Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door kim1990, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ff ziet geen ei in je kaartje, en als die nu zakt kunnen wij het ook niet echt weten/ zeggemn waarom enzo. Stel dat je ei geweest zou zijn kan er trouwens altijd nog wel n da.ling zijn. En dat zou dan wee van een inn. Kunnen zijn maar dat hoeft niet. Inn.dalin weet je pas als je weet dat je zwanger bent vaak.... Iik blijjf je 4posi ovutesten ook raar vinden hoor.... Even kijken wat die morgen doet? Knuffel voor lieve jij

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Temp 37.10 weer..... 12dpo... Heb maar van 1.30 tot 7.30 geslapen dus nog best hoog... En dan zit ik weer te denken he.... Zou die dan hoger geweest zijn als ik normaal geslapen had (van h11 tot 7u) *bloos*

3. ja idd is ook vreemd.
    Maar nou zijn ze wel flink negatief. Dus ben gestopt met de ovulatie testen.
    Maar op andere temp kaartjes zie je allemaal z'n rode streep door het midden enzo en dat heb ik ook niet.
    Mischien vul ik hem niet goed ofzo.
    Ik wacht het af.

Dinsdag telefonisch consult met de gyn zal het eens vragen denk/

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    die rode streep (kruis) is als ff je ei gevonden heeft en er zeker van is. Een stippelkruis krijg je als ff denlkt een ei te vinden maar twijfelt.... Na wat ik zie vul je hem goed in hoor lieverd....

5. oke apart hoor.
    maar ik vul ook niet alle gegevens in.
    Mijn engels is niet altijd even denderend ahahah

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

voor zover ik zie doe je hetzelfde als mij:
    temp invullen (eventueel met temp tijd) en je vult je afscheiding in en je ovutesdten... dat doe ik ook alleen...;)

7. oke apart.
    maar ik heb ook pco was eigenlijk verbaasd dat ik überhaupt een positieve ovulatie test had.
    Ik heb van 2005 tot april 2007 getempt ovulatie testen gebruikt tot aal IUI toe om zwanger te raken. en in die periode van ovulatie testen geen positieve gehad van mezelf

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Maar 4 dagen posi is ook bijna niet mogelijk, dus daar klopt ook iets niet, dus weet niet zeker of hij dan wel echt gesprongen is.... je hebt misschien wel je piek gehad maar dat hij niet heeft kunnen springen? Dat lees ik wel vaker hier op forum!?

Maar ik zou het indd eens voor leggen bij hun hoor.. want jeetje dit is niet fijn zo, onzekerheid sucks!

9. nou ik word er ook echt niet goed van om eerlijk te zijn ahahahah

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    senna ik demk dat door je pco er wel eitjes rijpen en willen springen , maar dat het niet lukt, ik zie het namelijk niet terug in je kaartje,
    Ik zou met gyn overleggen , want als je al weet dat je pco hebt wordt dit ws zo zonder medicatie een lange weg...

BB spannend kaartje hoor (maar ja ik weet die kennen we )

11. rot pco ahaha.
    weet dat ik het al jaren heb hoor maar ja omdat me dochters toch ook nog tussendoor kwamen zeg maar had ik even gehoopt dat het nou ook zou lukken.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja ik vind het ook spannend hoor! Ik heb meestal 13dpo de laatste rondes de daling pas... of 12dpo een mini daling om 13dpo verder te zakken... dus morgen durf ik pas hoop te hebben als die hoog is:)
    Maar nog zegt mijn gevoel van niet hoor... en die zal dan vast wel kloppen...

13. mijn duimen draaien voor je BB

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

dankje;)

15. nou dames.

me klomp breekt hier gewoon echt.
    Heb net toch voor de nieuwsgierigheid ovulatie test gedaan en gewoon weer positief he grrr.
    wat heb ik toch een rot lijf

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

daarom zei ik dat al.... dat hij waars dus indd niet heeft kunnen springen. Ik zou als ik jou was even stoppen met tempen en testen en even je gesprek met de arts afwachten want zo maak je jezelf alleen maar gek voor niks... want je weet met pco ook gewoon erg moeilijk wanneer, of, hoe en wat....

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hmmm... de ongi rugpijn komt al vollop aanzetten!!:(

18. pfff misschien heb je wel gelijk thanks.
    wil jullie ook niet al teveel lastig vallen :(

19. ow balen BB hopen dat het niet doorzet

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Je valt ons niet lastig, daarvoor is dit topic toch;)
    maar daarom zei ik het ook niet hoor! Ik zeg het voor je zelf, rust en even geen onduidelijkheid!

Deel Deze Pagina