@ BezigBijtje + Seth; Bedankt voor jullie reacties! Gelukkig is het dus niet raar... begon al bijna aan mijn lijf te twijfelen.. Ben weer gerustgesteld, en hoop dat de temp morgen over overmorgen steeds meer stijgt
erug van huisarts: Het is indd slijmbeurs ontsteking in mijn heup Nu moet ik dus rust gaan nemen (lees: niet werken) maar dat wil ik eink helemaal niet dus dat is mijn dillemma. Ik moet doorgaan met diclofinac en para's erbij. Ik ga vanmiddag even kijken wat ik ga doen en kan regelen met het werk. Ik hoop dat ik iig morgen af kan vallen en dan kijk ik donderdag wel of ik dan nog wel kan werken. maar ik vind het zo moeilijk want: 1.) Ik werk altijd al 1-uur in de week. Als ik nu afval worden dat er meer. 2.) Ik kan in de ziekte wet gaan maar elk kwartaal dat ik één dag in ziektewet ben geweest kost mij dat 50,-euro aan eindejaarsuitk. en dat wil ik niet hebben natuurlijk! 3.) Ik wil werken en niet thuis zitten.... tjah haha
MamavanYeline, Seth, lily, biejie en andere meelezerts: over algemene kletsdingen zijn jullie van harte welkom op het topic 'Kwekkende kippen met een Kinderwens' op het 'zwanger worden clubs'- gedeelte van dit forum! Leuk, gezellig! Biejie; Ik zie wel dat je steeds boven de baseline blijft. Spannend hoor! Mijn temperatuur schiet alle kanten op. vanmorgen weer 36,9. Volgens FF moet de 14e min volgende cyclus beginnen. vorige ronde had ik een LF van 14. Dusseh.. afwachten maar weer. Ik voel nog niets, ook nog geen roze verlies gehad. Maar zwangerschapskwaaltjes.. nee. Ook niet
ik bedoelde ermee, ik moet nu rustnemen (lees: niet werken, dus dat de huisarts met rust nemen bedoeld, dat ik niet mag werken)
BB ik wil je als tip geven de rust te nemen, anders duurt het langer en kan het zelfs chronisch worden. ik heb destijds op krukken gelopen (eerst 2 later 1 etc). daarbij fysio en dat hielp goed.. en anders is injectie een 2 de optie, maar dat doen ze niet te snel rust is het beste medicijn...
BB, jeetje wat vervelend zeg :x sterkte meid *knuff* unox spannend ik ga ff opzoek naar het kletstopic
36,9 hier.... gisteravond had ik opeens eggy? maar als ik dat bij gisteren invul verplaatst FF het ei naar vrijdag... en krijg ik een coverline van boven de 37.... lijkt mij wel erg hoog toch? las op FF dat de bv, invloed kan hebben op het slijm.. dus denk dat ik dat dan maar niet in moet vullen.... (??toch??)
mn temp was vanochten 36.8 als ik het kaartje nu bekijk in vergelijking van vorige maand ligt mn temp erg hoog nu. Dus dan moet hij na mn eisprong nog hoger zijn ben benieuwd.......
..... ja..... zo bedoelde ik het niet eens trouwens hoor... maar WAT jullie zouden doen in dit geval...... alleen op temp afgaan, dan maar?
Oooohhhh ik zie het nu jah, las het verkeerd Als dat te lezen is dan zou ik indd niet van dat uit gaan. Maar alleen je temp doen...
Pfoe Seth, zou het niet weten! Ik had hier (na opstaan etc weliswaar want was vergeten te tempen ivm werk-en-te-lang-in-bed-blijven) een temp van 36,5. *Zucht* Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Zou wel mogen vandaag of morgen, want dan kan ik bloedprikken @ ziekenhuis. Gezien mijn temperatuur en niet-bestaande klachten ben ik niet zwanger. Kan me 't niet voorstellen in ieder geval
ik zou m dan wel even op open bolletje doen want dan is hij niet helemaal zoals het "normaal" is, toch?