Hey Ricmar, tijdje terug ging even spieken hoe het hier gaat maar dat was bij mij mijn ALLER 1e symptoom dat ik zwanger was deze zwangerschap! Wil geen eventuele valse hoop geven, maar veel meiden die ik spreek hier op zp hadden dit als een vd eerste symptomen Spannend gun het jou zoooo erg!!!
Me schildklier is volgens mij wel in orde hij is namelijk gecontroleerd. Als het lukt wel ja want de gyn waar ik heen is niet heel makkelijk. Nee dat is zo ik zie en hoor genoeg meiden met overgewicht die zwanger zijn geraakt.
Na 12 lange weken (zonder de eerste 4 dan zeker super goed het zat me niet mee, ik heb Ischias loop bij fysio, extreem misselijk overgeven daardoor niet kunnen eten en afvallen en aan de Emesafene, hartklopping te veel melkproducten ijzer te kort aan de Floradix noem het maar op hahahaha maar NU sinds een paar dagen gaat het wonderbaarlijk goed! Gister mooie nekplooimeting gehad, kon niet beter zei ze minimum is 1 en ik had jawel 1 hahahaha dacht dat max 2.5 was dus helemaal blij! Zie dat je een donor hebt wat fantastisch nu echt op het wachtbankje!! Sorry als het oud nieuws is maar lees hier ook nooit meer eigenlijk. Nou ik duim voor je lieverd!
Hey Kim wat leuk jou hier te treffen ja hard he hoe gaat het met jou? En je zusje ook een goede echo gehad? Super leuk dat je tante wordt
zeker weten van niet... en ik kan het zeggen de Geertgen kliniek hanteert volgens mi geen bmi grens... dus misschien kun je daar ook eens kijken Kim
ik heb licht overgewicht, mijn BMI was 27 (nu door afvallen 26.4 nog... maar moet dus onder de 25 zijn (volgens mijn dieetist is bij mij (cup C telt ook mee) 24 perfect.... dan weeg ik 75.5 ik weeg nu nog 78.3 (ben 24ste begonnen met afvallen dus en woog toen 80.3) Zelfs bij mij zag ik de ass. van de gyn al kijken toen ze me gewicht zag, en dan ben ik niet eens te dik! Man kan ik wel eens kwaad om worden hoor, ern zijn genoeg flinke mensen (vind dik zo gemeen klinken) die ook gewoonz wanger worden hoor!!!
inderdaad zeg... wat is nou 5 kilo... wij hebben gisteren de echo gehad en hier komt er een derde mannetje bij!
bah heb nu al buikpijn @lily ja we zijn sinds vorige maand gestopt wegens prive omstandigheden, maar ik hou me cyclus wel bij @debende denk tussen dag 11 en 16 haha
@marloes leuk een mannetje @bb nou wat raar zeg ik heb best wel veel overgewicht en toch zwanger geweest.
Ik ben overal wel te treffen haha Ja hier gaat het goed we hebben nu een beetje rust maand zeg maar niet te veel mee bezig zijn. Me zus heeft zeker een goede echo gehad donderdag heeft ze er weer 1 Vind het ook erg leuk kan haast niet wachten haha!!
Nou ik vind het echt meevallen hoor meis! Dat ze daar over beginnen te zeuren zo is het ook bij me zus geweest ze was misschien ook net 5 kilo te zwaar en er werd doodleuk gezegd ja je bent veeeel te dik Ben zelf altijd 90 geweest en nu 121,5 :x Maar het grootste gedeelte kwam door stress en een klein beetje door eten Ben niet zo'n stress eter gelukkig
Meiden even een vraagje. Hebben jullie dit ook vlak voor de eisprong ben ik zoo misselijk ik hoef dan echt niks te hebben want dan sta ik op het punt van overgeven blegh! En dan is het pas 3 dagen na de eisprong weg. Word er langzamerhand gek van!
Wat vervelend dat je door de stress zo bent aangekomen Ik ben een "kleine" eter en doordat ik vooral van het avond eten amper tot niks naar binnen krijg kom ik regelmatig wat aan... want snoepen,roken en alcohol/fridrank hebben we niet eens in huis ik heb 6jaar terug wat aan me buik gehad wat ze niet weten wat, en maand niet kunnen eten, alleen soep en drinken de rest kwam alles dr uit Daardoor is me maag zo verkleind dat ik heeeel snel al vol zit... meidren ga met de hond lopen en dan werken! liefs