Gefeliciteerd met je zwangerschap! gisteren had ik een overleg..vroeg een vrouw van een andere instantie: ben je zwanger? Ik zo: nee was het maar waar! Ze zei: oh ik dacht het te zien. Ik zei: volgens mij ben ik alleen maar dikker geworden.. kan er nu wel weer om lachen maar kon gisteren mijn tranen niet inhouden....
@pinda: sommige mensen zijn zo bot erin he... flap uiits... maar het lijkt me nog te vroeg om dat te kunnen zeggen voor een buitenstaander innesteling is waars. nog niet geweest... maar wat zou het gaaf zijn als het deze ronde WEL zo is @MM1981: WOW! dat is leuk en bijzonder ook Gefeliciteerd! @Onewish: Spannend iets ook meid.. ik had het vorige week met een kindje van mijn werk (mijn favo kindje) ze zei vanuit het niets met dr handje op mijn buik: zit er een baby in je buik? Ik schaamde me dood want stond een ouder bij. Maandag kwam ze weer, handje op mijn buik, oohnee nou is de baby weer weg... (ik vermoed dat ze mijn wijde witte blouse met riem eromheen wat flinker vond en daarom dat zei, want gister had ik een strakke broek en topje aan en toen zei ze dat het niet zo was hihi... Lief kindjes, heerlijk eerlijk @Ricmar: hihi... ze zei het al! ik ben benieuwd of ze hem ziet, en of dat de ooievaar dan de weg kan vinden.... @ALL: ik twijfel beetje met mijn heup, de ergste pijn scheuten zijn weg, maar ik heb nog wel steeds last, ook als ik niks doe.
@All: temperatuur is weer een graadje gestegen. Mijn handpalmen zien gewoon rood, ben duizelig en heb soort van menstruatiepijn...
329b16 Ovulation charts on FertilityFriend.com meiden.... even een twijfel momentje in mij hahaha....*schaam* FF geeft aan dat als mijn temp nu omhoog gaat komende 2 dagen dat ik ei "pas" dag 13 gehad heb... maar als we dan dag 12 alleen de ochtend geklust hebben zou het dan wel voldoende geweest zijn? (en natuurlijk wel ook dag 9,10,11 ook hoor hahhaa)
groot gelijk.............!!! het moet juist duidelijkheid brengen..... hou er hier ook mee op.... eerst een nachtrust krijgen...
..... daarom vraag ik zoiets nooooooit aan iemand... heb zoiets van als het zo is dan: A. zeggen ze het zelf wel als ze dat willen... B. zie ik het op geven moment wel.... knuffel,.....
Kan zeker voldoende zijn hoor! Zie mijn kaartje. Had alleen op dag 11 en dag 14 (in de ochtend) geklust. Ei op dag 16. Hoop dat je temp nu ook echt omhoog gaat dan
Hoi! Nou mijn temp is gwn weer hetzelfde 36.8 Hij moet toch echt eerdaags omhoog gaan hoor begin echt te twijfelen ...! xx
vorige maand hadden we het er nog pver dat jij altijd zo lekker hoog zit en nu.... 36.8 is voor jou indd erg laag... wie weet.... is het wel posi? stijgt hij voor 10dpo nog flink
idd .. Dus t kan nog ? dat ie nog gaat stijgen ? ik zie niet echt van die kaartjes op dit forum heb al zitten zoeken daarom twijfel ik zelf zo!
Of hij echt geweest is kan ik natuurlijk niet zeggen... maar als hij geweest is kan hij best nogh gaan stijgen hoor... ik had het ook alleen toen steeg hij "al" op 6dpo. Dus even afwchten zul je helaas moeten.... net als ik we trekken erlkaar er wel doorheen
Hoi hoi, Was ik weer, druk druk om het echt bij te houden hier haha. Maar mn temp stijgt nu al 3 dagen met 0.1 graad per dag en zit nu op dag 18 snap het niet, met mn ei gaat hij gelijk 0.3 graden omhoog niet zo...?? Heb het een meid op een ander forum gevraagt en zij zegt dat ik waarschijnlijk afgelopen zondag mn ei heb gehad maar ze wist het niet zeker. Want mn temp is daarna wel omhoog gegaan maar stapgewijs. Hebben jullie dit al eens gehad? of is mn ei nu nog niet geweest (heb altijd mn ei rond dag 14-15 heb hem anders nog nooit zo laat gehad)