idd open bolletje.... waar gaan ze op prikken dan?.... hormoontjes? tja.... vervelend dat "niet weten waar je aan toe bent"..... en dat wachten... en sommigen moeten wel erg veel geduld hebben... ooit denk je toch dat "moeder natuur" een vent is.....
Ze gaan de diagnose PCOS controleren. maar gezien de cystes die ze gezien heeft op de eierstokken ga ik er niet vanuit dat daar verder nog iets heel nieuws uitkomt.
Onewish je kaartje ziet er hoopvol uit hoop dat je nu binnen een paar dagen of morgen je eisprong hebt..... Hier een lage temp maar ja moest weer ruim een uur eerder tempen ivm mn werk en heb maar 5,5 uur slaap gehad Mn temp is daardoor elke donderdag en vrijdag lager, gelukkig heb ik hopelijk begin volgende week mn eisprong en dan temp ik op mn normale tijd dus dan kan ik het goed bijhouden en in de meivakantie vrij als ik mn ongi verwacht dus dat komt allemaal goed uit gelukkig. Unox al ongi?? zo irri als je niet weet waar je aan toe bent....
rot is dat.... want het kan soms best veel schelen.... gelukkig heb je net mazzel qua vakantietijd...
hier 36,6.... maar het zou net zo goed 36.8 kunnen zijn.... kon het niet goed zien in de schemer en wilde het licht niet aan doen... het maakt sowieso niets uit... want twijfelde zelfs of ik deze temp uberhaupt wel in moest vullen.... heb nl vannacht nog geen 2 uur aaneengesloten geslapen.... (kleinste heeft zo wat constant gehuild) ik merk dat mijn temp ook veel lager is als ik dus rotnachten heb... en ik heb er nogal wat.... bleehhh.... zo maar aan de koffie...
Nog niet ongesteld, temp 36,8 en negatieve dipstick zw schapstest. Zou ei dan toch later zijn geweest?
BB, balen zeg dat je nu thuis zit! Hopelijk gaat het snel beter. Ik weet hoe het voelt..ik heb er ook 1 chronisch zitten. Unox..hopelijk volgt de posi test wel snel want als je ei idd toen geweest is..kan dat niet lang meer duren(als de ongi uit blijft dan he) All..voel me ineens niet moe meer..voel eigenlijk niets meer...behalve dat het voor mij gevoel niet goed zit...ben bang voor mk. Heb over 2 wkn pas echo..
Ohjeetje, kun je niet bellen dat je zelf sterk dat gevoel hebt? MIjn dinnetje/buuf mocht teon meteen komen omdat ze eerder al een MK gehad had. Ik zou het zeker vragen!! Ik duim voor een lekkere plakkerd dit keer hoor lieverd!
TOch verdenk ik dag 23 ook nog steeds voor een eitje hoor Dan zul je alleen nog wat langer moeten wachten mAARUHMZ.... MIJN DUIMEN DRAAIEN VOLLE TOEREN HOOR VOOR LIEVE JIJ
Hmm.. net een dipstick test gedaan van Matcare. Hij liep niet met urine, dus nog een keer gedipt, 2 sec na de eerste keer. Nu keek ik net nog even op de test en er staat een héé'l dun lijntje. Een indrooglijntje, denken we. Zal 'm zo posten. 't Is sowieso een rare test, want hij is erg roze. Overal.
hoi hoi ik ben nog niet zo lang aan het tempen maar hoe geeft ff je ei als ie hem vindt? ik geef allen eigenlijk de temp aan en de ongi