nou meiden heb me kaartje toch even aangepast zo ziet t er voor mijn gevoel ook beter uit nog even wachten dus! Pfff jeetje snap er zelf ook even niks meer van hoor..
Hoi meiden, eerst richt ik me even naar die lieve one.. Ik heb de hele tijd (zoals je weet) de gedachten gehad dat het indd later was je ei.. ik wilde je erin niet teleurstellen daarom maar 1x genoemd Maar je typte eerder ook al dat je al vaker streepjes had en dat het niet raak was, toen zei je nog: volgens mij plas ik streepjes. Ik vind het wel vreemd hoor dat je elke keer streepjes plast, of er zal dan iets zitten/gezeten hebben of de testen slaan bij jou verkeerd uit? Er staat wel dat je echt niet meer na die tijd moet aflezen, en dat gebeurd toch wel regelmatig dat je erna nog foto maakt... Ik hoop dat je bij de huisarts komt en posi nieuws krijgt , en zo niet, alles is nog mogelijk als je indd op 9dpo pas zit! Komt goed, dat voel ik @ALL: hier heerlijk dagje gehad met de kindjes op me werk, donderdag weer zo'n lekker dagje en dan maar weinig kids! Heb er nu al zin in Wel flink ongi geworden.... 20mei gaan we naar de gyn toe, ben erg benieuwd wat ze dan gaan zeggen/bedenken/doen... Helaas is dat wel NA me ei... (ei tussen 13&16mei) dus deze ronde gaan we zelf nog afwachten Hoop wel echt dat ze daarna snel din dgen ondernemen hoor! Wil gewoon echt zwanger worden, ben er eerlijk gezegd beetje klaar mee die ongi elke keer hahaha.... Achjah.. ook bij mij komt het goed, ooit!
BB erg knap hoe je ermee omgaat! Die rust zal in je voordeel werken. Hoop dat het met een klein beetje hulp van het ziekenhuis mag gaan lukken!
Ja idd.. je had dus toch gelijk bbtje! Ik ga ff snel soepie eten, waren in de tuin bezig dus vandaar! Nou tot zoo! xxxx
Dankje bb nogmaals voor je lieve reactie meis! Ja na die tijd maak ik wel es fotos want iemand hier zij dat je streepje dan beter opdroogd en kan je ze beter op de foto zetten en dat klopt ook wel, alleen ja dan zit je wel na de afleestijd.. maar daarvoor in de tijd staat er dat zelfde streepje? nja kv komt er hier denk ik nooit meer in! maarja ze zijn zo lekker goedkoop he...
ik heb dat met madcare testen, zie ik altijd licht streepje op.. en dat maakt mij onzeker, ook al vinden andere ze geweldig. Die zal ik neit snel meer kopen Helaas (haha) zijn de 2v5 van mij tot nu toe altijd nog spierwit gebleven....
Ik kan er zelf indd echt erg goed mee omgaan net, heb net mijn moeder gebeld en gezegd dat ik ongesteld geworden ben en 20mei naar de gyn toe moet weer. Wel raar zo de eerste keer dat te kunnen vertellen nu, maar ook fijn! Heel fijn! Ik zei al tegen haar, wel jammer dat we nu pas in juni de samenlevingstest kunnen doen en dat we dan waars. pas in JULI eventueel kunnen gaan beginnen aan IUI. Mijn moeder zei al: wie weet raak je nog spontaan zwqanger, ik zeg nou die hoop is weg hoor. Daar geloof ik echt niks van. Misschien dat dat ook wel goed is, dan kijk je niet meer zo uit naar je nod, en je bent niet zo met je ei bezig enzo.... ik ga ook stoppen met tempen en testen. Ik weet wanneer me ei komt aan me nattigheid en dat s voldoende, seksen doen we toch wel we gaan het zien....
Oke, nja dan zal ik dat wel hebben met die van kv dn Flutdingen! Nja.. of ik moet die lichte streepjes voor lief nemen en pas geloven als die echt knalt!! Mja door die lichte streepies krijg ik altijd weer hoop he! Nou dan gaan we maar weer duimen voor zondag wel apart he als het nu raak zou zijn dan al die dingen op speciale dagen: Met Pasen mijn eisprong Met Moederdag nod dag Met Vaderdag belangrijkste organen gevormd Met 1e Kerstdag mag je thuisbevallen. Mja ik zal niet teveel gaan hopen want dan zal het een tegenvaller zijn .. ga nu weer lekker nuchter verder want heb geen testen meer en die ga ik ook niet halen morgen bloedprikformuliertje halen, zondag nod.. en maandag bloedprikken als ik dan al niet ongi ben!
kom even de meiden hier knuffelen. Sorry dat het vandaag rustig was omstreeks mij maar de pups zijn er al onverwachts. One ik heb ook vaak van die streepjes en bij mij komt dat door de pco liggen je hormonen helemaal in de knoei. BB ik hoop dat ze je in het zh een handje kunnen helpen als zou in die tussentijd spontaan zwanger raken natuurlijk helemaal mooi zijn. nogmaals hele dikke knuff voor jullie. Voor me zelf vandaag enorm grote boobs en witvloed waar je u tegen zeg. De gyn wil nog wachten op een brief die nog niet binnen is v oor definitief behandelplan. echt zwaar verdrietig was ik
BB: Balen zeg.. hopen dat de IUI jullie een kindje brengt. One: spannend! Ik zie de streepjes wel en dat zou met 9 DPO kunnen. maar goed, het is gewoon afwachten, once again. Hier op dag 48 en geen enkel teken van iets. Af en toe een steekje. That's all. *gaaaap*
Vandaag zit ik op 3 DPO. Wanneer zou ik kunnen testen? FF geeft 18 mei aan. Oh... ik ben gewoon te ongeduldig.
@BB: Toch fijn dat je redelijk snel bij de gyn. terecht kan ! Al hoop ik voor jou en voor mij nog op een spontane zwangerschap! Ik temp. nog steeds..moet ook want ik moet een week na mijn eisprong weer bloed prikken en ik denk dat een temperatuurmeting nauwkeuriger is dan die ovutestjes..en het kost je geen geld! @Onewish: hoop dat je gewoon zwanger bent hoor meid! @Senna: spannend..al zie ik dat je temperatuur een beetje een beetje een wirwar is haha..
Goede morgen dames Senna nou hoog houden die temp hier is mijn temp nog netjes, test te licht voor foto