hihi,, ik ken het! Ik wil altijd precies weten waar ik aan toe ben, anders word ik ook erg onzeker! niks om je voor te schamen
zal zo als de kids op bed liggen nog testje wagen anders blijf ik het me ook de hele avond afvragen. manlief gaat zo nog een voortukkie doen
Ohh ik herken t echt heel erg dat heb ik ook vaak deze ronde eerdere rondes ook wel , maar nu toch vaker raar gevoel ehh...
oke, ja hier ook vage klachtjes, ben benieuwd! duim voor je! maar mijn temp vind ik echt aardig laag voor mijn doen...?! nja we zullen zien! ben wel erg nieuwsgierig heb nog niet eens een testje gewaagd hihi das heeeeeel wat voor mij haha
ahahha ik ben ook z'n tester echt vreselijk. Als goed is moet morgen mijn temp morgenochtend hoger zijn dan 36.3 kijk maar op me temp kaartje
haha ja hier ook altijd vroeg te testen maar denk ook omdat ik er deze ronde niet echt vertrouwen in heb vanwege me temp die best laag blijft/is. Oke! spannend ik hoop t! ben benieuwd morgenvroeg!
Go one, Go one! Goed bezig met je niet testen! Even af laten hangen van je NOD! Goed bezig lieverd!!! ik heb eink nergens last van alleen beetje nat van onder vandaag*bloos* en dan net dat vage... nu naar een lekkere douche is het weg! spannend weer he ik zit pas 7dpo, jij bent al bijna zover
hahahaha thanks bbtje!! ik hoop dat t raak is maar je ziet t ben er niet zo mee bezig deze keer he goed bezigggg... ihhihiiih enne 7 dpo ben jij he toen had ik ook die waterige drap in me slip met sliert slijm dagen erna wel wat afscheiding gehad maar niet zoveel als 7dpo! duim voor je chicky
one, one, one je temp?? ik ben zo benieuwd hahaha.. mijn temp is al aan het zakken Rare ronde dit hoor! Normaal ga ik vanaf een dpo of 7 de lucht nog lekker in.. maar zit vandaag al aan de 37.0 graden... als dat maar goed gaat...
hihi wij kunnen ook niet zeggen of iets wel/niet goed is. Maar als hij nu 2/3 dagen verder stijgt dan zou je ei geweest kunnen zijn! Ik hoop het zo voor je Mijn duimen draaien dt hij nu lekker verder gaat stijgen.
Dank je wel BB. Ik moet ook eerlijk toegeven heb nooit echt een hoge lichaams temperatuur vanmezelf. In het ziekenhuis hebben ze me tijdens de zwangerschap wel eens gemeten op 36.2 via het oor dan
Zijn dingen die ook mee spelen indd... de eerste 2/3 rondes van tempen zijn echt verkennen en ontdekken... daarna ook nog wel, maar kun je al aardg zicht krijgen erin hahaha.. succes
@All: gisteren naar fertiliteitsarts geweest. Was een goed gesprek. Hij heeft inwendig onderzoek gedaan en slijm etc. van mijn baarmoedermond afgenomen. Alles was goed bij mij gelukkig! Zag al dat er eitjes aan het rijpen waren voor de volgende ronde. Als ik ongesteld ben moet ik bloed laten prikken en een week na de eisprong moet ik bloed laten prikken. Ook moet mijn vriend nog een keer sperma inleveren. Waarschijnlijk word het IUI en geen IVF of ICSI. Het zaad is te goed voor IVF of ICSI maar weer te zwak om snel spontaan zwanger te worden, het zou nog wel kunnen maar de kans is klein (zoals het zaadonderzoek er nu uit ziet). spannend allemaal...!
fijn nieuws pinda! En ook toch wle fijn te horen dat de zaadjes te goed zijn voor... IUI spannend! ik denk dat wij daar ook in gaan dadelijk... hoop dat het snel in gang gezet word nu voor jullie!
Fijn dat het er bij jou iig goed uitziet. En dat het zaad te goed is voor IVF of ICSI! Hoop dat er dan snel actie ondernomen gaat worden. Heb je er wel een beetje rust/goed gevoel bij??