Seth; gelukkig, dan ben ik wat die testen betreft dus niet de enige die zijn vraagtekens heeft. Pinda, meid, dat is even flink balen zeg! Knuffel!
Ik ben ook eens even in mijn test verleden gedoken.... en ik heb wel eens met die getest, maar ook een lijntje gehad (wat ik niet vals posi mag noemen want dan had ik ruzie) bleek een indroger te zijn..... Vandaar dat ik ze NOOIT meer gebruikjt heb. Stom want andere zijn dr weg van....
Jeetje meis.... Wat ongelovelijk rot is dat om te horen! Hoe is je mannetje zelf eronder? Ik denk dat ze indd tips gaan geven als(dat was bij forum dinnetje van mij dan tenminste, misschien heb je dr wat aan) - losse boxers, losse broeken - geen (warme) laptop op schoot - niet de benen over elkaar - Geen te warme bad - roken, alcohol (veel), medicijnen - niet te veel zitten uhmz geloof dat dat het wel was hele dikke knuffel voor jou!
Onewish,ga voor je duimen voor mooi eitje.. En nogmaals proficiat.. Pindakoek, balen meid, ik heb bij mijn eerste ook bij een fer.arts gelopen ivm schildklier(dat kwam er toen uit). Ze gaan je nu wel helpen..dat is fijn..dan weet je beter hoe je er aan toe bent. Jammer dat jullie die mallemolen in moeten meissie..maar e krijgt nu wel hulp en ze weten tegenwoordig gelukkig heel veel. Sterkte. Unox,tsjaa...lijkt idd een indroger omdat hij niet evenbreed als de testlijn is...en nu ik je kaartje zo bekijk zie ik idd wel in dat je ei later kan zijn geweest. Hopelijk ben je dan nog wel optijd geweest met klussen? All..tsaa als ik na het wknd nog zo sterk het gevoel heb dat het niet goed is ga ik idd bellen...is volgens mij ook best laat..bij 8.5 week pas voor het eerst naar vk...
hey meiden, ik breek even in, temp weer na lange tijd, we hebben deze ronde een terugplaatsing gehad van een embryo die nog ingevroren was van onze vorige ivf poging, in een natuurlijke cyclus. nu heb ik getempt, en zit nu op 11 dpo, en 7 dagen na de terugplaatsing. zo'n eskimo kan al innestelen vanaf dag 1 tot 3 dagen na de terugplaatsing. zou je dan nu al iets aan mijn temp kunnen/moeten zien? jullie zijn ondertussen de experts ik heb lang getempt, maar lig er echt weer even uit,haha. wilde even jullie mening weten eigenlijk... verder allen veel succes ! hopelijk snel zwanger allemaal! mijn kaartje: Uploaded with ImageShack.us
Ik ben niet zo'n expert Wies, maar wat spannend zeg! Je kaartje ziet er wel mooi stijgend uit. Ik duim voor je! Nog een paar dagen en dan kan je testen. Lily, ik hoop dat ik nog op tijd was. Ik koester sowieso niet veel hoop wat spontaan zwanger raken hoor, gezien PCOS. Maar goed, het kan altijd. Gewoon afwachten dus
Temp vanmorgen hier was 36.8 was iets later wakker, maar weet nu niet of dit voldoende stijging is voor eisprong x
heb ff zitten lezen het kan dus wel met 0.2 Ovulatie zorgt voor een stijging van je temperatuur. (0.2°C - 0.5°C) Deze kleine toename zie je binnen 48 uur na de ovulatie
Volgens mij is mijn ei ook geweest gisteren...dag voor en dag na eisprong flink geklust dus hoop maar dat de trage spermazaadjes hun weg vinden... We hebben 26 april een afspraak bij de fertiliteitsarts..ben benieuwd.. @Onewish: vlg mij is je eitje ook geweest
One en Pinda.. nu maar wachten he? Spannend. Ik duim hier stiekem ook nog. Dat ene kleine deeltje van mij dat weigert te geloven dat het niet gaat lukken.
Mwah ga er toch wel vanuit dat ik ongi wordt maar je blijft hoop houden, is ook goed maar die teleurstelling is zooo groot! Heb trouwens steeds een LF van 9 a 10..is dat wel lang genoeg om zwanger te worden? Ik moet nog onderzocht worden..weet nu dat mijn vriend niet zo'n denderend zaad heeft dus hoop niet dat er iets met mij aan de hand is..word er best wel zenuwachtig van eigenlijk..
Ja idd wel hoop blijven houden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... over lf heb ik geen verstand eigenlijk de 1 zegt 10 ,11 de ander 12?
Ik weet het niet Pinda. Het kan zijn dat de LF te kort is dan, zodat het eitje geen kans heeft om in te nestelen. Maar eerlijk gezegd.. geen idee. Ik hoop echt dat het jullie -ev met hulp van Fertiliteitsarts- gauw gaat lukken!