heb je nog urine bewaard? anders nog eens 1 idd met minder urine en anders morgen met ochtend urine.. spannend!!!!!
Nou ik geloof t ook nog niet hoor wil eerst nog wel een paar van die testen zien! nu issie weer wat lichter ?!!! snap er niks van die test word met de minuut steeds anders ?!!
ziet er goed uit zeg :d Maar idd met ochtend urine en 4 druppels dan komt het helemaal goed. Stuiter hier helemaal mee
Ja ik doe gwn morgen weer met ochtendurine, de vette streep die er net stond is nu weer wat vager en lichter, je zeit hem wel en hij's roze maar ben nog niet overtuigd...
ik denk dat je teveel urine gebruikt hebt (inderdaaad) en dat je veel te snel een foto gemaakt hebt dat hij nog niet goed opgedroogd was! Daarom veranderd de test nog.... ik ben reuze benieuwd naar morgen meid! xxx heb je kwaaltjes dat je zelf denkt : ja kan raak zijn?
Nou ja ,, uhmm honger!! opgezette buik aparte steekjes/krampjes spierpijngevoel verder niet echt .. ja me buurjongetje zij heb jij een baby in je buik? dat vond ik ook zo raar maar idd ik wacht t nog even af voordat ik weer helemaal hoteldebotel ben!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums6495-picture36194.html ff snel gemaakt hoop dat jullie hem nog zien ik hier thuis wel
ik zie wel iets... maar moet ik heel goed kijken! Maar ik denk (en hooop zo) dat we morgen een duidelijkere van je te zien zullen krijgen ben benieuwd!!