Onewish, spannend zeg! kan je foto helaas niet zien maar je temp is super!! Hier op 9 dpo en mn temp is mooi hoog! kwaaltjes zijn er ben al sinds het weekend een emo tijdbom, kan overal om janken en mn humeur is echt op zn diepte punt kan echt niks hebben. Bij mn jongste had ik dit ook zo enorm erg was echt een hormoonmonster. En heb ineens last van afscheiding dat heb ik anders alleen rond mn eisprong meer niet... We wachten nog af want het kan nog alle kanten op gaan maar vind het nu wel erg spannend!
ik ook 9dpo jij ook testen dus 3 mei?? ik heb t zelfdde, erg nat veel wittig dun spul normaal niks tot dag van ongi... en ook mannetje zegt al 3 dagen dat ik een te kort lontje heb... elke avond zegt hij dat, en ik merk het ook, en dan voel ik me schuldig hahaha... maar ben wel benieuwd of dat wel van zw.kwaal komt, ff nod afwachten... anders moet ik dr toch ns wat aan gaan doen spannend voor ons saampjes
Babyboom dankje meis, ben nog niet helemaal happy hoor wil eerst nog donkere testjes zien ...en dan nog een cb digital hihi
hoelang duurt zo'n ouderavond?? vriendje werd net onverwachts ook opgehaald hij dacht dat ie morgen moest autorijden maar de beste man stond net al voor ons huis hiihihi
het is met thema pesten 2uurtjes krijgen we betaald dus ik hoop dat we ook maar 2uurtjes er hoeven zijn! dat ik h10 thuis ben weer! alles lijkt me tegen te zitten whahaha.... ik heb tandpijn als er iets koud op komt sinds het eten... net met tandenpoetsen ook al! hihi snel slapen dan is morgen alles over (hoop ik ) en morgen jou test dik posi
Bezigbijtje, he jij ook 3 mei testen grappig maar wel leuk om gelijk te lopen Jij hebt dezelfde kwaaltjes dus, en jou temp is ook goed hoog joh! spannend voor ons allebei dus. Durf ook eigenlijk geen hoop te hebben eigenlijk maar stiekem ben ik zo hard aan het duimen haha. Ik voel me ook zo enorm schuldig dat ik niks kan hebben, maar het gebeurt gewoon voordat ik na kan denken zit ik er gelijk bovenop met commentaar En jank om de kleinste dingen jeetje er hoeft maar iets te vallen of mis te gaan en hoppa daar zijn de tranen, echt zwaar irri joh.
Oke, bah nja je krijgt betaald dus das wel beter! nou dat hoop ik ook hoor meid! mja begin nu alweer te twijfelen hij was zo donker en hijs toch weer lichter geworden je ziet echt wel een roze streepje mja ik heb dat vaker gehad zo'n streepje dus ben nog wel afwachtend hoor! alleen dat donkere heb ik nog nooit gezien zo donker! pfff heb de zenuwen nu al voor morgen!
Dito....en dito...... net of mn kop "vast" zit...en het zelfs op mn tanden drukt.... (moet vooral niet bukken...)
O meid ik zie je streepjes hoor!!! Geweldig. ik hoop dat die morgenochtend een stuk duidelijker is!!! Je kaartje zag er ook best hoopvol uit!! Spannend!!
ben benieuwd hoe ons verloop zal zijn meid, samen op roze met one dat lijkt me wel wat en unoxje die komt er ook nog bij ouderavond was lang! 2.5uur maar erg nuttig dat wel.