...tis nogal niet wat en jij schrijft er zo heel luchtig over....succes en idd als er een zw moet raken is ricmar wel..meid je donor heb je mee, wij gaan hard duimen voor je spannende kaartjes..we blijven blazen dat ze ook hoog blijven en je uiteindlijk een posi test in handen mag hebben. @pindakoek..welkom hier en idd bb is wel expert hoor, ze heeft mij ook aardig wegwijs gemaakt fijne zondag
Even snel tussendoor, ik ben namelijk vanochtend toch ongesteld geworden. Het is nog heel licht maar het is voor mij wel duidelijk het einde van deze ronde. Mijn temp is trouwens nog niet heel erg gezakt, tenminste niet ineens weer naar de begintemp. Dat zou dan morgen wel zo moeten zijn toch? Of ben ik in de war? Ik reageer later even op de rest, want mijn bad stroomt bijna over
Danip wat ontzettend balen.. maar je temp kan ook pas later zakken , dus ook al ben je al een paar dagen ongi
Heeyy Ja voel me wel goed , alleen is me buik echt zo dik ! als mensen me zien zullen ze wel denken .. hihi en dat spierpijngevoel heb ik nog wel met wat steekjes... Morgen bruiloft van mams!! heb er zin in... maar vind het jammer moet al vroegweg en kan dan niet spieken hier naar jullie testjes , want jullie gaan testen toch de 14e
OOOHHHH is die morgen! Wat leuk! Gezellig dagje dus! Ik heb besloten pas woensdag te kijken, maar denk dat me ongi er dan al is hoor En danip wilde dan weer testen, maar die hoeft niet meer te testen helaas Dus je kunt met een gerust gevoel morgen gaan Ik zou vandaag gaan sporten de ochtend, maar ben niet gegaan... ik heb maagzuur ben beetje misselijk en me rug en buik doen zeer... DIT KEER GEEN ONGI ZEER maar gewoon zeer....!
haha okee..! dacht mis ik alles weer he het spannendste gedeelte Spannend hoor bb.. Ja ik heb ook dat constante gevoel van spierpijn aan/in me buik , weet niet moeilijk uit te leggen ...
Hey meiden..even voor ik ga reageren. Ik ben vannacht om 4 uur naar bed gegaan. Ben even snel wakker geworden om 8.45(getempt. na 4.75 uur slaap) meteen weer ingeslapen en daarna om 10.45 weer getempt. na 6.45 uur. Ik temp meestal tussen de 6.5 en 7 uur...wat moet ik nu aanhouden? En open rondje houden of discared?
ik zo discared doen, want er zal niet heel veel van kloppen denk ik hoe is het met je? En wat was je smoes?
Nou die smoezen van mij gingen niet op...:x Ik was nog niet binnen en kregen een welkomsborreltje(sangria). Daarna meerdere keren..waarom rij jij? Ben je zwanger?? ik..nee ik ben niet zwanger, maar morgen komen ze de kleine erg vroeg brengen en financieel zit het er even niet aan.......hun...ja dat is ook jij bent gewoon zwanger!! En dat aan blijven houden...en ik maar ontkennen(nou ja het is toch ook zo..ik weet nog van niets) Komt later op de avond 1 van de meiden naar mij toe...(zo dat niemand het niet hoort)vertel eens eerlijk..jij bent zwanger he?(ik ..neee)o zijn jullie bezig dan?? En maar doorvragen... help hoe blijf ik me er onder uit lullen?? Staan we in de kroeg, vraagt er 1 wat wil je drinken..ik..spa blauw. Dus ik ga plassen kom ik terug krijg ik wijn in mijn handen geduwd..ik..euh ik had water besteld...hun o ja we wisten het niet dus maar gegokt wat je wilde(zeg dit iets over mijn alcoholgebruik..ik was met de auto en dat wisten ze aangezien ik ze meegenomen had IN DE AUTO...) Dus ik zeg..kan niet ben met de auto..hun...ach ja eentje mag...ja wat moest ik doen?? Heb hem op een gegeven moment maar weg gegeven onder het mom van ik vind hem niet lekker... Dus al met al werd het een erg beroerde avond wat dat betreft..en er niet helemaal aan ontkomen dat ik toch een half wijntje op heb *schaam*(nou ja aan de andere kant..ik heb geen posi test..toch?)
Als ik morgen weer b.v temp van 37 heb dan komt me kruis op dag 19 ? als ik 36.9 heb blijft die op dag 11 Jeetje moeilijk zeg wanneer me ei is geweest nu! Snap zelf geen snars van me lichaam met al die vage dingen die je voelt enzo,, weer afwachten dus getsiederrie.. Had/heb zelf echt t gevoel dat ie dag 11 is geweest.. Ben nu bang dat we te weinig hebben geklust..?? als t wel dag 19 was..? want hebben geklust op de dagen : 8,10,12,13,14,17,20 ??
ihhi lily die smoesjes voelt je dan wel erg ongemakkelijk he , en je wilt t nog niet zeggen idd , je heb nog geen posi test dus half wijntje zal niet veel uitmaken hoor meis!