ok dat klinkt goed die stenen zijn max 12 euro en ze verkopen ook kettingen (die had ik nog niet want draag geen kettingen) had laatst bergkristal voor mijn jongste gekocht die was 6,95 euro voor zijn exceem. dus zijn echt niet duur. las ook in mijn boek dat als je de rookkwarts,jaspis,maansteen,jade en rozenkwarts aan een ketting draagt dat het sterker is en dat je die een nacht in water kan leggen en de volgende dag het water samen met je partner drinkt. maar ja heb het bij de rookkwarts gehouden en heeft denk wel zn effect gehad. ik ga em als ik bevallen ben (als ik echt zwanger ben) neutraliseren en aan mijn zus geven.
zo dat is echt geen toeval hahaha Ik ga denk ook de maansteen halen, lees net dit: de maansteen is de steen die ook onheil tijdens de zwangerschap en de bevalling op afstand houd. dus deze ga ik dan vervangen met de maansteen
ik draag hem nu nog elke dag durf hem niet af te doen... in 2009 had ik hem net gekregen was toen direct zwanger. dat liep helaas mis. nu dus maar op advies weer opgeladen .. en zie...
Hihi ik klink misschien heel dom, maar wat bedoeln ze daarmee?? gewoon voor het raam leggen als je hem gekocht hebt voor je naar bed gaat? en dan de dag erna kan je hem omdoen? of moet dat perse met volle maan of wat?
nee wel als de maan wat sterk is, tenminste dat heb ik gedaan.. maar als er maar maanlicht is idd, en gewoon voor een raam
Goedemorgen dames. hier is helaas temp gedaalt alweer Ricmar fijn he om het hartje zelf te vinden en dan te kunnen luisteren wanneer je wilt. Maanstenen hebben we ook samen met nog hele rits van die stenen. manlief die kan er reiki meegeven enzo. Alleen zijn ze nog niet uitgepakt van de verhuizing
Goedemorgen dames! Ik lees al een tijdje mee (stiekem) en heb me vanmorgen toch maar even voorgesteld voordat ik al mijn vragen op jullie afvuur. Ik ben sinds deze maand aan het temperaturen geslagen omdat ik een ontzettend onregelmatige cyclus heb. Deze maand gaf FF opeens wel een eisprong aan, dat was natuurlijk geweldig! Dus maar afwachten en mijn temp ging ook goed omhoog. Maandag zakte hij iets. Helaas ging hij dinsdag echt naar beneden en had ik wat spotting (lees; 2x bij het plassen roze afveeg, de 3e keer dat ik ging plassen was het alweer bruin) daarna niks meer gezien. Gisteren ging hij weer omhoog en vanmorgen weer 0.1 naar beneden. Inmiddels zit ik volgens FF 15dpo.. Aangeizen er hier heel veel verschillende kaartjes voorbij komen dacht ik dat jullie me mss kunnen helpen! Groetjes!
Hai Meha Welkom meid Als ik naar je kaartje kijk zou best kunnen dat je op dag 25 je ei hebt gehad. en anders even testje wagen meestal betekent daling dat mens eraan komt, maar dat oud bloed kan ook van de innesteling zijn?? of is t daar dan weer te laat voor?.
Onewish dat ziet er nog beter uit die temp, jij gaat geen testjes meer doen he? Hier is temp zelfde gebleven. Ik heb zulke slechte nachten joh dit is al de 2de dag dat ik laat in slaap kom en redelijk vroeg wakker word en dan ook echt klaar wakker ben. Normaal kan ik dan zo me ogen sluiten en weer gaan slapen
Ja ik slaap ook erg slecht, ben een echte buikslaper en nu ligt dat echt niet lekker nou nee, eigenlijk wil ik de bloedtest afwachten testjes heb ik hier niet meer alleen die digitale met weken. en die durf ik niet zomaar te verspillen hihi xx
Babyboom, dankje voor je antwoord! Dit is echt de eerste maand dat ik temp dus ik heb er helemaal nog niet zoveel verstand van. Als mijn ei op dag 25 is geweest dan ben ik vast niet zwanger Tenminste, het zou mss nog wel kunnen. Dinsdag heb ik een test gedaan, had ik dat niet gezegd? Sorry dan! Die was hartstikke negatief! .. Maar wat ik ook invul op ff, hij blijft zeggen dat mijn ei op dag 22 is geweest. Ik heb alle afscheiding al eens weggehaald en verschoven maar dat maakte niks uit, hij zegt dan dag 22 of dag 23. Het gaat meer om die schommelingen nu op het einde. Is dat wel normaal?