ik hoop dat me lichaam het zelf nog keertje wilt laten zien dat we de spuiten niet nog een keer nodig heb en anders is het niet anders. Kan ik niet zeggen dat ik het niet geprobeert heb
Nou ja.... niet liegn: er is wat gerommel in me buik laag onderin, maar dat is er elke ronde bij mij helaas....
het afwachten is indd vervelend, en zeker als je niet weer waar je op wacht, en na welke datum je toe moet leven....
hoi ik ben dr ook weer even nog steeds geen ongigevoel , heb ik meestal wel al een dag van tevoren... heb helaas vandaag geen testjes kunnen halen, morgen uit me werk ga ik langs de stad dan ben ik ook 14 dpo en kijk me temp ook even aan morgenvroeg wel iets eerder tempen omdat ik moet werken. xxx
nou idd ik ga nu gewoon van over 2 weken uit en dan zie ik het wel. dus me banner klopt van geen kant. ( zoals gewoonlijk) Maar test gewoon wel ff door
Ik heb nu VIP dagen op FF maar hij geeft als testdate aan 3 mei komt omdat ik eerdere cyclussen natuurlijk lange cyclussen had...? en hij geeft ook aan nu 5,4,3,2,1
mischien ben ik nu wel een zeikerd hoor (sorry) maar het is nu de bedoeling dat me temp weer omhoog gaat?
nee joh gekkie je bent hier toch om advies te vragen ja je temp moet weer hoog worden! dan geeft FF een kruis aan als hij 3 dagen hoog is/blijft
We hopen dat je straks een (nog grotere) zeikerd bent.... hahahaha..... (ben echt in flauwe bui, sorry...) ennuhhh jah...