Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Seth; gelukkig, dan ben ik wat die testen betreft dus niet de enige die zijn vraagtekens heeft.

Pinda, meid, dat is even flink balen zeg! Knuffel!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ik ben ook eens even in mijn test verleden gedoken....:p
    en ik heb wel eens met die getest, maar ook een lijntje gehad (wat ik niet vals posi mag noemen want dan had ik ruzie;)) bleek een indroger te zijn.....:( Vandaar dat ik ze NOOIT meer gebruikjt heb. Stom want andere zijn dr weg van....:(

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Jeetje meis.... Wat ongelovelijk rot is dat om te horen! Hoe is je mannetje zelf eronder? Ik denk dat ze indd tips gaan geven als(dat was bij forum dinnetje van mij dan tenminste, misschien heb je dr wat aan)
    - losse boxers, losse broeken
    - geen (warme) laptop op schoot
    - niet de benen over elkaar
    - Geen te warme bad
    - roken, alcohol (veel), medicijnen
    - niet te veel zitten

uhmz geloof dat dat het wel was:)

hele dikke knuffel voor jou!

4. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Onewish,ga voor je duimen voor mooi eitje..;) En nogmaals proficiat..;)

Pindakoek, balen meid, ik heb bij mijn eerste ook bij een fer.arts gelopen ivm schildklier(dat kwam er toen uit). Ze gaan je nu wel helpen..dat is fijn..dan weet je beter hoe je er aan toe bent. Jammer dat jullie die mallemolen in moeten meissie..maar e krijgt nu wel hulp en ze weten tegenwoordig gelukkig heel veel. Sterkte.

Unox,tsjaa...lijkt idd een indroger omdat hij niet evenbreed als de testlijn is...en nu ik je kaartje zo bekijk zie ik idd wel in dat je ei later kan zijn geweest. Hopelijk ben je dan nog wel optijd geweest met klussen?

All..tsaa als ik na het wknd nog zo sterk het gevoel heb dat het niet goed is ga ik idd bellen...is volgens mij ook best laat..bij 8.5 week pas voor het eerst naar vk...:(:(

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden, ik breek even in,
    temp weer na lange tijd, we hebben deze ronde een terugplaatsing gehad van een embryo die nog ingevroren was van onze vorige ivf poging, in een natuurlijke cyclus. nu heb ik getempt, en zit nu op 11 dpo, en 7 dagen na de terugplaatsing. zo'n eskimo :) kan al innestelen vanaf dag 1 tot 3 dagen na de terugplaatsing. zou je dan nu al iets aan mijn temp kunnen/moeten zien? jullie zijn ondertussen de experts ;) ik heb lang getempt, maar lig er echt weer even uit,haha. :)
    wilde even jullie mening weten eigenlijk...
    verder allen veel succes ! hopelijk snel zwanger allemaal!
    mijn kaartje:
    Uploaded with ImageShack.us

6. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik ben niet zo'n expert Wies, maar wat spannend zeg! Je kaartje ziet er wel mooi stijgend uit. Ik duim voor je! Nog een paar dagen en dan kan je testen.

Lily, ik hoop dat ik nog op tijd was. Ik koester sowieso niet veel hoop wat spontaan zwanger raken hoor, gezien PCOS. Maar goed, het kan altijd. Gewoon afwachten dus ;)

7. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Wow! mooi verloop! Hopelijk heb je straks een positieve test in je handen! :)

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Temp vanmorgen hier was 36.8
    was iets later wakker, maar weet nu niet of dit voldoende stijging is voor eisprong
    x

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    heb ff zitten lezen het kan dus wel met 0.2

Ovulatie zorgt voor een stijging van je temperatuur. (0.2°C - 0.5°C) Deze kleine toename zie je binnen 48 uur na de ovulatie

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gisteren had je een mooi dipje Wies. Spannend weer hoor!!!! een broertje of zusje voor Sam

11. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik had weer lage temp. Zigzag-schommeltemp. ;)

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    volgens mij is mijn ei geweest :D

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Volgens mij is mijn ei ook geweest gisteren...dag voor en dag na eisprong flink geklust dus hoop maar dat de trage spermazaadjes hun weg vinden...:(
    We hebben 26 april een afspraak bij de fertiliteitsarts..ben benieuwd..

@Onewish: vlg mij is je eitje ook geweest ;)

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks meid!
    Ik denk de joue ook :D:D
    Spannend hebben we bijna dezelfde nod ;)

15. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    One en Pinda.. nu maar wachten he? Spannend.

Ik duim hier stiekem ook nog. Dat ene kleine deeltje van mij dat weigert te geloven dat het niet gaat lukken.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mwah ga er toch wel vanuit dat ik ongi wordt :( maar je blijft hoop houden, is ook goed maar die teleurstelling is zooo groot! Heb trouwens steeds een LF van 9 a 10..is dat wel lang genoeg om zwanger te worden? Ik moet nog onderzocht worden..weet nu dat mijn vriend niet zo'n denderend zaad heeft dus hoop niet dat er iets met mij aan de hand is..word er best wel zenuwachtig van eigenlijk..:(

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja idd wel hoop blijven houden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... over lf heb ik geen verstand eigenlijk de 1 zegt 10 ,11 de ander 12?

18. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik weet het niet Pinda. Het kan zijn dat de LF te kort is dan, zodat het eitje geen kans heeft om in te nestelen. Maar eerlijk gezegd.. geen idee. Ik hoop echt dat het jullie -ev met hulp van Fertiliteitsarts- gauw gaat lukken!

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Heb een nieuw topic gemaakt met de vraag over de lengte van de LF..ben benieuwd...

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Thx ja hoop het ook!

Deel Deze Pagina